Kaarerekanraadi Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 AP er på stø kurs, langt utenfor sitt eget ideologiske kart. I utkikkstønna sitter SV, med bind for øynene. Er det noen mulighet for å løsne festene til den tønna? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Har vi tatt helt feil av Ahmedinejad? AP er på stø kurs, langt utenfor sitt eget ideologiske kart. I utkikkstønna sitter SV, med bind for øynene. Er det noen mulighet for å løsne festene til den tønna? Det er på tide at SV tar av seg bindet og ser hvor de er i verden. Deretter bør de komme seg av den forp***e båten. Endret 19. januar 2011 av Avien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 http://www.budstikka.no/nyheter/leieboer-raserte-leilighet-advarer-mot-a-leie-ut-til-nav-1.5966215 Hadde nok grepet etter våpen hvis noen hadde herpa en leilighet jeg eide på den måten....at det går an *facepalm* Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Arne Strand mener Maria Amelie-saken kan utløse regjeringskrise. Litt imponerende hvordan regjeringen har klart å kjøre frem tabbesak etter tabbesak omtrent uavbrutt siden valget. enig. Nå tror ikke jeg at dette er saken de kommer til å gå av på, og da særlig siden dette er noe SV rammes hardest av, som samtidig er de med mest å tjene på sammarbeidet. Hva baserer du dette på? SV sin oppslutning er nå den laveste på 14 år og dette med god grunn. En ting er å bedrive politisk hestehandel, en annen ting er å gjøre kamelsvelging til partiets fremste varemerke. AP er på stø kurs, langt utenfor sitt eget ideologiske kart. I utkikkstønna sitter SV, med bind for øynene. Fordi SV ikke har noen andre partier å sammarbeide med. Bryter de ut og ødelegger forholdet til AP er de dømt til en tilværelse i opposisjon. Mens Senterpartiet uten store problemer kan sammarbeide med de borgerlige igjen, og AP regjere i mindretall, ligger SV altfor langt til venstre for å inngå i noen annen konstellasjon. De har rett og slett et stort dilemma: De kan fortsette i regjering og tape ytterligere velgere, eller bryte ut og forberede seg på en kanskje evigvarende tilværelse i opposisjon. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 SV ødelegger seg selv. Hvis de faller under sperregrensen så har det ingenting å si hvem de kan samarbeide med. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Etter dekningen av russerkvinne-saken kjøper jeg herved ikke flere aviser og betaler ikke lisens (velger nett-tv). Anbefaler alle andre å gjøre det samme. Boikotten er i gang. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Vel, har ikke kjøpt aviser siden kattene ble operert og måtte låses inne en stund (kunne fått gamle aviser gratis hadde jeg bare vært litt forutseende). Internett har det meste. Endret 19. januar 2011 av KarlRoger Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Inger Lise Hansen vraket i KrF ledelsen. Ikke så merkelig i et parti som er for tradisjonelle kristelige verdier og hjerterom, og ikke ser at det er gjensidige utelukkende verdisyn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Inger Lise Hansen vraket i KrF ledelsen. Ikke så merkelig i et parti som er for tradisjonelle kristelige verdier og hjerterom, og ikke ser at det er gjensidige utelukkende verdisyn. Velkommen til Høyre sier jeg da Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Etter dekningen av russerkvinne-saken kjøper jeg herved ikke flere aviser og betaler ikke lisens (velger nett-tv). Anbefaler alle andre å gjøre det samme. Boikotten er i gang. *Løper ut for å kjøpe VG, Dagbladet, Aftenposten, Adressa, BT, BA, Sumpen, Fevennen, Dagsavisen, Stavanger Aftenblad, GD, Asker og Bærums Budstikke, Nordstrands Budstikke, Tidens Tegn, Nordlys, Avisa Nordland, Rana Blad(!), Morgenbladet, le Monde Diplomatique (på norsk) og Dag og Tid* Edit: Damned. Du får ikke kjøpt Nettavisen på Narvesen. Endret 19. januar 2011 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Hva med Finansavisen? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Defintivt! *Legger til Kapital, Finansavisen og DN* Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Klassekampen da? Nei, det kommer vel i postkassa hver dag? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Haha. Klassekampen, den hadde jeg faktisk glemt. Sist jeg fikk Klassekampen på døra var da jeg gikk på folkehøgskole, og da var den ganske godt lest (pleide å bla gjennom en gang i uka for å få litt merkelig input på nyhetsbildet) blant en del av elevene, derfor abonnerte skola på avisen. Nå hadde vi ganske gode ordninger for slikt, veldig mange forskjellige aviser. Hm. Det var tider, det. Men nei, Klassekampen orker jeg ikke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker faktisk å lese Klassekampen av og til. Får meg en god latter her og der. Samtidig er det mye nyttig å lære og lese. Ikke minst tar de opp en del saker som resten av medieverden driter i. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Mjo, de skal ha det. Det er mange dyktige journalister i Klassekampen (med det mener jeg at de er gode på journalistisk håndtverk, som graving), de har et par ganske gode fotografer og de kan virkelig dette med å skrive reportasjer. Om enn med politisk bias. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Mjo, de skal ha det. Det er mange dyktige journalister i Klassekampen (med det mener jeg at de er gode på journalistisk håndtverk, som graving), de har et par ganske gode fotografer og de kan virkelig dette med å skrive reportasjer. Om enn med politisk bias. De legger ikke skjul på hvor de står. Men omtrent alle andre medier fremstår offisielt som nøytrale. Det er nok ikke tilfelle som man kan se. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Tror ikke det er så mange som ikke er klar over venstrevridningen i norsk media, det er et ganske åpent tema. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Inger Lise Hansen vraket i KrF ledelsen. Ikke så merkelig i et parti som er for tradisjonelle kristelige verdier og hjerterom, og ikke ser at det er gjensidige utelukkende verdisyn. En helt riktig beslutning spør dere meg. Skal det ha noe troverdighet å ha "kristelig" i parti-navnet, så kan de ikke ha tillitsvalgte som vil rive ned fundamentet innenfra. Støtter også at stuntmannen Einar Gelius ble pælma ut fra Den norske kirke. Det er også en påminnelse om at "den største faren" for å nedbygge såkallte "kristene kulturverdier" ikke er fra islam, men kommer fra egne rekker. Personlig bryr jeg meg ikke så mye om kristenlivets ve & vel, men jeg skjønner besluttningene hvis jeg prøver å se det fra dems ståsted. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2011 Inger Lise Hansen vraket i KrF ledelsen. Ikke så merkelig i et parti som er for tradisjonelle kristelige verdier og hjerterom, og ikke ser at det er gjensidige utelukkende verdisyn. Velkommen til Høyre sier jeg da Politikere uten ryggrad til å kjempe mot DLD. Krf er ihvertfall tydelige på hva de mener er greit og ugreit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå