Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo i tillegg hun den eneste av de to som ha vært helt direkte involvert utifra det som har kommet frem i epostene så langt. Med SU-leder bakgrunn blir det ikke bedre. Hun kan jo uansett dukke opp igjen i politikken om en fem års tid, det gjør jo selv de som har sex med femtenåringer på partisamlinger. :p

Lenke til kommentar

Tror Lysbakkensaken er det som begraver SV for godt. De hadde en tøff tid fra før av, og anklager om korrupsjon hjelper virkelig ikke på.

 

Tror tiden fremover blir vanskelig for SV, SU og resten av de sosialistiske partiene, for dette er virkelig en stor ripe i lakken, og Lysbakken bør ta hatten sin og gå. (Synd for SV at Holmås nekter å stille som leder igjen, de har virkelig ingen andre "gode" lederkandidater å ta av frem mot et skjebnesvangert valg for SV)

Lenke til kommentar

Føler jeg må få dette ut et sted, takknemlighet har nemlig ikke disse akkurat nå kaller jeg det for barbarer for en større del av muslimene nede i midtøsten og nord afrika ser mer ut som barbarer. Jeg har sympati for at man får reaksjoner når videoer av amerikanske soldater pisser på døde afghanere, jeg kan til dels skjønne at man blir opprørt og demonstrer mot koranbrenning. Men forståëlsen min rekker bare så langt og etter de voldelige sammenstøtene som har skjedd. så tok denne kaka:

 

Basically så ødelegger de graver ifra gravlundene til common wealth soldater ifra andre verdenskrig som døde i libya.

http://www.youtube.com/watch?v=cWxN8CdjBYk

 

Barbarer og om du hadde spurt om de er ansvarlige for hva naboen gjør hadde de sikkert svart nei, men faen heller om soldater som døde for 60 år siden er ansvarlige for at bøker av ren fantasi ble brent ved et uhell i en amerikansk base flere hundre mil unna. Gjør meg sint, mange av de britiske soldatene hadde da egentlig ingen grunn til å forsvare disse barbarene for 70 år siden.

 

Utifra de siste månedene skjønner jeg at det er krig nede i disse landene, vold og hærverk står jo på prioriterings lista deres uansett om USA er med eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Føler jeg må få dette ut et sted, takknemlighet har nemlig ikke disse akkurat nå kaller jeg det for barbarer for en større del av muslimene nede i midtøsten og nord afrika ser mer ut som barbarer. Jeg har sympati for at man får reaksjoner når videoer av amerikanske soldater pisser på døde afghanere, jeg kan til dels skjønne at man blir opprørt og demonstrer mot koranbrenning. Men forståëlsen min rekker bare så langt og etter de voldelige sammenstøtene som har skjedd. så tok denne kaka:

 

Basically så ødelegger de graver ifra gravlundene til common wealth soldater ifra andre verdenskrig som døde i libya.

 

Barbarer og om du hadde spurt om de er ansvarlige for hva naboen gjør hadde de sikkert svart nei, men faen heller om soldater som døde for 60 år siden er ansvarlige for at bøker av ren fantasi ble brent ved et uhell i en amerikansk base flere hundre mil unna. Gjør meg sint, mange av de britiske soldatene hadde da egentlig ingen grunn til å forsvare disse barbarene for 70 år siden.

 

Utifra de siste månedene skjønner jeg at det er krig nede i disse landene, vold og hærverk står jo på prioriterings lista deres uansett om USA er med eller ikke.

 

Kunne sagt mye, men det gidder jeg ikke. Nøyer meg bare med å spørre deg, mener du virkelig at disse gravskjenderne er representative for verdens en milliard muslimer, isåfall på hvilket grunnlag? Fordi hver gang en muslim har gjort noe galt, så er det muslimer ditt og muslimer datt her på forumet. Men det er ingen som sier noe om nordmenn, når en nordmann har gjort noe galt, da er det bare én enkelt idiot/syk person som har gjort noe galt. Muslimene er vår tids jøder, folket man elsker å hate. Lykke til forresten :love:

Endret av Avien
  • Liker 2
Lenke til kommentar

snip

 

Har egentlig ikke noe problem med muslimer masse muslimer som jeg kjenner som er hyggelige osv, men man kan heller ikke komme bort ifra at med engang det kommer en reaksjon ifra den delen av verden (muslimer eller ikke) er det som om man tenner på en krutt tønne.

 

Og nei er fullt klar over at de fleste muslimer ikke er som dem, men en større del av minioriteten der tyr oftere til vold enn la oss si mennesker i europa.

 

Trengte en liten ventil og skrive det ned på istedet for å gå ned til nærmeste muslimske gravplass ^^ /j

 

EDIT: Har nok heller ikke genene som skal til for å ty til vold og dermed greier aldri å sette meg inn i disse personenes tankesett. Fikk jo dårlig samvittighet når hærverk jeg ikke engang visste hadde blitt gjort ble tatt opp på møter. Blir bare så oppgitt over at noen kopier av noen bøker kan skape så mye tull disse bøkene koster hva? 10-100 kroner å kopiere på nytt. Det er vel også en kjent sak at amerikanske tropper brenner alt som de ikke trenger:

http://gawker.com/5851347/troops-in-afghanistan-burn-donated-copies-of-bill-oreillys-books

 

"Some jerk sent us two boxes of this awful book (SPOILER ALERT: George Washington — Patriot; George Soros — Pinhead) instead of anything soldiers at a remote outpost in Afghanistan might need, like, say, food or soap. Just burned the whole lot of them on my Commander's orders."

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva som skjer videre med SV, om Lysbakken bare skal være en fast representant for stortinget og lede SV eller om noen andre skal ta over.

Tror det går nedover med SV nå. Dette er ikke en ripe i lakken, dette er en regelrett hull på panseret. SV er et synkende skip.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å kalle det ett synkende skip er vel å ta det litt hardt i, vi har jo mange eksempler fra venstresiden at de ikke gir opp uansett selv med veldig få medlemmer (tjen folket, akp osv). Men synes heller at denne saken illustrerer godt at Sv ikke har fungert veldig godt som regjeringsparti og at de heller passer bedre som ett protestparti og ett parti som holder regjeringer og stortinget i øra. Det kan f.eks ikke ha vært så enkelt å være en del av en regjering som har vært med i kriger som i Irak, Afghanistan, og vært involvert i den største ekspansjonen av oljeletinger noensinne. Så kanskje dette er begynnelsen prosessen som fører til at SV trekker seg ut av regjeringen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...