Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.7561755

Kan narkomane hentes inn og brukes til hva som helst, bare noen har en forretningside?

"Hei dere! La oss lage et system der narkomane kan gå rundt og hente tomflasker! Er jeg genial , eller er jeg genial!"

Narkomane er vel mennesker de også, så de har også lov til å si ja takk til å være med på ting.

De må til tider beskyttes mot utnytting og å bli midler.

Lenke til kommentar

Heller byggeforbud enn masse privat utbygging på områder som er ment for fri ferdsel. I andre land finnes det attraktive kystområder der folk flest ikke får tilgang.

Jeg så noen bilder av en arabisk øy for en stund siden, der én småkonge eide all eiendommen rundt hele kanten av øya. Resten av befolkningen kunne bare oppholde seg i en liten ghetto, uten mulighet til å ta seg et bad. Det er ganske tragisk når man bor på en øy.

De kongelige bør følge samme lov som oss andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når 70% av journalistene stemmer på AP eller SV, vil det si at en del (ikke alt) av deres materiale vil bli farget i deres politiske bilde. Ja, de har en jobb å gjøre, og de skal prøve å holde seg så nøytrale som overhodet mulig, men det er slike små detaljer som kan forandre en artikkeloverskrift fra "Politiker ble arrestert" til "FRP-politiker ble arrester".

Journalisters tilhørighet har gjennom årene blitt debattert til det kjedsomme.

At det er FETE overskrifter hva gjelder frp er at det er enkelt å lage dem.

Nå, Birkedal, Sandbergs kjøring og drikking, Søviksnes moralforfall etc etc.

Men venstresiden i Norsk politikk får som det hagler de også. Valla, Ramin-Osmundsen, Tønne av mer dramatisk karakter.

Halvorsen ser etterhvert mer ut som en kamelspiser enn politikker.

Navarsæthers armbånd, hun forriges stabbur, stortingspensjoner osv osv.

Dog det er påfallende at frps tillitsvalgte er i større grad representert i skandaler enn fra andre partier.

Men det går kanskje et skille i forbrytelsene. Frp mer simpel blue collar, mens resten bedriver white collar!?

Lenke til kommentar

Selvsagt, de viser jo lovbrudd fra venstre-siden óg, men ville vært interessant om en nøytral part gikk igjennom medias artikler og sammenlignet de med fakta.

Sist og ikke minst. Politikere skal jo være representater av folket, så er ikke overraskende at de også begår noen lovbrudd.

Men over til en annen sak.

Seks dager etter jordskjelvet var veien gjenoppbygget

Hvorfor kan ikke Norge være like effektive?

Lenke til kommentar

Politikere skal jo være representater av folket, så er ikke overraskende at de også begår noen lovbrudd.

Det synes jeg faktisk at det er.

At den gemene hop tilsluttes et eller annet parti er nå en ting, og der er mangfoldet ønsket (nesten ihvertfall).

Derimot når vi snakker om ledene folkevalgte politikere, eller personer som søker seg dit, så er det overraskende.

De har gått ut og spurt om (og mottat) tillit fra folket, da må det i høyere grad kunne forventes at de opptrer som lovlydige og moralske borgere, enn hva det forventes av hvermannsen.

Og kudos til effektive japanere! :)

Lenke til kommentar

Selvsagt, de viser jo lovbrudd fra venstre-siden óg, men ville vært interessant om en nøytral part gikk igjennom medias artikler og sammenlignet de med fakta.

Sist og ikke minst. Politikere skal jo være representater av folket, så er ikke overraskende at de også begår noen lovbrudd.

Men over til en annen sak.

Seks dager etter jordskjelvet var veien gjenoppbygget

Hvorfor kan ikke Norge være like effektive?

Vanligvis er det lite hensiktmessig å gjøre slik arbeid så raskt. Mye av problemene i norge er for dårlig planlegging, å gjøre planleggingsfasen enda kortere tror jeg ikke er bra

AtW

Lenke til kommentar

Tenke hvilke mayhem med en kvinnelig konge da? :D

Martha og Ari Behn, grøss....

Ellers så er jeg egentlig ikke for kvotering, men unnskyldningen virker noe tynn, er virkelig filmens hovedproblem regi? Nå har jeg ikke sett den, men jeg synes ikke det virker sånn på kritikkene. Det eksisterer vel heller ingen formelle kvoteringskrav

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...