ape i båt Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 ad hominem = personangrep. Jeg har ikke brukt personangrep, jeg har bare sagt at lefties er noe for seg selv. Lenke til kommentar
soulless Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 ad hominen = mot mennesket Det vil si at du diskuterer personen bak argumentet, og ikke selve argumentet. En logisk fallacy, og igjen, mot retningslinjene. Om du er i tvil, ta kontakt med mod. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg vet ikke hva noen av dere insinuerer, men jeg er ikke noen "leftie". Jeg er hovedsaklig meg selv. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Ville uansett ikke på noen måte tolket utsagnet til Hyperio som et venstrevridd utsagn. Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Hyperio er ikke venstrevridd, men de som kritiserer Irak-krigen er som regel det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg er høyremann og meget imot Irak-krigen. Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg regner det norske partiet Høyre som en del av venstresiden. De er lenger til venstre enn Demokratene. Endret 14. januar 2011 av ape i båt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Demokratene er for mer velferd generelt, ikke minst til de eldre. Mer bruk av penger er greit for de så lenge det ikke tilkommer utlendinger har jeg forståelse for, men det er vel en form for nationalsosialisme og er dermed ikke ett tradisjonelt høyreparti. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg regner det norske partiet Høyre som en del av venstresiden. De er lenger til venstre enn Demokratene. De spiller jo cricket med pakistanere på Egeberg, så ingen tvil om hvor de står i Høire. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 LOL @ de som tror at innvandringspolitikk er eneste parameter for hvor de ligger på høyre og venstreskalaen i politikken. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 LOL @ de som tror at innvandringspolitikk er eneste parameter for hvor de ligger på høyre og venstreskalaen i politikken. Det hjelper ikke mye med lolz i virkelighetens verden.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Det er likefullt ikke eneste parameter. Endret 14. januar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Demokratene er for mer velferd generelt, ikke minst til de eldre. Mer bruk av penger er greit for de så lenge det ikke tilkommer utlendinger har jeg forståelse for, men det er vel en form for nationalsosialisme og er dermed ikke ett tradisjonelt høyreparti. Hvem er det som IKKE er nasjonalsosialister i dag? Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 LOL @ de som tror at innvandringspolitikk er eneste parameter for hvor de ligger på høyre og venstreskalaen i politikken. Det er mange kriterier, og det er dette som gjør aksen så vanskelig å beherske. Selv mange politiske eksperter har problemer med å plassere politiske standpunkter langs høyre-venstre-aksen. Hva skal vektes og hvor mye? Få har innsikten som kreves for å svare på disse spørsmålene. Men noen retningslinjer har vi: Streng innvandringspolitikk: H Lave straffer for kriminelle: V Høye skatter: V Blanding av religion og politikk: H Begge sidene har sine fordeler og ulemper, og det er da naturlig å søke seg mot sentrum. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Demokratene er for mer velferd generelt, ikke minst til de eldre. Mer bruk av penger er greit for de så lenge det ikke tilkommer utlendinger har jeg forståelse for, men det er vel en form for nationalsosialisme og er dermed ikke ett tradisjonelt høyreparti. Hvem er det som IKKE er nasjonalsosialister i dag? Gi pluss for NSDAP Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg regner det norske partiet Høyre som en del av venstresiden. De er lenger til venstre enn Demokratene. De spiller jo cricket med pakistanere på Egeberg, så ingen tvil om hvor de står i Høire. Jeg måtte bare le. :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Tilbake til diskusjonen vi hadde om piratene: Norske skip med væpnede vakter: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7464351 Bra tiltak dette og jeg håper flere vil gjøre det samme! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Nok en grunn til å skyte alle pirater: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7464967 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Nok en grunn til å skyte alle pirater: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7464967 Slapp av, det er ingen nordmenn ombord. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Det er norskeid og det er uansett piratvirksomhet så kverk dem jo før, jo heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå