After Dark Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har sett et par artikkler om den saken der i dag ja. Hadde vel ikke kostet dem så mye å si ifra!? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Det begynner virkelig å bli på tide med regjeringsskifte. "Government is like diapers: Change on a regular basis, and for exactly the same reasons". Lista over illeluktende saker begynner å bli altfor lang nå: - Senterpartiets skandale der de har stappa penger til promotering for grønn energi i egen lomme - Gahr Støre sin innblanding i Nobelprisen - Statoil som får ture frem som de vil - Oljefondet som kaster penger ut av vinduet evt risikerer fremtiden vår (de burde forvalte passivt, nå gambler de med statsgjelden til Hellas, bruker domfelte og andre greier) - Og nå altså - mattilsynet unnlater å håndheve loven de har som oppgave å håndheve Det lukter en odiøs blanding av inkompetanse, arroganse, korrupsjon og uryddighet. Ikke at jeg egentlig ønsker FrP i regjeringskvartalet, men snart har det blitt det mindre ondet. De skal jo kastes ut etter fire år. Endret 3. november 2010 av jpsalvesen Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det lukter en odiøs blanding av inkompetanse, arroganse, korrupsjon og uryddighet. Ikke at jeg egentlig ønsker FrP i regjeringskvartalet, men snart har det blitt det mindre ondet. De skal jo kastes ut etter fire år. Av eksemplene du viser til er det utelukkende kun SPs partistøttesaken som er relevant. For hva gjelder mattilsynet så er det lite regjeringen kan gjøre på detaljenivå uansett hvilke organ det måtte være. Da er det mer beklagelig at pelsdyrindustien ikke har blitt avskaffet forlengst, og at det ikke skjer nå heller. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Og hvorfor er det kun SP's feiltrinn som er relevant? Kan du utdype hvorfor regjeringens eventuelle maktmisbruk, overstyring og/eller unnlatelsessynder diskvalifiserer til å være med i debatten? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Av eksemplene du viser til er det utelukkende kun SPs partistøttesaken som er relevant. Og ellers har vi det bare bra? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Stadig flere nordmenn må ha fylle-hjelp i utlandet Hva i helvete feiler det nordmenn som ikke klarer å la være å drikke seg sørpe dritings på ferie? De klarer å få hele verdenen til å tro at vi er noen alkoholiserte apekatter uten dannelse. 2 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nå må Senterpartiet si takk og farvel til Regjeringen, korrupsjon har ingenting der å gjøre... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nå må Senterpartiet si takk og farvel til Regjeringen, korrupsjon har ingenting der å gjøre... Er det din mening eller er det er faktum? Jeg venter på bekreftelse før jeg slipper jubelen løs. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Verdens mektigste personer er kåret av Forbes magazine: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7367050 Endret 4. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg leste det først som "hun er mektigere..." og skjønte ikke hvorfor bildet var en mann. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 I motsetning til sine vestlige motstykker, kan Hu omlede elver, bygge byer, fengsle dissidenter og sensurere internett, alt uten innblanding fra plagsomme byråkrater eller domstoler, skriver Forbes Er jo ganske skremmende egentlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som husker vitsen om når Bush skal høre navnet på den nye lederen i Kina og hele tiden tolker navnet hans Hu som hvem? :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Begger deler Har du noen kilde? Det står jo ingenting om at SP er kastet ut av regjeringen i nettavisene eller på regjeringen.no Noen som husker vitsen om når Bush skal høre navnet på den nye lederen i Kina og hele tiden tolker navnet hans Hu som hvem? :!: http://www.youtube.com/watch?v=5S9eXlP6Yb0 Endret 4. november 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg mener de må ut av regjeringen, og pengestøtten de har fått er korrupsjon. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Takk, det var det jeg ville fram til. (Din mening, ikke et faktum og ikke begge deler) Jeg er helt enig i meningen og ble aldri så lite skuffet når jeg ikke fant noen kilder på den setningen du skrev som kunne tolkes som et faktum. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Haha :!: Er den sann, eller basert på noe sant? at han ikke forstod navnet? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Den er sikkert basert på en sann historie, men som filmer, bibelen osv, sterkt overdrevet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Var den jeg tenkte på ja. Hadde ikke sett den på video før da, bare lest den. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Takk, det var det jeg ville fram til. (Din mening, ikke et faktum og ikke begge deler) Jeg er helt enig i meningen og ble aldri så lite skuffet når jeg ikke fant noen kilder på den setningen du skrev som kunne tolkes som et faktum. Korrupsjonen er et faktum, og dermed mener jeg at de må ut av regjeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå