Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner virkelig å bli på tide med regjeringsskifte. "Government is like diapers: Change on a regular basis, and for exactly the same reasons". Lista over illeluktende saker begynner å bli altfor lang nå:

- Senterpartiets skandale der de har stappa penger til promotering for grønn energi i egen lomme

- Gahr Støre sin innblanding i Nobelprisen

- Statoil som får ture frem som de vil

- Oljefondet som kaster penger ut av vinduet evt risikerer fremtiden vår (de burde forvalte passivt, nå gambler de med statsgjelden til Hellas, bruker domfelte og andre greier)

- Og nå altså - mattilsynet unnlater å håndheve loven de har som oppgave å håndheve

Det lukter en odiøs blanding av inkompetanse, arroganse, korrupsjon og uryddighet. Ikke at jeg egentlig ønsker FrP i regjeringskvartalet, men snart har det blitt det mindre ondet. De skal jo kastes ut etter fire år.

Endret av jpsalvesen
Lenke til kommentar

Det lukter en odiøs blanding av inkompetanse, arroganse, korrupsjon og uryddighet. Ikke at jeg egentlig ønsker FrP i regjeringskvartalet, men snart har det blitt det mindre ondet. De skal jo kastes ut etter fire år.

Av eksemplene du viser til er det utelukkende kun SPs partistøttesaken som er relevant.

For hva gjelder mattilsynet så er det lite regjeringen kan gjøre på detaljenivå uansett hvilke organ det måtte være.

Da er det mer beklagelig at pelsdyrindustien ikke har blitt avskaffet forlengst, og at det ikke skjer nå heller.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

I motsetning til sine vestlige motstykker, kan Hu omlede elver, bygge byer, fengsle dissidenter og sensurere internett, alt uten innblanding fra plagsomme byråkrater eller domstoler, skriver Forbes

Er jo ganske skremmende egentlig.

Lenke til kommentar

Takk, det var det jeg ville fram til. (Din mening, ikke et faktum og ikke begge deler)

Jeg er helt enig i meningen og ble aldri så lite skuffet når jeg ikke fant noen kilder på den setningen du skrev som kunne tolkes som et faktum.

Korrupsjonen er et faktum, og dermed mener jeg at de må ut av regjeringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...