Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan gir man til den store sultekrisen i Africa? NRK

Skrev til Vg og spurte tidligere, for de opgav ingen tlf nr eller noe, og ikke et ord i dagsrevyen heller.

Fikk ikke svar.

Tenkte å skrive og høre der også, men kanskje det blir for dumt.

Kanksje det ikke er klart for det enda, eller at hjelpen skal skje på annen måte?

Bare vet at før, så har de pleid å oppgi at "man kan gi ved å ringe XXXX eller XXX .." osv.

Ser ingenting noenplass nå. Til spesifikt dette altså.

https://www.rodekors.no

SMS SULT 2272

Lenke til kommentar

satt tidligere idag forran pcn. var på dagbladet og aftenposten.. artikkel etter artikkel om feminisme, og mens jeg ser dette hører jeg på radioen om feminisme på programmet, hvor feminisme skulle faktisk kvele freedom of speech

ahhhh blir så jævla lei

ser tendensene blir bare mer og mer sverige feminist stat galskap

Lenke til kommentar

satt tidligere idag forran pcn. var på dagbladet og aftenposten.. artikkel etter artikkel om feminisme, og mens jeg ser dette hører jeg på radioen om feminisme på programmet, hvor feminisme skulle faktisk kvele freedom of speech

ahhhh blir så jævla lei

ser tendensene blir bare mer og mer sverige feminist stat galskap

Du kan ta det helt med ro. Feminismen kommer ikke til å kvele ytringsfriheten.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan ta det helt med ro. Feminismen kommer ikke til å kvele ytringsfriheten.

Kommer ikke til? Allerede har.

Denne typen utsagn er en hån mot mennesker som har måttet flykte fordi de sa feil ting i feil land, eller som ikke kan si det de vil offentlig av frykt for fengsel og tortur, eller som har dødd for det de sa til feil tid på feil sted. Du burde rett og slett bare skamme deg.

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Spør igjen hva feminisme og ytringsfrihet har med hverandre å gjøre.

Feminisme taler for kvinners rettigheter, derunder ytringsfrihet.

Lenke til kommentar

Denne skikken med å betale medgift ved ekteskap er helt forferdelig. Det gjør at kvinner ofte bare er en vare som kjøpes og selges. For noen dager siden leste jeg at arabiske kvinner hadde blitt ganske populære som ektefeller.

Jeg undersøkte så dette og fant ut at det skyldtes at de er billigere enn andre kvinner fordi arabiske familier har fått det ganske dårlig i Irak og Syria som følge av borgerkrigene der. Mange muslimske menn tenkte økonomisk og kjøpte seg en arabisk kvinne basert på pris fremfor en dyrere lokal kvinne. Noen ganger så måtte man for eksempel foreta bytter, eller bartering, av kvinner fordi familiene var litt fattige. For eksempel at jeg gir deg min datter slik at din sønn kan gifte seg, mens du gir meg din datter slik at min sønn kan gifte seg.

Så vi ser snev både retard-kapitalisme og retard-kommunisme her.

Det er egentlig helt utrolig at politisk korrekthet kan tillate at en slik har fått holde på så lenge som det har. Hvor mange av de muslimske og hinduistiske kvinnene (hvor familien betaler medgift for å gifte bort kvinnen fremfor å betale medgift for å kjøpe en kvinne som i den muslimske verden) i Norge i dag er for eksempel kjøpt? Det bør bli forbudt ved lov!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...