Isbilen Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 "Jeg ville kanskje ikke brukt de ordene". 3 Lenke til kommentar
Line18 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Unnskyldningen superrike miljøvernere bruker for deres enorme C02 utslipp fra privatfly, yacht, villa og mer er at de kompanserer for det igjennom deres handlinger. Det synes jeg er en arrogant holdning. Viser bare at til og med de som gjør store karrierer på "menneskeskapt global oppvarming" ikke tror på menneskeskapt global oppvarming. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Viser bare at til og med de som gjør store karrierer på "menneskeskapt global oppvarming" ikke tror på menneskeskapt global oppvarming.Omtrent slik som at alle som røyker eller drikker alkohol ikke tror at det er skadelige stoffer... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Freudian slip? 3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 (endret) Freudian slip? (bilde) For bra. Det bildet stjeler jeg. Endret 14. februar 2019 av Aiven Lenke til kommentar
Line18 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Omtrent slik som at alle som røyker eller drikker alkohol ikke tror at det er skadelige stoffer... Ja, i hvert ikke skadelig nok til å slutte. Det stemmer. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Ja, i hvert ikke skadelig nok til å slutte. Det stemmer.Rett og slett at man gir faen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Morsomt at FRP vil ha portforbud i Oslo. Sistgang det var snakk om det i Oslo, så hadde Nasjonal Samling justisministeren på 40-tallet. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0E1Kl2/tillitsvalgt-sendte-ny-bekymringsmelding-om-trond-giske?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Noen lærer aldri. La oss håpe hans dager i politikken snart er talte. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Morsomt at FRP vil ha portforbud i Oslo. Sistgang det var snakk om det i Oslo, så hadde Nasjonal Samling justisministeren på 40-tallet. Nåh... du må nok ikke lenger enn til politisjef Willy Haugli (jern-Willy) på ‘80-tallet (nei jeg orker ikke bla gjennom halve A-tekst for sitat) 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 jammen..jammen...tenk hvor tungt det har vært for Trond å måtte stå til rette for hvor jævlig han har oppført seg!! Nå er det bare rett og rimelig at folk begynner å tenke på ham og ikke bare de jævla ofrene! 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Lite sans for Giske generelt, men i denne saken virker det vel som om det er VG og mannen som sendte inn denne 'bekymringsmeldingen' som forsøker å koke suppe på en spiker. Mer enn litt merkelig å sende inn en bekymringsmelding basert på å ha sett en video, uten å i det hele tatt spørre noen av de involverte først. Ikke fullt så merkelig at VG velger å kjøre det som en sak siden de tross alt gjør hva som helst for noen klikk... 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Samme hva foranledningen til videoen er, om det så skulle være en felle, viser den at Giske kanskje ikke er klar for et comeback. Hadde han hatt et snev av gangsyn og skamvett hadde han pålagt seg selv tilnærmet askese ut karrieren, men han synes tydeligvis at det allerede nå må være lov å ta seg et glass og danse med jenter han kunne vært bestefar til. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Og på toppen av det hele er han gift...! Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 han synes tydeligvis at det allerede nå må være lov å ta seg et glass og danse med jenter han kunne vært bestefar til. Virker som ganske dårlig dømmekraft, ja, men nå var det jo tross alt jenta som hadde oppsøkt ham og bedt om å få filme en dans (såvidt jeg forsto). Som politiker er man vel nødt til å stille opp på ubehagelige greier med "fansen" iblant, eller? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Om det så var en renspikket felle, sier det at han gikk i den mer enn nok. 1 Lenke til kommentar
slemskurk Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Om det så var en renspikket felle, sier det at han gikk i den mer enn nok. Ja... at han er en mann? Vi kan jo godt innføre en regel om at kun kvinner kan bli politikere, for de har interesse av eldre menn og ikke yngre. Antagelig er vi vel på vei der allerede. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 ...og neste greie blir vel at det *fantastiske* mennesket Eirik Jensen, har måttet gå gjennom en utrolig vanskelig situasjon. Er det faktisk ingen som tenker på selve rasshølene lenger, og hvor jævlig de faktisk har det? Fordi de er rasshøl? 1 Lenke til kommentar
slemskurk Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Er det faktisk ingen som tenker på selve rasshølene lenger, og hvor jævlig de faktisk har det? Fordi de er rasshøl? Du mener sånn på den måten at menn er rasshøl og kvinner er likestilt med menn på alle måter? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Du mener sånn på den måten at menn er rasshøl og kvinner er likestilt med menn på alle måter?Kan du vennligst forklare meg hvor jeg har sagt det ? (Er du forresten den samme som raste inn i en annen tråd og fortalte meg at jeg hatet hvite mennesker? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå