Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv går jeg ikke på ski, men kan godt skjønne at folk blir forbanna når tullinger tråkker opp skiløypa og legger hundebæsj overalt.

Det er jo hundedritt overalt, etterlatt igjen av disse idiotene. Hvor vanskelig er det å skjønne at en skiløype ikke er en skogsbilvei?

Jeg langer ut med staven sjøl neste gang.

Nå har jeg ikke hund selv, men jeg kan sikkert låne en. Når og hvor skal du gå på ski neste gang?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv går jeg ikke på ski, men kan godt skjønne at folk blir forbanna når tullinger tråkker opp skiløypa og legger hundebæsj overalt.

Det er jo hundedritt overalt, etterlatt igjen av disse idiotene. Hvor vanskelig er det å skjønne at en skiløype ikke er en skogsbilvei?

Jeg langer ut med staven sjøl neste gang.

Det er også skiløyper overalt, etterlatt av idioter.
Lenke til kommentar

Tjener norske toppbloggere for dårlig? 5000 kr i måneden er ikke mye å leve av.

http://e24.no/media/toppblogger-tjener-under-5-000-i-maaneden/20020989

De burde være glade de får noe i det hele tatt. Å blogge er mer en hobby enn en jobb. Ingen vil høre om hva du til enhver tid gjør på jobben din.

Om de finner balansen mellom reklame og ønske om lesere å se reklamen, flott for de, men å i det hele tatt hevde at å være blogger og tjene for lite på det er patetisk.

Nei, huff. Fjern hele bloggdritten.

Lenke til kommentar

- Jeg kunne ikke slå tilbake når det var en jente - DB.no

Interessant med holdningene fotballspilleren uttrykker i artikkelen. Jeg har aldri vært fristet til å slå en jente, men jeg skjønner ikke at de prinsipielt skal være fredet, bare fordi de er jenter. Vi har i de senere årene sett en økning i volden begått av jenter, hvordan blir det da hvis man fortsetter å holde på holdningen om å aldri slå jenter? En generasjon av jenter som føler seg berettiget til å ty til vold som samtidig vet at det ikke vil få konsekvenser? Man må skille prinsipielt mellom konemishandling og selvforsvar under en voldsepisode på byen. Det er to helt forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det 100 negere i Oslo domkirke? Jeg håper de er ute av landet før den neste kirkekaffen.

Kan ikke fatte at di driver på sånt? Herregud:s dette er jo sykt! Er du innvandrer å får avslag på asyl i norge, så send dem ut med en gang... Så stiller kirken opp med mat, nei dette er for drøyt norge!! Nå må stoltenberg vise at han er noe å stole på!!!

FRPNESTE STORTINGSVALG!!! Og maria ameli! Hvorfor skal hun få være i landet vårt, bare pga hun har gitt ut bok og kan norsk:s bra hun ble sendt ut! Hun skal da vel ikke ha forskjellsbehandling! Alle innvandrere skal behandles likt. det er min meining

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...