NgZ Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Haha, jeg overhørte et par narkiser is lutten av førtiårene på bybanen i går. Typisk evige sosialkliente med rusproblemer, ikke "sove ute og være helt lost"-narkomane. De står og leg av at "det er så mange svartinger på bybanen. Alltid. Tror du de kjører opp og ned med bybanen hele dagen? Det er sikkert spennende, de har vel ikke sånt i Afrika. hehehehehe." Og så går de over til å snakke om hva slags grampris den ene hadde oppnådd på et kjøp/salg av sotff, og hvorvidt det var en god pris eller ikke. Tror samtlige "svartinger" på den bybanen var mer verdt enn de to der til sammen, gitt. Men klart, føler man seg rimelig verdiløs, er det kanskje nettopp da man har størst behov for å se på noen andre som enda mindre verdt. 4 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Haha, jeg overhørte et par narkiser is lutten av førtiårene på bybanen i går. Typisk evige sosialkliente med rusproblemer, ikke "sove ute og være helt lost"-narkomane. De står og leg av at "det er så mange svartinger på bybanen. Alltid. Tror du de kjører opp og ned med bybanen hele dagen? Det er sikkert spennende, de har vel ikke sånt i Afrika. hehehehehe." Og så går de over til å snakke om hva slags grampris den ene hadde oppnådd på et kjøp/salg av sotff, og hvorvidt det var en god pris eller ikke. Tror samtlige "svartinger" på den bybanen var mer verdt enn de to der til sammen, gitt. Men klart, føler man seg rimelig verdiløs, er det kanskje nettopp da man har størst behov for å se på noen andre som enda mindre verdt. Du kaller narkomane verdiløse eller antyder klart at det er det de er. Og derfor kan de ikke påpeke innvandringsgalskapen som alle andre? Fin logikk som blir helt meningsløs. De får kanskje heller ikke noe tilbud om hjelp p.g.a alle pengene innvandring koster. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Det er jo et enkelt faktum at narkomane sosialklienter er et pengesluk som ikke har noen pengemessig verdi for samfunnet - snarere tvert imot. Likevel har de ingen problemer med å rakke ned på folk kun basert på hudfarge. Det var ikke noe mer enn en observasjon av hvordan enkelte tyfeligvis/sannsynligvis har et behov for å rakke ned på andre grupper for å føle at de er verdt noe selv. 5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har større respekt for innvandrere som ønsker å jobbe/bidra til samfunnet, enn narkomane sosialklienter som ruser seg på diverse medikamenter og ikke gjør en dritt for det norske samfunnet. 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har større respekt for innvandrere som ønsker å jobbe/bidra til samfunnet, enn narkomane sosialklienter som ruser seg på diverse medikamenter og ikke gjør en dritt for det norske samfunnet. De fleste narkomane er uføretrygdede. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor er bomullsprisene på en 150-års topp? Er det fordi det dyrkes biodrivstoffprodukter på jordene i steden? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Større efterspørsel og lavere produksjon gir høyere priser. Vanlig økonomisk teori det. Mulig det er noen spekulanter inn i bildet også, men det første argumentet gjelder for det meste av verdensprisutvikling. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Tja, jeg synes hodeløs råvarespekulasjon styrer mesteparten av råvaremarkedet for tiden. Kakako, mais, you name it. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Høyre og Frp: - Støre kopierer oss Morsomt å lese. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Di fleste narkomane kan ikke noe for at di er blitt sånn. De kan ha blitt presset, eller lurt... Og noen har valgt det selv! Så størrer heller en narkoman enn innvandrere, di har ingenting å gjør her!!! Ingenting!! Di kommer inn i landet og blir møtt med en herre som sier: Welcome to norway! Også får dem en sjekk og sier at denne kommer 1 gang i måneden uten at di har kløftet en finger!! Det er sånn! Hvorfor! NORGE ER ET BEDRE STED FOR INNVANDRERE Å BO! ja det er sant, men mindre å mindre bedre for oss normenn!! INGEN som er enige hær? Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg jobber 5-7 dager i uken, 15-20 dager i måneden! Og betaler skatt til staten! Og hva bruker staten våre penger til! Jo, å betale innvandring, gi helt gratis bodsted,mat,klær,utdanning,jobb og mye annet dritt til innvandrere! Har jeg hatt mulighet hadde jeg tatt inn en narkoman fra gaten og hjulpet ham eller henne med en plass og bo! Istede for disse andre tingene som driver gatelangs med en kopp, og sier pliiiis pliiiiis help me help me! Å faktisk her sist sommer, i trondheim her jeg bor. Har vi en del samme tiggere dag ut og dag inn! Og en sommerdag sitter faen med 2 av disse tiggerne å prater i mobiltelefon! Her ser vi at de ikke er verdt en dritt! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Dersom du har dysleksi, burde du nevne det i signaturen din. Ellers kan man fort tro at du er lettere tilbakestående, særlig når innholdet i postene dine heller ikke gir helt mening bestandig. 2 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Kutter ut vintertid i Russland Er ikke dette bakvendt? Burde ikke sommertiden kuttes? Hvis de gjør dette vil 12:00 aldri mer være det samme som midt på dagen eller midt på natten i Russland. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Vintertid er den riktige tiden å kutte da det er den som er den "falske" tiden. Er ment kun for å spare strøm men om intensjonen virker får være en annen sak. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Kutter ut vintertid i Russland Er ikke dette bakvendt? Burde ikke sommertiden kuttes? Hvis de gjør dette vil 12:00 aldri mer være det samme som midt på dagen eller midt på natten i Russland. Siden Russland går over ett lass med tidssoner, og ikke alle disse er helt optimalisert for sol-1200 == klokke-1200, så er nok russere vant med at sola ikke er høyest kl 1200. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Joda, de kuttet jo ut 2 tidssoner i fjor også. Ble sikkert en del verre av det, uten at jeg har det klart for meg hvilke områder som ble påvirket av det. Vintertid er den riktige tiden å kutte da det er den som er den "falske" tiden. Er ment kun for å spare strøm men om intensjonen virker får være en annen sak. Sommertid, "Daylight saving time" er den som avviker fra normaltid, slik at midt på dagen blir 13:00. Jeg mener de heller burde ha normaltid om de skal ha kun en tid, og isteden flytte arbeidstidene. Endret 9. februar 2011 av KarlRoger Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Vi bør kutte vintertid. Det hadde vært langt bedre å hatt lys til klokken 16:30 i desember og ikke 15:30 som i dag. Nytt tema: Fleskeberget Erna Solberg må kjøpe klær fra USA. "Dette kan bli en ny vekstnæring" sier hun. Ja,..... Jeg vet om noe annet som kan bli vekstnæring: Kesam og kruskakli Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Vintertid er normaltiden. Føler du sterkt behov for å rakke ned på andre? Prøv i hvert fall å droppe usaklig mobbing om folks vekt og kosthold i framtida. 2 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Vintertid er normaltiden. Føler du sterkt behov for å rakke ned på andre? Prøv i hvert fall å droppe usaklig mobbing om folks vekt og kosthold i framtida. Er det ikke litt rart at det er klærne som skal bli større og ikke vekta som skal bli normal? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Nå er jo det slik at det blir flere og flere overvektige personer. Da er det helt naturlig at det dukker frem en business som baserer seg på tjukke personer. Norge har bare ikke kommet så langt på fedmestigen ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå