Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Ikke noe galt utenom at jeg foretrekker at man kaller ting for det det er. Altså et humoristisk nyhetsprogram. For å kalle det journalistikk måtte det hatt noen innslag à la Last Week Tonight. For å ta et eksempel i denne kategorien.

Det kan virke som dette blir en smakssak. Jeg ser ikke på denslags lettbent vås, men om du vil kalle det journalistikk og ikke Redacted Tonight, samme for meg.

Denne er ca rett fra hestens munn, en sentral fransk brigadegeneral legger kortene på bordet angående konspirasjonen bak NATOs bombing av Serbia, hvor Europas befolkning ble (og fortsatt er) ført bak lyset.

del 1

del 2

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere blir beskyttet:

Screen-Shot-2019-04-07-at-11-56-10.png

Tenk på hvor skadelig det hadde vært for dere om dere hadde fått opp denne siden isteden:

Screen-Shot-2019-04-07-at-12-05-10.png

https://www.onlineordersnow.com/blog/restaurant-ordering-system/why-the-experts-say-you-need-a-restaurant-food-ordering-system/

Hørt om VPN ? Har jeg brukt i åresvis for og komme igjennom "The great firewall of Norway"

Kan jo ikke se en dokumentar video som inneholder ordet Jihad engang.

Lenke til kommentar

Dere blir beskyttet:

<bilde>

Tenk på hvor skadelig det hadde vært for dere om dere hadde fått opp denne siden isteden:

<bilde>

Nå er det vel denne bedriften som selv har valgt å skjule siden for europeiske land siden de ikke tar seg bryet med behandle persondata slik loven krever.

Lenke til kommentar

Nå er det vel denne bedriften som selv har valgt å skjule siden for europeiske land siden de ikke tar seg bryet med behandle persondata slik loven krever.

Ja, det er nemlig slik at "compliance costs" ikke skiller mellom store og små bedrifter.

Det er ett eksempel på "unintended consequences" av det politiske håndverket.

Lenke til kommentar

Ja, det er nemlig slik at "compliance costs" ikke skiller mellom store og små bedrifter.

Det er ett eksempel på "unintended consequences" av det politiske håndverket.

Det er et kjent problem ja. Har ikke satt meg veldig godt inn i GDPR-implementasjon, men mye av "problemene" fremstår som syting og klaging og misforståelser. Tiden vil vise, men jeg håper at dette ikke er mer kontroversielt en god regnskapsskikk om noen år.

Lenke til kommentar

Tiden vil vise, men jeg håper at dette ikke er mer kontroversielt en god regnskapsskikk om noen år.

Må nesten påpeke at hva som anses som "god regnskapsskikk" har blitt "kapret" av Staten som beregningsgrunnlag for beskattning som hovedformål. Så å si at "god regnskapsskikk" ikke er kontroversielt blir litt feil.

Lenke til kommentar

Må nesten påpeke at hva som anses som "god regnskapsskikk" har blitt "kapret" av Staten som beregningsgrunnlag for beskattning som hovedformål. Så å si at "god regnskapsskikk" ikke er kontroversielt blir litt feil.

Du er et troll med stadig nye idèer/vrangforestillinger.  :)  Eventuelt er du forferdelig uviten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sa rett nok at det ikke var mer kontroversielt, og da kommer nok graden a kontrovers på øyet som ser. Jeg har forøvrig ikke inntrykk av at dette er noe mer enn business as usual og hva som er å forvente i de fleste bedrifter, liten som stor.

Lenke til kommentar

Du må gjerne forklare hvordan alt sammen handler om skatt og ikke økonomiske vurderinger.

Stråmann.

https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man

Jeg sa rett nok at det ikke var mer kontroversielt, og da kommer nok graden a kontrovers på øyet som ser. Jeg har forøvrig ikke inntrykk av at dette er noe mer enn business as usual og hva som er å forvente i de fleste bedrifter, liten som stor.

Greit nok.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...