Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Har sagt det før, og sier det igjen: Den ukritiske innvandringspolitikken hos partiene på venstresiden er, blant annet, motivert av velgerimport.

6168666[/snapback]

Dette er ren populisme fra venstresiden, intet annet. AP er antakelig landets mest populistiske parti, etter SV or RV.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er det som står bak, tro?

6170061[/snapback]

Noen liberalister som ønsker seg en fiende.

6170179[/snapback]

Nei, det er nok sosialister som har startet den siden.

6170210[/snapback]

 

Og hvordan kan du være så brennsikker på det?

 

Nei, det er nok noen grønne marsmenn som har startet siden, dette er bare et av flere skritt for å ta over verdenen.

Lenke til kommentar
Hvem er det som står bak, tro?

6170061[/snapback]

Noen liberalister som ønsker seg en fiende.

6170179[/snapback]

Nei, det er nok sosialister som har startet den siden.

6170210[/snapback]

 

Og hvordan kan du være så brennsikker på det?

 

Nei, det er nok noen grønne marsmenn som har startet siden, dette er bare et av flere skritt for å ta over verdenen.

6170238[/snapback]

Les partiprogrammet deres.

Lenke til kommentar

Fra den eneste referansen jeg ser på google angående personen som kanskje kan gjettes utfra mailadressen oppgitt på whois.net, så er det snakk om en kvasi-nazi. :p . Edit: men det er selvsagt altfor usikker informasjon til å trekke noen konklusjoner. Foreslår at vi lar akkurat dét spørsmålet ligge.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Les partiprogrammet deres.

6170275[/snapback]

 

 

Jeg leser og jeg leser, men jeg ser likevel ikke en eneste grunn til at det ikke kan være en side noen fra høyresiden har laget for å få en fiende, det kan hende at den er laget av noen på venstresiden også, men så lenge du ikke har en dokumentasjon på det så er det kanskje en idé å ikke utale seg så brennsikkert om ting, slik som her.

Lenke til kommentar
Jeg leser og jeg leser, men jeg ser likevel ikke en eneste grunn til at det ikke kan være en side noen fra høyresiden har laget for å få en fiende, det kan hende at den er laget av noen på venstresiden også, men så lenge du ikke har en dokumentasjon på det så er det kanskje en idé å ikke utale seg så brennsikkert om ting, slik som her.

6170291[/snapback]

 

Genial måte å vinne en debatt på å påsta at en negativ nettside er plantet for å skaffe planteren en fiende. :roll:

 

Sitater:

 

For å beskytte det indre markedet vil dagens tollmurer på jordbruksvarer vi produserer selv bli opprettholdt.

 

En korporativ stat vil selvfølgelig støtte nasjonale bedrifter og kulturelle tiltak, dette betyr blant annet mer egenproduserte programmer på tv, stor statlig satsning på kultur, og en gradvis videreutvikling av den særnorske kulturarven. Det siste innebærer også en satsing på distriktspolitikk, bønder og fiskere. Som ett viktig ledd i distriktspolitikken vil vi videreføre og intensivere arbeidet for at hele Norge skal ha tilgang på ADSL eller bredbånd.

 

1% av statsbudsjettet skal holdes av til u-hjelp,

 

SKP ønsker i utgangspunktet at staten skal omsette for så store verdier som overhodet mulig.

 

Sosialkorporativt forbund vil jobbe for at planleggingen og utbyggingen av landets byer skal være styrt av politikerne og byplanleggerne framfor av næringslivsinnteressene.

 

SKF vil jobbe for å få kultur ut til folket. Derfor vil det bli satt av midler til ett eget kunstfond. Dette kunstfondet vil kjøpe opp bra kunst, og plassere det i utstillinger eller i det offentlige rom. Hovedprinsippet skal være at alt som kjøpes opp av dette kunstfondet skal stilles ut gratis.

 

 

Alle idretter (bortsett fra golf skydiving og andre rikmannsporter) bør være 100% statsfinansiert, og staten bør jobbe aktivt for å opprettholde en frisk og velfungerende befolkning samtidig som den gjennom holdningskapende arbeid oppfordrer folk til å leve sunt og riktig.

 

 

Sosialkorporativt forbund vil satse på kollektivtransporten. Prisene på tog, trikk og buss bør halveres slik at flere velger disse transportmidlene foran bil. SKF vil gjøre sitt ytterste for å bevare miljøet.

 

Full barnehagedekning over hele landet, gratis. Kontantstøtten skal fjernes og erstattes av generelt skattelette til småbarnsfamilier.

 

Et EKSTREMT autoritærsosialistisk parti. :scared:

Endret av Toxon
Lenke til kommentar
Jeg leser og jeg leser, men jeg ser likevel ikke en eneste grunn til at det ikke kan være en side noen fra høyresiden har laget for å få en fiende, det kan hende at den er laget av noen på venstresiden også, men så lenge du ikke har en dokumentasjon på det så er det kanskje en idé å ikke utale seg så brennsikkert om ting, slik som her.

6170291[/snapback]

 

Genial måte å vinne en debatt på å påsta at en negativ nettside er plantet for å skaffe planteren en fiende. :roll:

6170344[/snapback]

 

Om det er en genial måte eller ei skal jeg ikke ta stilling til, det var heller ikke et forsøk på å vinne en tilsynelatende traus og lite givende debatt, viss du skulle ha fått den oppfatningen. Men du sier det er klart at dette ikke er en en side som er laget av noen fra høyresiden, du sier også klart at dette er en side av laget av autoritære venstresidefolk, og det her problemet ligger. Kan du dokumentere noen av påstandene? Eller er dette bare en vill gjettning utifra det du synes virker logisk?

 

For øvrig var det ikke jeg som kom med påstanden om at den var laget av noen for å skape seg en fantasifiende, jeg bare beskyttet ens rett til å hevde at det muligens kan være slikt.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Jeg leser og jeg leser, men jeg ser likevel ikke en eneste grunn til at det ikke kan være en side noen fra høyresiden har laget for å få en fiende, det kan hende at den er laget av noen på venstresiden også, men så lenge du ikke har en dokumentasjon på det så er det kanskje en idé å ikke utale seg så brennsikkert om ting, slik som her.

6170291[/snapback]

 

Genial måte å vinne en debatt på å påsta at en negativ nettside er plantet for å skaffe planteren en fiende. :roll:

6170344[/snapback]

 

Om det er en genial måte eller ei skal jeg ikke ta stilling til, det var heller ikke et forsøk på å vinne en tilsynelatende traus og lite givende debatt, viss du skulle ha fått den oppfatningen. Men du sier det er klart at dette ikke er en en side som er laget av noen fra høyresiden, du sier også klart at dette er en side av laget av autoritære venstresidefolk, og det her problemet ligger. Kan du dokumentere noen av påstandene? Eller er dette bare en vill gjettning utifra det du synes virker logisk?

 

For øvrig var det ikke jeg som kom med påstanden om at den var laget av noen for å skape seg en fantasifiende, jeg bare beskyttet ens rett til å hevde at det muligens kan være slikt.

6170437[/snapback]

 

Greit nok, jeg kan ikke bevise at siden ikke er laget av høyreorienterte, men sannsynligheten er så liten at jeg trekker den logiske slutningen at den virkelig er laget av facsister.

Lenke til kommentar
Hvem er det som står bak, tro?

6170061[/snapback]

Noen liberalister som ønsker seg en fiende.

6170179[/snapback]

Nei, det er nok sosialister som har startet den siden.

6170210[/snapback]

Og hvordan kan du være så brennsikker på det?

6170238[/snapback]

Det virker mest naturlig at det er noen liberalere. Klikket litt rundt på siden og fant mange saker som DLF folk har sterke meninger om. Måten de var presentert på er akkurat slik disse høyrefolken hevder at venstresiden gjør det. Nå har de en fiktiv fiende å peke på slik at de kan si de hadde rett.

 

EDIT: Ved nærmere ettertanke lurer på om det var smart å skrive dette. Det kan jo brukes som debug-info for å gjøre siden bedre og ha en mer manipulerende effekt. Men jeg er tilhenger av fri informasjon, så jeg lar det stå.

Endret av Feynman
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/25/467167.html

 

"Mai har vært nyvalgt partiformann Siv Jensens måned. Det har gitt plusspoeng på VGs kvartalvise tillitsmåling av toppolitikere.

I maimålingen svarer 39 prosent av de spurte at de har stor tillit til Fremskrittspartiets formann og statsministerkandidat. Det er ett prosentpoeng mer enn samme måling i februar. Dermed puster hun Ap-leder og statsminister Jens Stoltenberg i nakken. ... Men ingen truer Jonas Gahr Støres posisjon som politikeren med størst tillit. 57 prosent hadde stor tillit til utenriksministeren i mai. At han faller ned fra 78 prosent siden februar, tar utenriksministeren med stor ro."

 

Velvelvel, de som dømte FrP nord og nedenom den dagen Carl I Hagen trakk seg, må nok bite i det sure eplet. Så trist.

 

:tease:

Lenke til kommentar

La oss la Kolberg tro det, tror neppe noen klarer å knekke en uknekkbar Frp-kode, for Frp har ikke noen kode, les partiprogrammet dems, se hvor mye de spiller på fremmedfrykten våres og se litt på hvordan Siv og resten av Frp politikerne snakker rett mot lommeboka vår istedenfor at vi selv dømmer det som rett eller galt

Lenke til kommentar

"Bush vil ha mer atomkraft.

 

Atomkraft er en sikker, billig og miljøvennlig måte å dekke USAs voksende energibehov, sier president George W. Bush. - Atomkraft er meget viktig for å nå våre mål, som er rikelige, rimelige, rene og sikre energikilder, sa Bush under et besøk i kjernekraftverket Limerick i Pennsylvania onsdag."

 

Endelig noe fornuftig som kommer fra denne karen.

 

"Atomkraft vil hjelpe oss med spørsmålet om drivhusgasser, den vil hjelpe oss med å verne miljøet, sa Bush."

 

Litt snodig at han ikke vil gi Iran samme sjansen, men men. ;)

Lenke til kommentar
"Bush vil ha mer atomkraft.

 

Atomkraft er en sikker, billig og miljøvennlig måte å dekke USAs voksende energibehov, sier president George W. Bush. - Atomkraft er meget viktig for å nå våre mål, som er rikelige, rimelige, rene og sikre energikilder, sa Bush under et besøk i kjernekraftverket Limerick i Pennsylvania onsdag."

 

Endelig noe fornuftig som kommer fra denne karen.

 

"Atomkraft vil hjelpe oss med spørsmålet om drivhusgasser, den vil hjelpe oss med å verne miljøet, sa Bush."

 

Litt snodig at han ikke vil gi Iran samme sjansen, men men.  ;)

6174222[/snapback]

Akkurat det syns jeg også, men min teori er at USA vil sitte igjen med alle kortene på hånden i tilfelle en verdenskrise, derfor vil de unne andre samme muligheter som dem!
Lenke til kommentar
"Bush vil ha mer atomkraft.

 

Atomkraft er en sikker, billig og miljøvennlig måte å dekke USAs voksende energibehov, sier president George W. Bush. - Atomkraft er meget viktig for å nå våre mål, som er rikelige, rimelige, rene og sikre energikilder, sa Bush under et besøk i kjernekraftverket Limerick i Pennsylvania onsdag."

 

Endelig noe fornuftig som kommer fra denne karen.

 

"Atomkraft vil hjelpe oss med spørsmålet om drivhusgasser, den vil hjelpe oss med å verne miljøet, sa Bush."

 

Litt snodig at han ikke vil gi Iran samme sjansen, men men.  ;)

6174222[/snapback]

Akkurat det syns jeg også, men min teori er at USA vil sitte igjen med alle kortene på hånden i tilfelle en verdenskrise, derfor vil de unne andre samme muligheter som dem!

6174231[/snapback]

 

Jeg tror nok de fleste, til og med USA, hadde gått med på Iran med atomkraftverk hvis Iran bare hadde fulgt noen spilleregler..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...