Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 https://www.yahoo.com/gma/3-old-dies-falling-grease-trap-behind-tim-194425997--abc-news-topstories.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 "Hvorfor filma de ikke Bruce Lee den gang mht slåssing" Hvem i helvete gikk rundt med kamera i Hong Kong på 50s/60s.....dette blir for dumt altså ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 (endret) Jeg følger ikke Trump-balletten så altfor nøye, men jeg fikk med meg utdrag av dagens høring. Det er rett og slett uforståelig at voksne oppegående mennesker kan sitte å gripe etter halmstrå i en desperat kamp for å prøve å så tvil rundt Trumps hårreisende omgang med russere. Litt på samme måte jeg reagerte når Hillary knølet det til for seg selv med den epost-skandalen. Begge burde blitt tuppet på hodet og ræva ut av offentligheten (evt buret inne) og man burde lete etter mer skikket folk. Hvorfor forsvarer folkevalgte og mange nettdebattanter slike gjerninger? Hva tjener de på det? Endret 24. juli 2019 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Jeg følger ikke Trump-balletten så altfor nøye, men jeg fikk med meg utdrag av dagens høring. Det er rett og slett uforståelig at voksne oppegående mennesker kan sitte å gripe etter halmstrå i en desperat kamp for å prøve å så tvil rundt Trumps hårreisende omgang med russere. Litt på samme måte jeg reagerte når Hillary knølet det til for seg selv med den epost-skandalen. Begge burde blitt tuppet på hodet og ræva ut av offentligheten (evt buret inne) og man burde lete etter mer skikket folk. Hvorfor forsvarer folkevalgte og mange nettdebattanter slike gjerninger? Hva tjener de på det? De får fet fertall konservative høyesterettsdommere og en president som de mener hører på dem og snakker som folk de kjenner, ikke som en typisk politiker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 https://resett.no/2019/08/05/religiose-innvandrere-deltar-oftere-i-frivillig-arbeid/ Interessant steg av resett. Nå viser de tegn på nyanse i nyhetsavdelingen sin. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 https://resett.no/2019/08/05/religiose-innvandrere-deltar-oftere-i-frivillig-arbeid/ Interessant steg av resett. Nå viser de tegn på nyanse i nyhetsavdelingen sin. Ikke like nyansert i kommentarfeltet. Folk, ass. 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Ikke like nyansert i kommentarfeltet. Folk, ass. Haha, positivt overrasket over det oppgulpet resett generelt er, derimot ikke overrasket over folk i kommentarfeltet resett tiltrekker seg jo en særegen gruppe mennesker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Ikke like nyansert i kommentarfeltet. Folk, ass. Joda, men slikt fant man på etablerte mediers plattformer også. (muligens i mindre konsentrerte mengder). Det viktigste er at man ser (i mine øyne) en radikal endring i resett sin agenda. Nå virker det som om de gjør seg klare til å ta steget inn i anerkjente media og de vil bruke slike saker som "bevis" på at de nå maler et mer nyansert bilde. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Joda, men slikt fant man på etablerte mediers plattformer også. (muligens i mindre konsentrerte mengder). Det viktigste er at man ser (i mine øyne) en radikal endring i resett sin agenda. Nå virker det som om de gjør seg klare til å ta steget inn i anerkjente media og de vil bruke slike saker som "bevis" på at de nå maler et mer nyansert bilde. Det er irrelevant, Resett kunne blitt en kopi av VG og de vil fortsatt ikke bli ansett som annarkjent media. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Det er irrelevant, Resett kunne blitt en kopi av VG og de vil fortsatt ikke bli ansett som annarkjent media. Hva mener du? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Jeg følger ikke Trump-balletten så altfor nøye, men jeg fikk med meg utdrag av dagens høring. Det er rett og slett uforståelig at voksne oppegående mennesker kan sitte å gripe etter halmstrå i en desperat kamp for å prøve å så tvil rundt Trumps hårreisende omgang med russere. Litt på samme måte jeg reagerte når Hillary knølet det til for seg selv med den epost-skandalen. Begge burde blitt tuppet på hodet og ræva ut av offentligheten (evt buret inne) og man burde lete etter mer skikket folk. Hvorfor forsvarer folkevalgte og mange nettdebattanter slike gjerninger? Hva tjener de på det? Det er vel så enkelt som at jeg ikke har sett noe bevis, så hvorfor late som at jeg "vet det alle vet"? Med Hillary er det diametralt motsatt, beviset er håndfast og kriminelt. I USA er begge partiene i lomma på oligarkene og politikk er teater. Jeg har 99 problemer jeg kan kritisere Trump for, men russerlefling er ikke ett. Endret 7. august 2019 av Aiven Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Hva mener du? Det jeg mener er at Resett har fått et rykte på seg som de aldri vil klare å bli kvitt. Redaktørforeningen kommer aldri til å ta dem inn i varmen og de aller fleste leser ikke Resett, så for dem vil Resett være ikke annarkjent uansett hva de skriver. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Det jeg mener er at Resett har fått et rykte på seg som de aldri vil klare å bli kvitt. Redaktørforeningen kommer aldri til å ta dem inn i varmen og de aller fleste leser ikke Resett, så for dem vil Resett være ikke annarkjent uansett hva de skriver. Resett er søppel, det er redaktørforeningen også. Men det er jo lov å ønske begge god bedring. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Det jeg mener er at Resett har fått et rykte på seg som de aldri vil klare å bli kvitt. Redaktørforeningen kommer aldri til å ta dem inn i varmen og de aller fleste leser ikke Resett, så for dem vil Resett være ikke annarkjent uansett hva de skriver. Uenig. Det var tydelig kommunisert fra redaktørforeningen at resett fikk komme inn i varmen om de startet å følge reglene. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 (endret) Uenig. Det var tydelig kommunisert fra redaktørforeningen at resett fikk komme inn i varmen om de startet å følge reglene. Det betyr ingenting. Hvilke regler må følges, må de være perfekt eller holder det at de prøver, hvor lenge må de følge reglene? Det nevnte noen ting de mente de gjorde galt, men ga ingen råd om hva de må gjøre for å bli medlem. Selv om Resett fulgte alle reglene perfekt i 2 år, så er det ingen garanti for å bli medlem, og de kunne også blitt medlem etter å brutt masse regler. I Norge blir slike avgjørelser tatt etter magefølelsen til styret. Endret 8. august 2019 av Camlon 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 (endret) Det betyr ingenting. Hvilke regler må følges, må de være perfekt eller holder det at de prøver, hvor lenge må de følge reglene? Det nevnte noen ting de mente de gjorde galt, og ga overhodet ingen råd om hvordan de faktisk kan bli medlem. Jeg er helt sikker på at selv om de fulgte alle reglene perfekt i 2 år, så ville de fortsatt ikke bli medlem. Så lenge magefølelsen til ledelsen i redaktørforeningen er at de ikke kvalifiserer, så vil de ikke få være med. Slik fungerer det i Norge. Spenstig tolkning av saken. Foruten mange gjentakende brudd på Vær varsom-plakaten, så er det saken hvor Resett tilbudte et intervjuobjekt et stort pengebeløp for å fortelle "ufordelaktige historier om en norsk politiker" som nok var mest avgjørende. Helge Lurås har heller ingen journalistisk bakgrunn eller erfaring som redaktør, så når kriteriene for medlemskap blir såpass ettertrykkelig brutt ligger helt sikkert det også til grunn. NR pekte også spesifikt på oppfordringene fra Resett om å boikotte alle andre medier enn de selv, for eksempel. NR påpekte også at Resett fint kan sende inn en ny søknad på et annet tidspunkt, og bli vurdert på ny. Endret 8. august 2019 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Spenstig tolkning av saken. Foruten mange gjentakende brudd på Vær varsom-plakaten, så er det saken hvor Resett tilbudte et intervjuobjekt et stort pengebeløp for å fortelle "ufordelaktige historier om en norsk politiker" som nok var mest avgjørende. Helge Lurås har heller ingen journalistisk bakgrunn eller erfaring som redaktør, så når kriteriene for medlemskap blir såpass ettertrykkelig brutt ligger helt sikkert det også til grunn. NR pekte også spesifikt på oppfordringene fra Resett om å boikotte alle andre medier enn de selv, for eksempel. NR påpekte også at Resett fint kan sende inn en ny søknad på et annet tidspunkt, og bli vurdert på ny. Den begrunnelsen er like gyldig neste år, og leter de igjennom Resett sine tusen artikler så finner de nok noe annet som begrunnelse hvis pengegave-argumentet blir for gammelt. Som mye annet i Norge, så er det magefølelsen som egentlig bestemmer. Det de ikke forteller er hva Resett må gjøre for å bli medlem. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Foruten mange gjentakende brudd på Vær varsom-plakaten, så er det saken hvor Resett tilbudte et intervjuobjekt et stort pengebeløp for å fortelle "ufordelaktige historier om en norsk politiker" som nok var mest avgjørende. Om historien var sann ser jeg ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 (endret) Det de ikke forteller er hva Resett må gjøre for å bli medlem. De forteller jo det, kriteriene ligger åpent på Norsk Redaktørforenings nettsider. Det er heller ikke Resett i seg selv som vil ha medlemskap, det er redaktøren Helge Lurås. De kunne jo byttet han ut med en kvalifisert person. Endret 8. august 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå