Sandy Koufax Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Det er lett å la seg styre av fordommer. For eksempel for meg, så var det slik at jeg bare hadde møtt en pakistaner da jeg bodde i Trondheim. Mujaffa het han og kjørte BMW. Etter at jeg flyttet til Oslo har jeg møtt mange pakistanere og jeg kan si at de ikke er noe som Mujaffa i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 (endret) Feil tråd Endret 3. april 2018 av Kakofoni Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Mikke "rev" Wara blir ny Justisminister. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) En kristen kvinne ble kidnappet i Mosul av ISIS og utsatt for grusomme ting over flere år. http://www.kurdistan24.net/en/news/987a77c3-56c3-44b7-a8f9-e6a8d63d0e00?platform=hootsuite Etter at ISIS ble knust ble hun frigitt i Syria og har nå blitt gjenforent med sin far. Nå har jihadistene alliert seg med Tyrkia og vokst enormt i styrke i Nord-Syria. Og i følge rapporter der har de kidnappet enda mer yazidi-kvinner og voldtatt dem. Dette skjer med disse kvinnene kun fordi de har en annen religion, slik at jihadistene kan gjøre hva de vil med dem. De har ikke verdi som mennesker fordi de har en annen religion. Endret 5. april 2018 av Sandy Koufax 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) "I get very annoyed when people say that there's a democratic deficit in the European Union. It's like saying that there's an oxygen deficit on the moon. There is no oxygen on the moon!" - Yanis Varoufakis Beinhard kritikk av systemet, på fundamentalt nivå. Norske Ebba Boye snakker også på filmen. Endret 11. april 2018 av Aiven 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Gratulerer til Erna med sitt nyfunnete mot! Hilsen din hemmelige beundrer Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg syntes det er ett problem når Venstre, som skal være vårt mest liberale politiske parti, avviser en oppmykning av vår feilslåtte narkotikapolitikk. Det eneste de gikk inn for på landsmøtet i så retning var å få avskaffet "narkorazziaene" som har herjet norske skoler, noe man må grense opp mot fascist for å ikke stille seg bak.. At de samtidig gjerne definerer seg som "liberalister" føler jeg med det blir skummelt misvisende. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg syntes det er ett problem når Venstre, som skal være vårt mest liberale politiske parti, avviser en oppmykning av vår feilslåtte narkotikapolitikk. Det eneste de gikk inn for på landsmøtet i så retning var å få avskaffet "narkorazziaene" som har herjet norske skoler, noe man må grense opp mot fascist for å ikke stille seg bak.. At de samtidig gjerne definerer seg som "liberalister" føler jeg med det blir skummelt misvisende. Pussig, jeg fikk litt inntrykket av at ordet "liberal" hadde en tildels positiv undertone her. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Jeg syntes det er ett problem når Venstre, som skal være vårt mest liberale politiske parti, avviser en oppmykning av vår feilslåtte narkotikapolitikk. Det eneste de gikk inn for på landsmøtet i så retning var å få avskaffet "narkorazziaene" som har herjet norske skoler, noe man må grense opp mot fascist for å ikke stille seg bak.. At de samtidig gjerne definerer seg som "liberalister" føler jeg med det blir skummelt misvisende. Pussig, jeg fikk litt inntrykket av at ordet "liberal" hadde en tildels positiv undertone her. Ja det sier sitt når venstresiden føler at de må inn og pirke borti liberalerne for å se om de fortsatt puster... Klart, aktiv dødshjelp vil selvfølgelig være ett fristende alternativ her Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 https://www.dagbladet.no/magasinet/barnevernets-engler/69699811 https://www.dagbladet.no/nyheter/hanne-ble-beskyttet-i-bare-fire-timer-etter-romning-og-utagering-sa-dro-hun-ut-og-tok-overdose/69709785 Det gjør vondt i hjertet å lese de artiklene ovenfor! Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Det gjør vondt i hjertet å lese de artiklene ovenfor! Barnevernet er offentlig eller privat? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Det gjør vondt i hjertet å lese de artiklene ovenfor! Barnevernet er offentlig eller privat? Jeg kan ikke se at det er relevant, all den tid det virker være nok av overgrep og vanskjøtting av barn i private barnehjem over hele verden. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Det gjør vondt i hjertet å lese de artiklene ovenfor!Barnevernet er offentlig eller privat?Jeg kan ikke se at det er relevant, all den tid det virker være nok av overgrep og vanskjøtting av barn i private barnehjem over hele verden.Hvilke private barnehjem tenker du på? Eller var det kun el løs ubegrunnet påstand? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Jeg kan ikke se at det er relevant, all den tid det virker være nok av overgrep og vanskjøtting av barn i private barnehjem over hele verden.Hvilke private barnehjem tenker du på? Eller var det kun el løs ubegrunnet påstand? Bare hyggelig min herre. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Hvilke private barnehjem tenker du på? Eller var det kun el løs ubegrunnet påstand? Bare hyggelig min herre. Skatteflyktning tenker nok på private barnehjem som ikke er finansiert av det offentlige. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Skatteflyktning tenker nok på private barnehjem som ikke er finansiert av det offentlige. Yup, og jeg har google her også så det er ingen kilde. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Skatteflyktning tenker nok på private barnehjem som ikke er finansiert av det offentlige. Yup, og jeg har google her også så det er ingen kilde. La oss si det som det er, i et liberalistisk samfunn ender foreldreløse opp på gata som et offer til markedsguden. 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 La oss si det som det er, i et liberalistisk samfunn ender foreldreløse opp på gata som et offer til markedsguden. La oss si det slik som du inbiller deg det, mener du? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 La oss si det som det er, i et liberalistisk samfunn ender foreldreløse opp på gata som et offer til markedsguden. La oss si det slik som du inbiller deg det, mener du? Det er mye barn på gata i den virkelige verden, må jeg google det også for deg? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 (endret)     La oss si det som det er, i et liberalistisk samfunn ender foreldreløse opp på gata som et offer til markedsguden.La oss si det slik som du inbiller deg det, mener du?   Det er mye barn på gata i den virkelige verden, må jeg google det også for deg? Det er NOEN foreldreløse barn på gata, sammen med barn som har foreldre, i samfunn som ikke på noen måte kan beskrives som liberalistiske (Afrika, SørAmerika, etc) ... så da lurer jeg på hvor denne koblingen med liberalismen kommer fra? Kanskje koblingen burde gjøres med fattigdom ... som ofte er resultatet av sosialismen i sine diverse former. Dog, du kan gjerne gi ett eneste eksempel på ett liberalistisk land der "alle foreldreløse barn ender på gata". Endret 18. april 2018 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå