Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel jeg kan like like bevitne at hun har sagt det som du kan benekte dette.

Da får du komme med noe konkret (en URL) der sitatet kan ses i en sammenheng, ellers må du trekke det tilbake.

6083272[/snapback]

Nei jeg trekker det ikke tilbake all den tid jeg har lest det selv og når så andre har lest det også skulle vel det underbygge en del.

Forøvrig lurer jeg på om du leste hva du quotet? Der sier jeg jo at jeg ikke kan bevise/bevitne dette,alikevel ber du om url.

Hadde jeg hatt den hadde den ligget her,men så har jeg ikke og jeg har ikke til hensikt å bruke tid på å lete heller :D

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Andre enn meg som er litt smålei disse annonseringstrådene øverst på siden. Eg må stresse med å bla ned for å se nye innlegg hver gang eg loader siden.

Forslag: lag en samle tråd for disse "annonseringstrådene". Eg hater reklame.

Lenke til kommentar
Andre enn meg som er litt smålei disse annonseringstrådene øverst på siden. Eg må stresse med å bla ned for å se nye innlegg hver gang eg loader siden.

Forslag: lag en samle tråd for disse "annonseringstrådene". Eg hater reklame.

6095465[/snapback]

hehe, litt rart sted å ytre dette da, men slikt er enkelt å fikse på. Denne tråden her overlever fint med å være "løsnet" og ettersom det er fint lite med folk som ikke oppfører seg her inne for tiden så kan tråden om personangrep også bli løsnet. Håper det får blodtrykket ditt til å senke seg og at du kan nyte godværet (om det er det der du er) litt bedre denne lørdagskvelden :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
hehe, litt rart sted å ytre dette da, men slikt er enkelt å fikse på. Denne tråden her overlever fint med å være "løsnet" og ettersom det er fint lite med folk som ikke oppfører seg her inne for tiden så kan tråden om personangrep også bli løsnet. Håper det får blodtrykket ditt til å senke seg og at du kan nyte godværet (om det er det der du er) litt bedre denne lørdagskvelden :)

6095526[/snapback]

Tusen takk Dotten, dette er faktisk noe jeg har erget meg over også. Tror nok de som ønsker å komme med personangrep er ute og nyter solen for tiden.

:yes:

Lenke til kommentar
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1316593.ece

Er det noen andre enn meg som får assosiasjoner til Sout-Park-filmen og Saddam? Det funket bra i filmen, ihvertfall...

6096772[/snapback]

Jeg har ikke sett den filmen, men jeg synes uttalelsen til Irans president Mahmoud Ahmadinejad var mer eller mindre genial.

til ikke å være nervøse for det iranske atomprogrammet. - Ha det heller gøy

:p

Personlig mener jeg alle skal ha rett til innsikt i atomprogrammet dems, på lik linje som jeg mener at alle skal kunne ha innsikt i alles atomprogram, og jeg mener også det er en viss grunn til frykt viss man ikke får det.

:)

Lenke til kommentar
Interessant tanke. Selv liker jeg ideèn om individuelt ansvar for egen pensjon/avskaffelse av pensjonssystemet: å bli gammel og ute av stand til å produsere noe er en av de mest forutsigbare prosessene i livet.

Edit: Statens samlede pensjonsforpliktelser gjennom folketrygden utgjør nå kr 3 700 milliarder. Oljefondet er ikke så stort, så det blir nok med drømmen å innføre litt ansvar.

5878265[/snapback]

Vel, med den produksjonen vi har nå, så burde det ikke ta altfor mange år før vi kommer opp i et slikt beløp. På den annen side, da er sikkert pensjonsforpliktelsene mangedoblet igjen. :p

5878383[/snapback]

Ikke så uannsynlig det nei.

Pensjonsforpliktelser.JPG

Den totale verdien av oljefondet/pensjonsfondet og oljen i nordsjøen er anslått til 5 000 milliarder (husk at dette også er skattepenger, forbrukerne får regningen).

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Hehe, SV som forsøker seg på litt "propaganda"(bildeform):

http://www.sv.no/tema/palestina/dbaFile103322.html

http://miff.no/x-BoikottIsrael.htm

(siden som linkes til er i seg selv gangske propaganda aktig, i motsatt retning)

6105884[/snapback]

Hva er propaganda her?

Staten Israel driver systematisk menneskedrap av Palestinere.

6107233[/snapback]

Bildet skal se ut som en soldat som sikter mot en mor med barn (øveste link). I virkeligheten sikter han på noe helt annet (nederste link).

Edit: Det kalles uredelighet. De burde heller prøve finne et bilde som faktisk viser det de prøver å si.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Bildet skal se ut som en soldat som sikter mot en mor med barn (øveste link). I virkeligheten sikter han på noe helt annet (nederste link).

Edit: Det kalles uredelighet. De burde heller prøve finne et bilde som faktisk viser det de prøver å si.

6107311[/snapback]

Spørs om det var gjort med hensikt å fremstille det feil. Den som valgte ut bildet kan ha tolket det feil, er man skikkelig palestiner-groupie er det ikke noe rart med bildet. Hvis det ville hatt et bildet hvor en israelsk soldat faktisk sikter på sivile hadde de sikkert funnet et.
Lenke til kommentar

Godt mulig at de som valgte dette bildet var fult klar over at han ikke siktet på moren. Det står heller ingenting under bildet eller noe annet i artikkelen som tyder på at Sv prøver å bruke bildet til å spre feilaktig informasjon.

Uansett om soldaten i dette tilfellet ikke siktet på moren har det liten betydning da vi vet at israelske soldater har drept mange palstinske mor og barn gjennom tidene

Lenke til kommentar
Godt mulig at de som valgte dette bildet var fult klar over at han ikke siktet på moren. Det står heller ingenting under bildet eller noe annet i artikkelen som tyder på at Sv prøver å bruke bildet til å spre feilaktig informasjon.

Uansett om soldaten i dette tilfellet ikke siktet på moren har det liten betydning da vi vet at israelske soldater har drept mange palstinske mor og barn gjennom tidene

6107385[/snapback]

Det er ingen tvil om at bruken av bildet forsøker å fremstille det som at soldaten sikter på mor og barn. Villedende markedsføring. Hvis det er slik at israelske soldater har tatt livet av mange palestinske mødre og barn, bør man isåfall bruke et bilde som faktisk viser dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...