Blåbær Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Ser ingen hisse seg over at russeservice har laget sin variant av kinaproduserte mariusgensere. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Jeg ville heller hisset meg opp over at russeservice lager sko med norske flagg på. Er meningen at man skal tråkke på flagget hver gang man sette foten ned? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Som å se en sjimpanse i bunad. Det er bare ekstremt upassende og tragisk. Jeg ser heller ikke noe god humor i dette selv om Kiwi-folka tydeligvis har det morsomt på bildet. Men nå er jo humor som smaken og baken, delt. Ellers så er vel ikke akkurat bunad made in hong kong særlig høyt ansett her i landet. Særlig når kvaliteten til de grader er på bærtur. Fleece og lysegrønt er som å se en bunad i refleksvest-stoff. Kan bare si at opplegget virker lite gjennomtenkt og tragisk. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Grekerne har funnet løsningen på dyre bompenger. Se litt ute i videoen. http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-11256557 Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Men det er jo ingen motsetninger i det jeg står for, Kalinka. Jeg forsvarer rettighetene til de som opprinnelig har hevd på et område. På hvilken måte blir rettighetene til samer krenket ved at noen bruker klær inspirert av nasjonaldrakten deres i festlig lag? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Saken er vel som nevnt, at mange mest trolig lider av stor mangel på selvironi. Når man i tillegg har folk som mangler selvironi på andres vegne, ja da lyder værmeldingen ganske kjapt "full storm i et vannglass". Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Syns ikke det er noe stor sak, egentlig, men syns det er litt smakløst av kiwi ikke fordi det nettopp er samisk, men fordi folka ser ut som de er på rebusløp i fadderuka eller noe sånn. Lite classy for et av norges største firmaer. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Profilen til Kiwi er vel ikke akkurat classy?^^ Assosiasjonene mine går mer i retning folkelig, billig og gyselige uniformer. Dette inntrykket ble ikke akkurat svekket etter denne saken. Men at samer gidder å ta seg nær av det synes jeg fortsatt er teit. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Folk har strengt talt ikke rett til å ikke bli fornærmet. Man burde tåle litt, synes jeg. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Saken er vel som nevnt, at mange mest trolig lider av stor mangel på selvironi. Når man i tillegg har folk som mangler selvironi på andres vegne, ja da lyder værmeldingen ganske kjapt "full storm i et vannglass". Selvironi på fornærmelser? Veldig realistisk. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Det var en firmafest med tullete kostymer, get over it! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Og var det da noe poeng i å be samer om å underholde dem? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Haha, det er jo prikken over i'en Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Haha, det er jo prikken over i'en Prikken over i-en i drittsekk Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Flott artikkel i Dagbladet Magasinet. I ingressen står det: Sverigedemokraterna mener kurdere er genetisk kriminelle og sier afrikanere har over 2000 parasitter i kroppen. Videre i artikkelen viser det seg at: Et kvinnelig medlem av partiet sa: - Visste dere at innvandrere som kommer til Sverige fra land som Afghanistan eller Afrika i blant har over 2000 parasitter i kroppen. og det viser seg at det er kun er en person som har sagt at kurdere er genetisk kriminelle. En partimedlem sade att kurder var brottsliga för att det låg i blodet. Så fordi to medlemmer av partiet av slike meninger, betyr det selve partiet støtter dette? Om et medlem i SV mener at SV burde kuppe makten ved vold, betyr ikke det at SV har et slikt ståsted. Ikke vanskelig å skjønne hva Astrid Meland i Dagbladet mener om SD. Endret 12. september 2010 av Coa Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Kan man si "ca" i engelsk? I've got ca 5 apples? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Bruk heller "about" Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Dette er feil tråd, men ja det kan man. På norsk er det "cirka" mens på engelsk er det "circa". Felles for begge er at "ca." blir brukt som forkortelse. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Ser på reprise av Debatten på NRK om innvandring. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/665056/ Problemet er at folkene i panelet snakker så fort at jeg blir stresset av å se på! Kan noen bekrefte at Bøhler og Tybring snakker ekstremt fort? Tviler på at noen av utlendingene får med seg hva de sier... EDIT: Må bare legge til at Jan Bøhler er helt på bærtur Har aldri sett mer bløffing og omskrivning at realitetene siden avisen Pravda. Nå påstod han faktisk at innvandrere engasjerer seg i idrettslag og fritidsaktiviteter, noe som i alle år har vært slått fast at de IKKE gjør. Endret 12. september 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Nyfødt baby funnet i søppelkassen på flytoalett: http://www.dagbladet.no/2010/09/12/nyheter/utenriks/fly/spedbarn/13363362/ Mon tro hvem som gjør noe sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå