Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

 

Påstand fra Trump: - I motsetning til andre kandidater, samler jeg også inn penger til det republikanske partiet

 

Alle presidentkandidater gjør dette, også Hillary Clinton.

Om Dabladet virkelig kan bekrefte at Hillary Clinton samler inn penger til det republikanske partiet så syns jeg de godt kan kjøre dette som stort oppslag på første side. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dette var mest flaut fra dagbladet... hele artikkelen er "Trump sier det gikk skikkelig fort" avslørt av att "vår ekspert sier det bare gikk ganske fort"  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :whistle:

 

 

Dette går vel igjen over hele linja. Blir litt patetisk å se norske medier sluke all propaganda fra demokratene rått og derfor gå så hardt ut mot Trump. Jeg er ikke fan av hverken republikarnerne eller Trump, men det er fakisk medienes ansvar å kritisere begge sider i en politisk kamp. Og demokratene er bare marginalt mer liberale enn republikanerne når det gjelder de store linjene i praktisk politikk, selv om republikanerne har flere "frittalende" idioter. Jeg kan bare anta at dette skyldes at norske journalister regner seg som venstreside og naivt tror at de har et ansvar for å forsvare "venstresida" i USA. Jeg skriver med hermetegn, fordi Det demokratiske parti er langt til høyre for selv Frp her i landet. Å kalle det venstreside er dermed i det store og det hele bare forvirrende for norske lesere (og journalister tydeligvis).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette var mest flaut fra dagbladet... hele artikkelen er "Trump sier det gikk skikkelig fort" avslørt av att "vår ekspert sier det bare gikk ganske fort"  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :whistle:

Altså. Du sier at det ikke er løgn å påstå at man gikk ut offentlig for å vise sin motstand mot Irak-krigen rett etter invasjonen, når det er snakk om halvannet år? Å reagere på at halvannet år ikke er rett etter gjør hele artikkelen mest flau for Dagbladet?

 

Det er en åpenbar løgn, ekstremt merkelig av deg å reagere slik.

Endret av Sheasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hennes elendige helse ble også antatt som "konspirasjonsteori" men viste seg å absolutt være relevant og sant.

 

Tja, det som skjedde var vel A: "Clinton har åpenbart en alvorlig nevrologisk sykdom" B: "ok? virker ikke så åpenbart bare fordi man har noen merkelig fakter" A: "Clinton har lungebetennelse, vi hadde rett hele tiden"

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Det er patetisk av begge sider å være så bastant. Vi kan verken vite om hun er syk eller helt frisk. Å avfeie alt med "konspirasjonsteorier" er bare flaut. Å påstå at hun er "døden nær" er bare idiotisk.

 

Edit: det samme kan sies om hennes uavhengighet og motiv.

Endret av Slettet+45613274
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...