Bender Rodriguez Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Om jeg kunne ville jeg stemt for "The Rent is too Damn High" http://www.youtube.com/watch?v=x4o-TeMHys0 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvor dum går det ann å bli? http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/strippepappa-paa-guttetur-fikk-sjokkregning-3326335.html Tenk å skylde på alle andre for at han brukte mye penger på byen... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 For første gang har noen i FRP klart å si noe riktig: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10034284 Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Nei, dette var latterlig. Spesielt argumentasjonen fra Blomseth. - Jeg er for dødsstraff i enkelte tilfeller. Blant annet gjelder dette voldtekt av kvinner og små barn og overlagt drap, sier Jan Blomseth. Hvor ligger logikken i at voldtekt mot kvinner skal straffes med dødsstraff mens voldtekt mot menn ikke skal det? Er det mindre ille at en mann blir voldtatt? 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det eneste bra med Blomseth sitt utspill er at det ikke skal mer enn én idiot til for å få en hel nasjon ut i gatene i protestmasj mot dødsstraff. Når alle er enige er det lite å protestere mot og hele aksjonen blir slapp og kontrastløs. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Synes selv dødsstraff burde praktiseres for drap og drapsforsøk. Når det kommer til voldtekt er det en annen forbrytelse og forskjellige forbrytelser skal straffes forskjellig. Tvangsamputasjon av kjønnsorganet til voldtektsforbrytere er en bedre løsning! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Glimti: Tann-for-tann-ideologien er ikke sånn. Der skal voldtekt være straff for voldtekt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har jeg sagt noe om å slutte seg til en ideologi? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Tvangsamputasjon av kjønnsorganet til voldtektsforbrytere er en bedre løsning! Man trenger ikke et kjønnsorgan for å voldta noen. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Arbeiderpartiet backer unna på å redusere skjenketidene til kl 0200 på grunn av at dette angivelig ikke er noen valgvinner. Er ikke dette populisme på sitt værste? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Mener du ikke på sitt beste? Her er det jo endelig et positivt utfall.. Endret 28. oktober 2010 av toro3 2 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg vil ha politikere som tar et standpunkt og som står for det framfor politikere som endrer standpunkt etter hvilken vei vinden blåser. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hehe, da sliter du, men det var du nok klar over. Det gjelder for politikere som for alle andre, det er om å gjøre å ha det så bra som mulig på jobb, og da funker det dårlig med standhaftighet. Politikk er bare en ukontrollerbar smørje der du må spille etter reglene, ikke lage dem selv. Litt som i verden ellers, vel.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Er det rart man syns NAV ikke gjør jobben sin? Nav mener Gudrun Jona Gudmundsdottir (23) blogger for mye til å være syk [quote(Dagbladet): - Dette er for drøyt. Jeg visste ikke hva jeg skulle tro da jeg leste brevet, jeg fikk sjokk, sier Gudrun Jona Gudmundsdottir (23) til Dagbladet. Hun ble i januar i år syk og måtte slutte på skolen på grunn av kronisk urticaria og moderat depresjon. I mai søkte hun om arbeidsavklaringspenger hos NAV Sagene og fikk avslag en måned senere. Den gangen baserte avslaget seg på gode karakterer på Bjørknes, der hun tok fag hun trengte til å gå medisinstudiet. Baserte avslag på blogg - Jeg klagde igjen, og så fikk jeg et digert brev i posten der de har lagt ved store deler av bloggen min. I det jeg satte i gang å lese, begynte tårene mine å trille, sier Gudmundsdottir. «Vedlagt følger noen av innleggene du har publisert i perioden fra du fremsatte krav om AAP til oktober. Ut fra det generelt høye aktivitetsnivået på bloggen din, har vi vanskelig for å se at du kan regnes som arbeidsufør.» - De har oversett legeuttalelsene fra både spesialist og fastlege, som begge slår fast at jeg er arbeidsufør, sier Gudmundsdottir til Dagbladet. Nav ber 23-åringen nå komme med en uttalelse i saken, før et endelig vedtas fattes. - Latterliggjort Hun forteller at hun prøver å fokusere på de positive tingene i livet på bloggen. - Jeg vil ikke skrive en deppeblogg. Jeg bruker bloggen som min egen motivasjon og har gått ned 25 kilo. Nav vil jo åpenbart at jeg skulle ha sittet i sofahjørnet og skrevet om hvor jævlig livet er. Da hadde jeg sikkert ikke fått avslag. Jeg blir straffet for å finne en metode for selvhjelp, mener hun. - Jeg føler meg latterliggjort og tråkket på. Det er legen som ber meg søke støtte fra Nav, det er klart at jeg vil jo ikke dette. Det er flaut. Endret 28. oktober 2010 av b-real Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 NAV er vel snart norges største "arbeidsgiver". Hvordan skal noen kunne vite om det hun sier er riktig i dennne saken? Det kryr av sånne late jenter i som snor til seg trygdeytelser og sutrer og klager over såkalte plager de har. Hvor er bildene av de utslettene hun viser til? Det krever jeg å få se for å tro på historien hennes. Og det skal ikke være selvpåført heller. Dessuten skal det ikke kunne behandles medisinsk. Alle kan jo hevde de er moderat deprimert også. Skal det være nok? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 NAV er vel snart norges største "arbeidsgiver". Hvordan skal noen kunne vite om det hun sier er riktig i dennne saken? Det kryr av sånne late jenter i som snor til seg trygdeytelser og sutrer og klager over såkalte plager de har. Hvor er bildene av de utslettene hun viser til? Det krever jeg å få se for å tro på historien hennes. Og det skal ikke være selvpåført heller. Dessuten skal det ikke kunne behandles medisinsk. Alle kan jo hevde de er moderat deprimert også. Skal det være nok? Vel, damen det er snakk om har så vidt jeg vet alltid vært et ståpåjern. Kommer ifra samme by/tettsted som henne så jeg tror henne ganske godt i det hun sier/skriver. Men jeg tror heller du kan skrive folk i stede for jenter egentlig, latinger kommer i alle former og kjønn. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Fun fact: Over 50% lever på staten, enten som arbeidsgiver eller som trygdeyter. Man kan spørre seg hvordan det skal gå i lengden. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fun question: Kilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå