Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Frykter stemmejuks i «Skal vi danse» Frp-politiker krever offentliggjøring av resultatene. Snakk om å fokusere på de rette tingene. Nå koster jo stemmene penger, så om det bedrives "valgjuks" på den måten, vil jo det bety at folket bedras for alle kronene de spytter inn. Må ikke alltid fokusere på den største badeballen i bassenget heller Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Frykter stemmejuks i «Skal vi danse» Frp-politiker krever offentliggjøring av resultatene. Snakk om å fokusere på de rette tingene. Nå koster jo stemmene penger, så om det bedrives "valgjuks" på den måten, vil jo det bety at folket bedras for alle kronene de spytter inn. Må ikke alltid fokusere på den største badeballen i bassenget heller Sant nok. Viss det er en seriøs bekymring for at det foreligger juks, så kan jeg skjønne det siden det involverer penger. Dette er vel en sak for forbrukerombudet sitt bord,vil jeg tippe. Denne saken er åpenbart ikke av samme kaliber som når FRP valgte å ta opp det at NRK hadde bestemt seg for å endre sendetidspunkt for barneprogrammet "Drømmehagen" i Stortinget. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 En fillesak for deg kanskje, men for småbarnsforeldre, har det sikkert vært et fast rituale å se "drømmehagen" til det og det tidspunktet. Forståelig at folk blir opprørt over det, og NRK er jo betalt av "folket". Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Så frp bryr seg kun om dette fordi endring av sendetiden er forferdelig traumatisk for norske barnefamilier, og ikke fordi det var en tynn unnskyldning for å klage over sossialist-tv. Bra å vite. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg skal ikke si jeg vet svaret, men prøver heller å se på saken fra flere sider. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg syns det finnes viktigere ting å diskuterer i Norges nasjonalforsamling enn sendetidspunkt av barneprogram. Viss dette virkelig er en viktig sak for småbarnsforeldre så kan selvfølgelig kulturministeren snakke med NRK. Det at man velger å sende brev til kulturministeren er helt greit, viss man blir så opprørt over saken. Det er ikke så ofte at alle 169 stortingsrepresentanter er tilstede på samme tid, at man skal bruke den tiden man har på diskutere slike saker syns jeg blir feil prioritering. Jeg vet ikke hva slags utfordringer dagens småbarnsforeldre har men jeg håper virkelig at det er viktigere enn dette. Jeg vet ihvertfall om mange saker som jeg ville diskutert Stortingsalen, før denne saken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg vet ikke i hva slags anledning denne saken ble trukket fram i på stortinget, så det er litt vanskelig å svare på. Ting som burde diskuteres, er selvsagt ting som er av nasjonal interesse. Da småbarnforeldre er noe alle deler av landet har store mengder av, er jo det på sett og vis nasjonal interesse. Men joda, jeg kan forstå at det blir litt overkill å ta det frem på denne måten. Men han fikk jo oppmerksomhet for saken, og flere folk ble interesserte. All PR er god PR? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 All PR er god PR hvis målgruppen din er folk som svelger grovkalibret populisme. 1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 De med førstehåndserfaring, så klart! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Asperger syndrom er bare bullshit, er det ikke? Litt som keiserens nye klær i grunn. Sikkert en grei måte å unnskylde rar og sær oppførsel på. Men alt er ingen diagnose og egentlig kan man ikke konkretisere noenting innen psykiske lidelser. Der står de på leirgrunn, men påstår de er forskere! Vel, jeg tror det er noe satans bullcrap. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) At det bare er en unnskyldning for rar og sær oppførsel er nok ikke korrekt.vDet finnes derimot dem som tar til orde for at Asperger ikke skal sees på som en lidelse, men heller en annen kognitiv stil. Omtrent på samme måte som at homofili ikke sees på som en lidelse lenger. Endret 10. november 2010 av GrandMa Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvis asperger skal ses på som en unnskyldning, hva skal man da kalle det å bli diagnosert som psykopat? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Trenger EU oss som medlem? Hvorfor er det relevant til om Tyrkia skal bli medlem? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Trenger EU oss som medlem? Hvorfor er det relevant til om Tyrkia skal bli medlem? Ingenting. Bare la til et spørsmål som jeg syns var litt mer interessant. Jeg har ingen formening om Tyrkia overhodet. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Stakkars Talleraas. Kan han være skyldig? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Johan Galtung er den gale professor. Oppblåst og pompøs så man ikke skulle tro det gikk an. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Johan Galtung er den gale professor. Oppblåst og pompøs så man ikke skulle tro det gikk an. Og det liksom mindre oppblåst og pompøst å bare kaste ut en slik enkel påstand på verdensveven? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Johan Galtung er den gale professor. Oppblåst og pompøs så man ikke skulle tro det gikk an. Og det liksom mindre oppblåst og pompøst å bare kaste ut en slik enkel påstand på verdensveven? Ja Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 "Selvinnsikt treng deg på, her skal du motstand få" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå