Lemkin Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Driver ikke google og utvikler en sånn kalenderting? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Driver ikke google og utvikler en sånn kalenderting? 5943573[/snapback] Det er vel ikke denne du tenker på? For øvrig skjønner jeg ikke hvorfor dette blir tatt opp her. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 http://www.aftenposten.no/kul_und/musikk/article1282793.ece Skal ikke barn få være kommersielle heller nå? Fysj og fy. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 http://www.aftenposten.no/kul_und/musikk/article1282793.ece Skal ikke barn få være kommersielle heller nå? Fysj og fy. 5944260[/snapback] Nå er det faktisk ikke snakk om barn får lov til å være kommersielle eller ikke, men det er snakk om å verne barn fra det kommersielle presset. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Herregud sier jeg. Barn har like godt av å lære at verden er kommersiell med en gang. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Herregud sier jeg. Barn har like godt av å lære at verden er kommersiell med en gang. De fleste barndomsstjerner blir som regel relativt 'messed-up' senere i livet, så her tror jeg du trenger å revurdere utsagnet ditt. S, Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Herregud sier jeg. Barn har like godt av å lære at verden er kommersiell med en gang. De fleste barndomsstjerner blir som regel relativt 'messed-up' senere i livet, så her tror jeg du trenger å revurdere utsagnet ditt. S, 5944608[/snapback] Det er det mange som først blir stjerner senere også som blir. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Herregud sier jeg. Barn har like godt av å lære at verden er kommersiell med en gang. De fleste barndomsstjerner blir som regel relativt 'messed-up' senere i livet, så her tror jeg du trenger å revurdere utsagnet ditt. S, 5944608[/snapback] Det er det mange som først blir stjerner senere også som blir. 5944610[/snapback] Ja, det er nok riktig, men barn tar ikke alltid sånne ting så fint og lett som voksne. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det er det mange som først blir stjerner senere også som blir. Å være en 'stjerne' utsetter også mange barn for et press de ikke er moden nok til å håndtere. S, Lenke til kommentar
magicus Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er dritt lei denne krf tankegangen om å forby og nekte pga hensyn til barna.. det er bare tøv. Barn er mer voksne og selvstendige enn det folk tror. Vær vennlig og forklar for meg i detalj hvordan barn som deltar i denne europeiske finalen blir skadet, mens barn som deltar i den skandinaviske finalen blir ikke skadet av "kommersialiseringen". Latterlig hele nrk, enda god grunn til å lure seg unna kringkastingsavgiften sånn som meg. Nrk fyren sier det komersielle presset vil bli lettere å kontrollere i en skandinavisk finale? Hva nøyaktig er dette store mektige kommersielle presset og hvordan skal nrk kunne kontrollere det i en skandinavisk finale, men ikke i en europeisk finale.. Latterlig Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er dritt lei denne krf tankegangen om å forby og nekte pga hensyn til barna.. det er bare tøv. Barn er mer voksne og selvstendige enn det folk tror. Vær vennlig og forklar for meg i detalj hvordan barn som deltar i denne europeiske finalen blir skadet, mens barn som deltar i den skandinaviske finalen blir ikke skadet av "kommersialiseringen". Latterlig hele nrk, enda god grunn til å lure seg unna kringkastingsavgiften sånn som meg. Nrk fyren sier det komersielle presset vil bli lettere å kontrollere i en skandinavisk finale? Hva nøyaktig er dette store mektige kommersielle presset og hvordan skal nrk kunne kontrollere det i en skandinavisk finale, men ikke i en europeisk finale.. Latterlig 5944928[/snapback] En av de få gangene jeg kan si meg enig med deg, magicus. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) hihi, jeg satt faktisk å tenkte på at dette var første gang jeg var uenig med magicus^^ EDIT: Det kunne kansje tas som en fornermelse til smoothie, men det var ikke meningen... Endret 18. april 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 EDIT:Det kunne kansje tas som en fornermelse til smoothie, men det var ikke meningen... 5945711[/snapback] Hvorfor skulle det være en fornermelse? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Enten vår vi la barna være barn, og bare kjøre Sesam Stasjon som barneunderholdning. Poenget er bare det at barn vokser opp raskere nå enn før, utrolig nok. Og barna gir faen i Sesam Stasjon og Bjarne Betjent, og synes konsepter som ESC og Idol er mye mer spennende. Det er det bare å ta til etterettning. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 EDIT:Det kunne kansje tas som en fornermelse til smoothie, men det var ikke meningen... 5945711[/snapback] Hvorfor skulle det være en fornermelse? 5946193[/snapback] Jeg aner ikke, skrev det rett før jeg gikke å la meg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 En av de få gangene jeg kan si meg enig med deg, magicus. 5945003[/snapback] Ditto. Uten at jeg skal påberope meg store kunnskaper om presset i europeisk finale fremfor nordisk, eller barns mentalitet i forhold til et 'press', så skal jeg si at innlegget hørtes meget fornuftig ut Og å snike seg unna lisensavgiften Lenke til kommentar
alexf Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hvorfor skulle det være en fornermelse? Man kan vel kansje ta det som en bekreftelse på at man har en sunn virkelighetsoppfatning? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hvorfor skulle det være en fornermelse? Man kan vel kansje ta det som en bekreftelse på at man har en sunn virkelighetsoppfatning? 5952572[/snapback] Kan vel det. Syns dette burde ende denne "debatten" da det begynner å dra i rettning debatt om personene her på forumet. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 VG har laget en liten oppsummering av noen av regjeringens tabber hittil. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113576 Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 VG har laget en liten oppsummering av noen av regjeringens tabber hittil. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113576 5955149[/snapback] Og hvem var det som snakket om at mediene gikk kun mot FRP? Jeg må si at regjeringen har vært utrolig skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå