Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør det vel ganske åpenbart at det dreier seg om noen som ikke er etnisk norsk

Utvilsomt ettersom ingen er "etnisk norsk"

Latterligste jeg har hørt
Omtrent hva man kan forvente seg fra noen som har blitt indoktrinert fra barnehagen av.

Har jeg blitt indoktrinert fra barnehagen til å tro at det finnes folk som er etnisk norsk? huff da. Etnisitet eksisterer ikke. Ikke rase heller. Ikke biologi heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har jeg blitt indoktrinert fra barnehagen til å tro at det finnes folk som er etnisk norsk? huff da. Etnisitet eksisterer ikke. Ikke rase heller. Ikke biologi heller.

Tja, om du "vet" at det finnes får du forklare hva "etninsk norsk" betyr da.

Jeg vet du spiller dum nå, men la gå: etnisk norsk er den etniske gruppen som historisk sett har bebodd norge. AKA "nordisk utseende". Må jeg forklare hva en somalier er også?

Lenke til kommentar

Jeg vet du spiller dum nå, men la gå: etnisk norsk er den etniske gruppen som historisk sett har bebodd norge. AKA "nordisk utseende". Må jeg forklare hva en somalier er også?
Nei, men du kan gjerne forklare hva "norge" er? Tross alt du snakker vel ikke om det regimet som tok over i 1905?

Nordisk utseende har jeg mine tvil om, medmindre du anser disse som "etnisk norske"

gettyimages-810247620.jpg

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, men du kan gjerne forklare hva "norge" er? Tross alt du snakker vel ikke om det regimet som tok over i 1905?

Nordisk utseende har jeg mine tvil om, medmindre du anser disse som "etnisk norske"

Kan du forklare hva Sverige er? Kan du forklare hva Europa er? Kan du forklare hva en stein er?

Putin er slavisk. Trump er nok nordisk. Men man kaller han ikke etnisk norsk fordi han kommer ikke fra Norge.

Lenke til kommentar

Kan du forklare hva Sverige er?

Det er en organisasjon som har oppnådd monopol på kriminell virksomhet innen ett geografisk område.

Din tur, hva er Norge (Tips: se over)

Kan du forklare hva Europa er?

Selvsagt, det er en gruppering av kriminelle organisasjoner.

Kan du forklare hva en stein er?

07e36a91655d82aa57d6f2a42e5bcbe2--stones

Putin er slavisk.

Jaha, hvordan skiller disse seg fra "etnisk norske". Han ligner min onkel på en prikk.

Trump er nok nordisk. Men man kaller han ikke etnisk norsk fordi han kommer ikke fra Norge.

Fra hva? Endret av Skatteflyktning
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@nahoy & Johan. Bingo!

I disse dager er ikke det å være norsk statsborger synonymt med å være norsk nordmann.

Tviler meget sterkt på at "Sivert" og "Haakon" fra Sinsen har ranet en mindreårig og brutalt voldtatt dama hans.

Alle vet hvilke avskum som holder på sånn.

Endret av Hekk-Tor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Det er jo morsomt når to ekstremister krangler. :)

Yup, det er vel behageligere å befinne seg på den gyldne middelvei, mellom ett totalitært og ett fritt samfunn, dvs autoritært.

Aurea mediocritas.

Ja, det er jo selvsagt feigt å ikke kjempe imot systemet på ytterkanten, men det er i det minste mer avslappende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...