Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, hvorfor har NRK fjernet alle kommentarene til en sak om at en bussfabrikk i Stryn legges ned? Jeg skrev en kommentar klokken 14:00 , men nå er alt vekk.

Hva i svarte faen?

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.7347706#comment-89063283

NRK har alltid vært helt nazi på å fjerne innlegg eller like godt bare en hel debatt.

Noen må ha kritisert ordføreren i debattfeltet. Og det må være noen på distriktskontoret som er i slekt med ordføreren... Dette er jo helt perverst.

Lenke til kommentar

Ta det opp med moderatorene hos NRK. Vi kan ikke hjelpe deg her.

Det hjelper nok lite. Å sende e-poster til mediene er som et svart hull, så det har jeg gitt opp.

Merkelig opplegg at en debatt forsvinner og sletts. Hadde det vært noe om asylsøkere så hadde jeg forstått det, for det tør de ikke ha ute. Men dette er om nedleggelse av en fabrikk. Hva kan være problemet?

Underlig.

Lenke til kommentar

Som Simen1 sier blir det litt feil å ta det opp her. Bra at vi har dette forumet i hvert fall hvor det i utgangspunktet er åpent for å diskutere alt mulig. Så kan det senere bli slettet eller stengt. På de fleste nyhetssidene er de selektive med å i det hele tatt åpne for debatt.

Lenke til kommentar

Er det noe vits å stemme i en kommune der du ikke bor? Nå går jeg ut i fra at du vet de ikke stiller lister i din kommune.

Man stemmer i den kommunen man er registrert bosatt den 30. juni. Så i teorien kunne Kaarerekanraadi melde flytting fram og tilbake rundt denne datoen. Usikker på om det ville fungert i praksis dog. :)

Jeg tror heller Kaarerekanraadi lurer på om de stiller valgliste i hans kommune.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...