Vice Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Helt uavhengig av Bhatti som person; Han har veldig vakre øyne. Så bra! Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 det er nok bare du som mener at Krekar er rettsforfulgt eller at han må forsvare seg mot løgner. han har hatt saker mot seg i Jordan, Nederland, Italia, Norge, Irak og ikke minst sitt hjemland Irakisk Kurdistan. det er ingen falske anklager verken mot han eller Bhatti. Bhatti har selv hyllet Bin Laden, blitt med i både ISIS og Al Qaeda, mottatt trening i Waziristan? og så videre Bhatti har også angrepet en lokal synagoge ved å skyte mot det. dette er ikke et uskyld får. og det er her min sak mot deg ligger, du forsvarer disse folkene ved å påstå at de blir rettsforfulgte og at man ikke finner bevis og liknende. hvis de blir dømt, vil du vel si at de har blitt utsatt for justismord? og Krekar kommer til å bli dømt i både Italia og Irak nå, om Norge bestemmer å utlevere han. man beskytter ikke slike folk med mindre man har en eller annen form for sympati med dem. beklager, men ble ikke født i går.... Uansett hvor sterkt man misliker noen, har vi noen moralske standarder og holde. Og gå ned til demmes nivå er ikke greit. Og har PST bæsjet på leggen, så ja får vi ta kostnaden av det. Og passe på at de har på seg bleie neste gang. Jeg er langt fra enig med dem, og hvordan de går frem. Men om jeg ser objektivt på hvordan USA og vesten har hærjet ned i midt østen. Så kan jeg ikke si annet en, det er vel litt fortjent? Hvordan de har destabilisert land med og gi mye våpen, penger og infrastruktur til enkelte politiske grupper. Så tar Russland og forer motstanderene med våpen og middler. Så har man en liten proxy krig, der uskyldige folk dør fordi USA og Russland er uenige/maktkamp. Eller hvordan de destabiliserer land for og få et styre som er mer vennlige mot dem. Setter jeg meg i samme situasjon, så hadde jeg nok vært et veldig sinna individ. Om de hadde hatt grunn til og sende han ut hadde han nok vært ute allerede. Stoler på justis systemet. Uansett har vi lover og regler som skal beskytte oss, og kan ikke gjøre unntak i disse lovene fordi det er noe vi misliker. På godt og vondt. Selv om jeg gjerne skulle hatt han på første fly ut så jeg aldri hørte om han på nyhetene igjen. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 https://www.nrk.no/norge/skepsisen-mot-innvandrere-minker-fortsatt-i-norge-1.14344570 Jamfør holdningene på dette forumet... Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 https://www.nrk.no/norge/skepsisen-mot-innvandrere-minker-fortsatt-i-norge-1.14344570 Jamfør holdningene på dette forumet... Det samme har skjedd på dette forumet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Ja, det er mitt inntrykk også. Det var mye mer innvandringsfientlige meninger her før. Det var verst under Stoltenbergregjeringen. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 er det ikke bare det at mange av de innvandringsfiendtlige brukerne har sluttet å poste? fremfor at folk har skiftet mening... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 er det ikke bare det at mange av de innvandringsfiendtlige brukerne har sluttet å poste? fremfor at folk har skiftet mening... Tilnærmet hundre prosent av den norske befolkningen er fiendtlig innstillt til innvandrere ... du kan telle de som er for fri innvandring på en hånd. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Tilnærmet hundre prosent av den norske befolkningen er fiendtlig innstillt til innvandrere ... du kan telle de som er for fri innvandring på en hånd. Så var det dichotomien igjen da. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Så var det dichotomien igjen da. Ja, folk burde slutte å kalle de som er ENDA mer fiendtlig innstillt til innvandring enn seg selv for innvandringsmotstandere, når de selv i bunn og grunn er mot innvandring men vil beholde Status Quo. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Ja, folk burde slutte å kalle de som er ENDA mer fiendtlig innstillt til innvandring enn seg selv for innvandringsmotstandere, når de selv i bunn og grunn er mot innvandring men vil beholde Status Quo.Du store verden! Varmt vær i Alaska kalles kaldt vær i Florida! 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Du store verden! Varmt vær i Alaska kalles kaldt vær i Florida! Yup, mens de mer vitenskapelig anlagte vil si hvor mange grader det er, og muligens plassere skillet mellom kuldegrader og varmegrader. Relativister derimot .... Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Man er ikke "ekstremt opptatt av sikkerhet" når 2 unge frøkener drar til nord-afrika og kringkaster i området at man har tenkt seg aleine på fjelltur, mot alles råd om å ikke gjøre det uten lokale guider. Lest flere saker der familie og venner hevder de var veldig og ekstremt opptatt av sikkerhet og forholdsregler. Det er jo det reineste sprøyt. De har tilsynelatende vært utrolig uforsiktig og naiv. 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Yup, mens de mer vitenskapelig anlagte vil si hvor mange grader det er, og muligens plassere skillet mellom kuldegrader og varmegrader. Relativister derimot .... Unødvendig når folk i Alaska snakker til hverandre, de kjenner konvensjonene Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Man er ikke "ekstremt opptatt av sikkerhet" når 2 unge frøkener drar til nord-afrika og kringkaster i området at man har tenkt seg aleine på fjelltur, mot alles råd om å ikke gjøre det uten lokale guider. Lest flere saker der familie og venner hevder de var veldig og ekstremt opptatt av sikkerhet og forholdsregler. Det er jo det reineste sprøyt. De har tilsynelatende vært utrolig uforsiktig og naiv. Jepp. God reklame for islamsk ekstremisme og vestlig naivitet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Ja, folk burde slutte å kalle de som er ENDA mer fiendtlig innstillt til innvandring enn seg selv for innvandringsmotstandere, når de selv i bunn og grunn er mot innvandring men vil beholde Status Quo. Så da er det kun de som finnes på ytterpunktene, dvs ingen grenser eller ingen bevegelse av mennesker som kan tilsettes karakteristikker? Blir litt snever debatt føler jeg. Si meg, benytter du dichotomisk tangegang i alle aspekter av livet? Yup, mens de mer vitenskapelig anlagte vil si hvor mange grader det er, og muligens plassere skillet mellom kuldegrader og varmegrader. Relativister derimot .... Nå er jo kuldegrader og varmegrader også arbitrært da. Vitenskapsfolk hadde nok foretrukket Kelvin... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Så da er det kun de som finnes på ytterpunktene, dvs ingen grenser eller ingen bevegelse av mennesker som kan tilsettes karakteristikker? Blir litt snever debatt føler jeg.Nei, langt ifra. Der er "fifty shades of racism" mellom "fri innvandring" og KKK. Norge ligger vel snittet rundt nivå 30 eller så. Si meg, benytter du dichotomisk tangegang i alle aspekter av livet?Nei, kun der det er passende. Endret 20. desember 2018 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 vil sterkt anbefale unge kvinner å ikke dra alene på trekking i muslimske land. hvis man skal dra til muslimske land, så bør man gjøre det i følge med mannlig selskap eller i organisert form gjennom tourselskaper. kvinner som drar fritt i de mer lugubre delene av muslimske land blir lett ofre for voldtekt, drap, ran og lignende. de lokale innbyggerne er rett og slett ikke vant til kvinner som vandrer fritt på egen hånd og uten korrekt bekledning. samtidig gjelder grunnleggende rettigheter i form av sharia-lovgivning (ofte gjeldende i distriktsstrøk) kun for muslimer og mannlige muslimer har mer de skulle ha sagt enn kvinnelige. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 https://www.nrk.no/norge/her-bryter-store-trafikkreglene-1.14350765 Neste gang jeg blir stoppet i trafikken for å ha gjort noe galt, skal jeg først innrømme feilen, og så skal jeg beklage. Da er det greit og jeg kan kjøre videre. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 https://www.nrk.no/norge/her-bryter-store-trafikkreglene-1.14350765 Neste gang jeg blir stoppet i trafikken for å ha gjort noe galt, skal jeg først innrømme feilen, og så skal jeg beklage. Da er det greit og jeg kan kjøre videre. Rett i fengsel ... du glemte å love at det ikke skal skje igjen! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 https://www.nrk.no/norge/her-bryter-store-trafikkreglene-1.14350765 Neste gang jeg blir stoppet i trafikken for å ha gjort noe galt, skal jeg først innrømme feilen, og så skal jeg beklage. Da er det greit og jeg kan kjøre videre. Noen er likere enn andre. Ekkel fyr. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå