Simen1 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 "Rettsaken" har vært en farse så det er bare ennå mer uklart nå om de faktisk er drapsmenn eller ikke. Uansett slipper de nok hjem etter en noen år, når Congoleserne ikke ser noe vits i å holde på de lengre. F.eks at de kan loppe pårørende, UD eller andre for litt penger. Eller at Moland/French blir syke og en byrde for fengselet fremfor den ressursen de er nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Unge kvinner skal bedre kinesisk politis rykte: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/kina/artikkel.php?artid=10011178 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Unge kvinner skal bedre kinesisk politis rykte: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/kina/artikkel.php?artid=10011178 Tåpelig. Dette viser bare hvilken slavearbeidskoloni de egentlig er. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Unge kvinner skal bedre kinesisk politis rykte: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/kina/artikkel.php?artid=10011178 Kult, jeg skal til Chengdu i januar, så jeg får se om politifolkene ser bedre ut, eller om de er like skumle ut som andre steder i Kina. Og det er ikke Kina som gjennomfører dette, men Chengdu som er en by i Sichuan. Endret 15. november 2010 av Camlon Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 USA i FN-høring om menneskerettigheter: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3904235.ece Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ønsker vi og returnere til bondesamfunnet etter oljen eller er det på tide og satse på ny næring? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Olje er eneste måten Norge kan tjene penger på. Det andre finnes ikke. Olje. OLJE. OLJE! På tide å bytte ut regjering syns jeg, med litt yngre mennesker som har fremtidsvisjoner lengre enn sin egen lommebok og status. 3 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 På tide å bytte ut regjering syns jeg, med litt yngre mennesker som har fremtidsvisjoner lengre enn sin egen lommebok og status. Forslag? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Skulle gjerne gjort det selv, men jeg er jævlig dårlig på papirarbeid. 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Thorium Thorium er et luftslott. Det vil kreve enorme mengder energi å utvinne. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 På tide å bytte ut regjering syns jeg, med litt yngre mennesker som har fremtidsvisjoner lengre enn sin egen lommebok og status. Forslag? Bytte ut politikere mot fagfolk, på alle områder? Altfor mange(n) politikere, uansett parti, som kan byttes ut. Og vekk med alle småkongene fra 430 kommuner, sendt disse til NAV(nei, nettopp det ikke kan gjøres her på berget, partitilhørighet er nok for sterkt, men allikevel kostbar og inneffektiv) Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Bytte ut politikere mot fagfolk, på alle områder? Altfor mange(n) politikere, uansett parti, som kan byttes ut. Og vekk med alle småkongene fra 430 kommuner, sendt disse til NAV(nei, nettopp det ikke kan gjøres her på berget, partitilhørighet er nok for sterkt, men allikevel kostbar og inneffektiv) Har vi ikke nok fagfolk i byråkratiene da? Og er det kanskje ikke bedre å kunne det politiske spillet når man er på topp (statsråd/parlamentarisk leder o.l.) enn å være fagperson, da det uansett finnes i departementet? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Meide ned Matthew i 133 kilometerNå vil vil drapsmannen ha erstatning for «mental belastning» . Kun i USA..... db.no Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg lurer bare på hvordan man får til å meie noen ned over så lang strekning. Normalt vil jo offeret ramle av etter maks noen titalls meter. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg lurer bare på hvordan man får til å meie noen ned over så lang strekning. Normalt vil jo offeret ramle av etter maks noen titalls meter. Hastigheten på bilen var 133 km/h. Det er bare jornalisten som roter med enheter her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Bra gjort av guttunge å klamre seg fast i hele 133 kilometer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er fortsatt ikke rettet opp. Journalisten bør ta seg et kurs i bruk av enheter. Evt. bare kikke i de gamle barneskolebøkene sine igjen. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er fortsatt ikke rettet opp. Formidleren bør ta seg et kurs i bruk av enheter. Evt. bare kikke i de gamle barneskolebøkene sine igjen. Fixed Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tegn på at spillavhengigheten har gått vel for langt... http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3906708.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå