misanthrope Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ikke? I følgende sitat vil du kaste ut alle ikke-statsborgere som er motstandere av "vestlige verdier". Ettersom tråden handler om Muhammed-karikaturer er det nærliggende å tro at du mener at det bryter mot vestlige verdier å mene at slike karikaturer burde være forbudt. Du vil altså kaste ut folk på grunn av deres meninger om lovverket. Dette viser bare at du leser det jeg skriver med egne briller på som tolker i retninger som aldri var ment. Diskusjonen handlet om asylsøkere som flyttet til vestlige land og var imot vestlige verdier. Jeg har gjentatte ganger understreket at det ikke er anledning til å kaste ut statsborgere. 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ja? "I følgende sitat vil du kaste ut alle ikke-statsborgere". Det er jo det jeg skriver. Du vil ha en dramatisk innskrenking av ytringsfriheten til ikke-statsborgere. Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Det er jo det som blir gjort idag, nemlig skreddersy ytringsfriheten. Frankrike bryr seg lite om EMK, hvorfor skal Norge bryr seg da? Hvis du forstår kombinasjonen mellom dem, så er hun lik linje med Listhaug, bare enda verre? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ja? "I følgende sitat vil du kaste ut alle ikke-statsborgere". Det er jo det jeg skriver. Du vil ha en dramatisk innskrenking av ytringsfriheten til ikke-statsborgere. Det kan jeg hvertfall herved avkrefte at jeg mener. Falske asylsøkere kan klage så mye de vil, på huet og ræva tilbake dit de kom ifra, for egen regning. 2 Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hva legger du i ordet "falske asylsøkere", mener du da flyktninger? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Det kan jeg hvertfall herved avkrefte at jeg mener. Falske asylsøkere kan klage så mye de vil, på huet og ræva tilbake dit de kom ifra, for egen regning. "Folk som er imot vestlige verdier bør dessuten kastes ut av vesten om de ikke allerede er statsborgere." Så, hva betyr dette? Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Det kan jeg hvertfall herved avkrefte at jeg mener. Falske asylsøkere kan klage så mye de vil, på huet og ræva tilbake dit de kom ifra, for egen regning. "Folk som er imot vestlige verdier bør dessuten kastes ut av vesten om de ikke allerede er statsborgere." Så, hva betyr dette? Det hun prøver er å kverulere saken... Ellers hadde dette ikke en betydning? Edit: Man kan ikke kaste de som har permanent opphold, hvis de ikke overvinner seg. Endret 11. februar 2016 av MT-Sci Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Det kan jeg hvertfall herved avkrefte at jeg mener. Falske asylsøkere kan klage så mye de vil, på huet og ræva tilbake dit de kom ifra, for egen regning. "Folk som er imot vestlige verdier bør dessuten kastes ut av vesten om de ikke allerede er statsborgere." Så, hva betyr dette? Nøyaktig det som står og som jeg har spesifisert gang på gang. Intet mer, intet mindre. Hvordan kan den setningen misforstås? Èn gang til, sort på hvitt: Kast ut de av Norge som ikke innehar norsk statsborgerskap som kommer på falsk grunnlag eller er imot våre verdier. 2 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Nøyaktig det som står og som jeg har spesifisert gang på gang. Intet mer, intet mindre. Hvordan kan den setningen misforstås? Èn gang til, sort på hvitt: Kast ut de av Norge som ikke innehar norsk statsborgerskap som kommer på falsk grunnlag eller er imot våre verdier. Hva er det du reagerer på, da? Du vil dramatisk innskrenke ytringsfriheten til folk som ikke har norsk statsborgerskap, og vil kaste ut de som sier ting du ikke liker (så lenge de ikke har norsk statsborgerskap). Det er jo det jeg har sagt hele tiden. Endret 11. februar 2016 av Sheasy 2 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hva legger du i ordet "falske asylsøkere", mener du da flyktninger? Folkevandrere er et mer passende ord. 5 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Er det mulig?? http://thedailyheadline.com/this-student-was-ashamed-of-her-republican-father-until-he-said-this/ Vet at jeg ikke skal irritere meg over alt mulig dritt som postes på FB..men men.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Er det mulig?? http://thedailyheadline.com/this-student-was-ashamed-of-her-republican-father-until-he-said-this/ Vet at jeg ikke skal irritere meg over alt mulig dritt som postes på FB..men men.. Morsomt. Det der kan jo heller leses som et moderne folkeeventyr. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Er det mulig?? http://thedailyheadline.com/this-student-was-ashamed-of-her-republican-father-until-he-said-this/ Vet at jeg ikke skal irritere meg over alt mulig dritt som postes på FB..men men.. Morsomt. Det der kan jo heller leses som et moderne folkeeventyr. Jahh..moderne idioti...men det verste er at dette er jo det som skjer i USA nå. Dette er denslags "argumenter" som brukes i valgkampen... Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Enig eller ikke i politikken, MDG skal ha skryt for å mene det samme før og etter valget. Akkurat på det punktet har mange partier mye å lære. 1 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Ser at Scandinavian star ulykken er oppe i nyhetsbildet igjen. Det er snart på tide for politet å innrømme at de har bæsja på leggen. Håper for de pårørende at de greier å svelge stoltheten sin å gjøre den nye etterforskningen de startet på i 2014 skikkelig. Ulykken har luktet forsikringssvindel fra dag èn. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Ser at Scandinavian star ulykken er oppe i nyhetsbildet igjen. Det er snart på tide for politet å innrømme at de har bæsja på leggen. Håper for de pårørende at de greier å svelge stoltheten sin å gjøre den nye etterforskningen de startet på i 2014 skikkelig. Ulykken har luktet forsikringssvindel fra dag èn. Relativt lite vellykket svindel da isåfall? AtW Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Enig eller ikke i politikken, MDG skal ha skryt for å mene det samme før og etter valget. Akkurat på det punktet har mange partier mye å lære. Jeg vil ikke ha meninger. Alle har meninger. Jeg vil ha handling. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Ser at Scandinavian star ulykken er oppe i nyhetsbildet igjen. Det er snart på tide for politet å innrømme at de har bæsja på leggen. Håper for de pårørende at de greier å svelge stoltheten sin å gjøre den nye etterforskningen de startet på i 2014 skikkelig. Ulykken har luktet forsikringssvindel fra dag èn. Relativt lite vellykket svindel da isåfall? AtW Det var nok ikke meningen at menneskeliv skulle gå tapt. Her er brennpunkt fra 2001 https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/OFFD12000101/16-10-2001 Som sagt, det lukter råttent. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Hei du! Stopp! Dette er politiet. Siden du har mørkebrun hud, må du nesten vise oss bevis på at du har lov å være i dette landet! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Hei du! Stopp! Dette er politiet. Siden du har mørkebrun hud, må du nesten vise oss bevis på at du har lov å være i dette landet! Fryktelig kjedelig. Sånn er det blitt desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå