Kaarerekanraadi Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Selv går jeg ikke på ski, men kan godt skjønne at folk blir forbanna når tullinger tråkker opp skiløypa og legger hundebæsj overalt. Det er jo hundedritt overalt, etterlatt igjen av disse idiotene. Hvor vanskelig er det å skjønne at en skiløype ikke er en skogsbilvei? Jeg langer ut med staven sjøl neste gang. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Gale skiløpere. Har lyst til å ta meg en tur opp til en av de nevnte løypene i håp om at det kommer en stav.. Hvorfor skal man gå på tur med hunden sin i skiløypene? Det er nok av gangveier man kan gå på. Hvis man har lyst til å ta med hunden sin i skiløypene så kan man ta på seg ski. Hunder skal trenes opp til å ikke bæsje i løypa uansett. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Hundebæsjer er veldig irriterende uansett hvor de legges igjen. Hundebæsj SKAL plukkes opp. De som ikke klarer/gidder det burde fått forbud mot å eie og lufte hund. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Selv går jeg ikke på ski, men kan godt skjønne at folk blir forbanna når tullinger tråkker opp skiløypa og legger hundebæsj overalt. Det er jo hundedritt overalt, etterlatt igjen av disse idiotene. Hvor vanskelig er det å skjønne at en skiløype ikke er en skogsbilvei? Jeg langer ut med staven sjøl neste gang. Nå har jeg ikke hund selv, men jeg kan sikkert låne en. Når og hvor skal du gå på ski neste gang? 1 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Selv går jeg ikke på ski, men kan godt skjønne at folk blir forbanna når tullinger tråkker opp skiløypa og legger hundebæsj overalt. Det er jo hundedritt overalt, etterlatt igjen av disse idiotene. Hvor vanskelig er det å skjønne at en skiløype ikke er en skogsbilvei? Jeg langer ut med staven sjøl neste gang. Det er også skiløyper overalt, etterlatt av idioter. Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Tjener norske toppbloggere for dårlig? 5000 kr i måneden er ikke mye å leve av. http://e24.no/media/toppblogger-tjener-under-5-000-i-maaneden/20020989 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/norske-remi-i-england-paa-antimuslimsk-markering-3408481.html Norsk EDL avdeling. Fikk ikke helt tak i om det er noe særlig organisert, men dette kommer vi til å få se mer av fremover. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Tjener norske toppbloggere for dårlig? 5000 kr i måneden er ikke mye å leve av. http://e24.no/media/toppblogger-tjener-under-5-000-i-maaneden/20020989 De burde være glade de får noe i det hele tatt. Å blogge er mer en hobby enn en jobb. Ingen vil høre om hva du til enhver tid gjør på jobben din.Om de finner balansen mellom reklame og ønske om lesere å se reklamen, flott for de, men å i det hele tatt hevde at å være blogger og tjene for lite på det er patetisk. Nei, huff. Fjern hele bloggdritten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 5 000 måneden for å sitte forran PC-en og poste dritt? Sign me up! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Tjener norske toppbloggere for dårlig? 5000 kr i måneden er ikke mye å leve av. http://e24.no/media/toppblogger-tjener-under-5-000-i-maaneden/20020989 De bør saksøke alle som copy-paster fra bloggen deres. På den måten kan de tjene millioner. Også bør de få statsstøtte. Nei vent, det var musikkbransjen det ja Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Hva er "Løp for Afrika"? Er dette en kampanje som fortsatt pågår? Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Det er vel ingen som aktivt går inn i "blogging" for å tjene penger på det? Om de faktisk tjener penger på det så er det vel bare en heldig tilfeldighet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 George W. Bush tør ikke reise til Sveits i frykt for å bli arrestert http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/bush-avlyste-sveitstur-etter-torturanmeldelse-3408614.html Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Amagerbanken i Danmark er konkurs. Finanskrisen fortsetter. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 - Jeg kunne ikke slå tilbake når det var en jente - DB.no Interessant med holdningene fotballspilleren uttrykker i artikkelen. Jeg har aldri vært fristet til å slå en jente, men jeg skjønner ikke at de prinsipielt skal være fredet, bare fordi de er jenter. Vi har i de senere årene sett en økning i volden begått av jenter, hvordan blir det da hvis man fortsetter å holde på holdningen om å aldri slå jenter? En generasjon av jenter som føler seg berettiget til å ty til vold som samtidig vet at det ikke vil få konsekvenser? Man må skille prinsipielt mellom konemishandling og selvforsvar under en voldsepisode på byen. Det er to helt forskjellige ting. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Pfft, han prøver bare å redde ansikt. Jeg hade sparket henne det jeg kunne i magen, og holdt henne nede til politiet kom. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor er det 100 negere i Oslo domkirke? Jeg håper de er ute av landet før den neste kirkekaffen. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor er det 100 negere i Oslo domkirke? Jeg håper de er ute av landet før den neste kirkekaffen. Din surpomp! Ledige tomter på månen hvis det er for trangt for deg http://www.lunarregistry.com/ (kan anbefale "Taurus Mountains", stille og rolig strøk) Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor er det 100 negere i Oslo domkirke? Jeg håper de er ute av landet før den neste kirkekaffen. Kan ikke fatte at di driver på sånt? Herregud:s dette er jo sykt! Er du innvandrer å får avslag på asyl i norge, så send dem ut med en gang... Så stiller kirken opp med mat, nei dette er for drøyt norge!! Nå må stoltenberg vise at han er noe å stole på!!! FRPNESTE STORTINGSVALG!!! Og maria ameli! Hvorfor skal hun få være i landet vårt, bare pga hun har gitt ut bok og kan norsk:s bra hun ble sendt ut! Hun skal da vel ikke ha forskjellsbehandling! Alle innvandrere skal behandles likt. det er min meining Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå