Skatteflyktning Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Politisk bedrageri rett og slett. All politikk er rett og slett bedrageri. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Hvorfor er det bare de med inntekt som skal en plikt til å betale skatt? Burde ikke late personer som lever på andres velvilje også ha en slik plikt? Om noen lever på din velvilje kan du vel betale skatten for de også? Så betaler de mva på alt de handler, så pengene kommer i retur. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 https://abc7.com/holmby-hills-gun-suspect-released-on-$50k-bail/5292436/ ......og her trodde jeg Elvis hadde mange våpen Elvis lever. Det vet jo alle. Dette er bare et nytt bevis - det er det ene våpenlageret hans. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Om noen lever på din velvilje kan du vel betale skatten for de også? Så betaler de mva på alt de handler, så pengene kommer i retur. Jeg betaler jo allerede skatten for de siden inntekten deres betalt av andre er skattepliktig. Spørsmålet mitt var hvorfor jeg skal være pliktig til å betale skatt når ikke disse er det. Og merverdiavgift er noe vi betaler fordi varene vi kjøper er verdt mer enn de koster, så jeg forstår ikke hva det har med saken å gjøre. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 merverdiavgift er noe vi betaler fordi varene vi kjøper er verdt mer enn de koster Den var ny! Hvis varene var verdt mer, så hadde nok produsenten eller butikken satt en høyere pris. Tilbud, etterspørsel, og alt det der, vettu. Nei merverdiavgift er bare en av utallige skatter og avgifter Staten bruker for å finansiere Norge. 2 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Den var ny! Hvis varene var verdt mer, så hadde nok produsenten eller butikken satt en høyere pris. Tilbud, etterspørsel, og alt det der, vettu. Nei merverdiavgift er bare en av utallige skatter og avgifter Staten bruker for å finansiere Norge. Ser ikke bort fra at en LITT større andel av statens inntekter kunne ha blitt brukt på grunnskolene..... 1 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Den var ny! Hvis varene var verdt mer, så hadde nok produsenten eller butikken satt en høyere pris. Tilbud, etterspørsel, og alt det der, vettu. Nei merverdiavgift er bare en av utallige skatter og avgifter Staten bruker for å finansiere Norge. Det at vi kjøper varene på tross av avgiften beviser at de er verdt mer enn de koster. Heldigvis har vi staten som kan rette opp i denne ubalansen. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Jeg betaler jo allerede skatten for de siden inntekten deres betalt av andre er skattepliktig. Spørsmålet mitt var hvorfor jeg skal være pliktig til å betale skatt når ikke disse er det. I blant dukker det opp innlegg som viser en så grunnleggende mangel på forståelse at en ikke helt skjønner om debattanten gjør seg dum med vilje eller faktisk ikke skjønner det de spør om... 6 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Denne er bra. Prisvinnende journalist John Pilger oppsummerer Assange saken og de viktigste lekkasjene fra wikileaks de siste åra: 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Denne er bra. Prisvinnende journalist John Pilger oppsummerer Assange saken og de viktigste lekkasjene fra wikileaks de siste åra: Vi blir vel snart nødt til å innse at vi ikke lever i "den frie verden" likevel. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Norsk jente (26) voldtatt i Thailand av en etnisk thai. Hevn for alle de ulykkelige thai-kvinnene i Norge? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1J7HHBGW Skrevet 14. mai 2019 Populært innlegg Del Skrevet 14. mai 2019 Norsk jente (26) voldtatt i Thailand av en etnisk thai. Hevn for alle de ulykkelige thai-kvinnene i Norge? Var ikke den der i overkant billig? 10 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Jo, jeg er en drittsekk. Har vært litt sint i det siste... Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 All politikk er rett og slett bedrageri. Nuvel, Det hender jo at de begår feil og gjør alt rett..... 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Prinsesse Märtha Louise tar fatt på sin kjæreste nummer 10 eller noe sånt; denne gangen en mann ved navn Durek Verret, som titulerer seg som Sjaman. La oss inderlig håpe at hun følger alle Dureks råd hun måtte få... Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Prinsesse Märtha Louise tar fatt på sin kjæreste nummer 10 eller noe sånt; denne gangen en mann ved navn Durek Verret, som titulerer seg som Sjaman. La oss inderlig håpe at hun følger alle Dureks råd hun måtte få... Hun har da stor appetitt. Spiser alt hun kommer over i stallen og Vi var heldige men den loven som gjorde broren til tronearving 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Hun har da stor appetitt. Spiser alt hun kommer over i stallen og Vi var heldige men den loven som gjorde broren til tronearving Var vi virkelig det? Har du sett hans kone og framtidige etterkommere? Bør trøste oss med at kongefamilien er det fremste representant for nasjonalstatsprinsippet og at nasjonalstatene heldigvis snart forsvinner. Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 (endret) Var vi virkelig det? Har du sett hans kone og framtidige etterkommere? Bør trøste oss med at kongefamilien er det fremste representant for nasjonalstatsprinsippet og at nasjonalstatene heldigvis snart forsvinner. Tror det er bedre med en solid kar som kanskje har litt dårlig smak i damer, over ei dame som åpner engleskoler og er generelt sett på bærtur Er det noe som kan felle selv den beste mann så er det kvinnfolk Endret 14. mai 2019 av DirekteDemokrati Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Nå har vel ikke Ex-fru Behn valgt å bli født kongelig, men hun forstår selvsagt at hennes valg aktiverer velkjente norske humane egenskaper i ymse fora. Det gjør ikke saken bedre at hun har en annen overtro enn hvermansens. Hvermansens overtro må selvsagt beskyttes, og det tar halvgeistelige med den eneste sanne overtro seg av. Med god hjelp av republikanske bladsmørere som lever av sin høye moral når det er en helt vanlig dag på jobben. Men skal man kalle en spade for en spade, og det skal man jo, så er det nok det eneste man ikke har lov til å uttrykke, som fremkaller lystighetene. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Kina beskytter sine borgere mot Wikipedia https://www.bbc.com/news/technology-48269608 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå