Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes alltid det er spennende, har tilgode å se holocaust nektere bli sensurert på forumet. Vi har bare enkelte tråder hvor dere kan spre deres syn, på samme måte som vi har en tråd for 9/11 truthere, og illuminati konspirasjonsteoretikere.

 

Best å holde det der, istedenfor å spre det over hele forumet. :)

Lenke til kommentar

"Den katolske kirke er dessverre infiltrert av internasjonale sosialister de også og har derfor støttet holocaustmassepsykosen selv om det åpenbart ikke finnes grunnlag for slik støtte i kristendom. Dette kan ha bidratt til at flertallet har akseptert at menneskerettighetene ignoreres og det innføres forbud mot selv vitenskapelig basert kritikk. En må tilbake til hekseprosessene i middelalderen for å finne liknende omfang av meningsensur i Europa og da spesielt den klassiske "jorden er flat" holdningen som det katolske presteskap den gangen fengslet og myrdet meningsmotstandere for å kritisere."

 

Så "jorden er flat"-holdningen var altså en del av hekseprosessene, og folk ble forfulgt i middelalederen for å mene noe annet. Det er jo ingen overraskelse at disse menneskene er kunnskapsløse, tilbakestående idioter, men jeg hadde trodd det skulle ta mer enn fjorten sekunder å støte på så håpløse , konkrete faktafeil som ikke kan engang kan unnskyldes med de særdeles avvikende og degenererte holdningene som ellers finnes i hopetall blandt den gjengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det finnes et gyldig svar. Men vil gjerne høre hva disse folka begrunner det med.

 

Vel, det er mye rart. Så langt tror jeg at jeg har sett

  1. Nazistene hadde rett
  2. Nazistene hadde rett om bankjødene
  3. Omskjøringen er ond, derfor må jødene være onde
  4. % lederskap og innflytelse i samfunnstopper i USA
  5. Jøder er jøder
  6. Ansees som en spesiel form for parasitter, pga måten de overlevde på i sine ghettoer
  7. Israel finnes
  8. Israels krigføring mot Muslimene
  9. Israels folkemord/krigføring mot Palestina
  10. Bankere er onde, men la oss fokusere på en gruppe pga historien
  11. og mange mange flere

Det er et vist overlapp mellom hvert punkt, men de blir brukt forskjellig.

Lenke til kommentar
Uansett. Det finnes fremdeles overlevende etter Holocaust, så man kan jo spørre de hvordan det var å miste familiemedlemmene sine.

 

De som avviser Holocaust vil ikke tro på disse vitnene i det de antas for å være partiske, dette betyr ikke nødvendigvis heller at holocaustrevisjonistene motsier seg selv (at de påstått etterlatte anses som partiske fordi de de facto er etterlatte og dermed også motsier seg selv og anerkjenner Holocaust (om disse ikke har i en viss grad allerede gjort det), i den grad de mener at jøder faktisk døde under andre verdenskrig trenger ikke dette nødvendigvis være et logisk problem) i det de f.eks. kan anta at jødene er et trilbalistisk folkeslag som gjerne støtter sine egne fremfor ikke-jøder.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Jeg har aldri forstått hatet mot Jens Stoltenberg. Iforholdtil andre statsoverhoder så foretrekker jeg Jens Stoltenberg.

 

Stoltenberg er ingen Hollande som innførte en straffeskatt på 75% for de rike som fører til mindre offentlige inntekter. Stoltenberg har ikke prøvd å presse oss inn i EU. Han har ikke drastisk økt skattene og han har ikke ført en like håpløs asylpolitikk som Sverige. Når trykket økte så strammet de rødgrønne inn reglene. I Sverige så åpnet de døren enda videre.

 

Jeg foretrekker naturligvis enn mer borgelig politikk. Men jeg har ingen hat mot Jens Stoltenberg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri forstått hatet mot Jens Stoltenberg. Iforholdtil andre statsoverhoder så foretrekker jeg Jens Stoltenberg.

 

Stoltenberg er ingen Hollande som innførte en straffeskatt på 75% for de rike som fører til mindre offentlige inntekter. Stoltenberg har ikke prøvd å presse oss inn i EU. Han har ikke drastisk økt skattene og han har ikke ført en like håpløs asylpolitikk som Sverige. Når trykket økte så strammet de rødgrønne inn reglene. I Sverige så åpnet de døren enda videre.

 

Jeg foretrekker naturligvis enn mer borgelig politikk. Men jeg har ingen hat mot Jens Stoltenberg.

Jeg har ikke noe hat heller... Men det må da være lov med litt rødgrønn humor? :p
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ikke synes det er så morsomt, fordi det bare minner meg om alle latterlighetene jeg ser daglig på diverse forum. Jeg liker ikke AP særlig godt, men jeg er mektig lei "sosialistene har skylda for alt", "vi har det så fælt" "vi er på kanten av stupet" og all den andre latterlige retorikken som dukker opp. AP kunne absolutt ha vært vesentlig mer kompetente, men kom igjen,ting går helt greit her til lands.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jaja, faciststaten er i anmars, personvern og personlig integritet er historie, og individet har ingen verdi. Flott. :p

 

Mer alvorlig: Når det går greit økonomisk er da man virkelig burde ha tid og vett til å fokusere på prinsipper og verdier. Det har dessverre hverken de fleste politikere eller velgere skjønt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...