Kaarerekanraadi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva skjer med vg.no nå? Hakket? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ikke vet jeg forsåvidt, men man skulle tro det. Han er gal.. Eller er han.. :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Teknisk feil der. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er litt opp og ned, VG linker ihvertfall til den linken som er ovenfor her angående denne miljøverneren hos Discovery. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ikke vet jeg forsåvidt, men man skulle tro det. Han er gal.. Eller er han.. :!: Hvis det er ekte; jeg vil si at han har fått med seg at det er viktige temaer, men så rablet det fullstendig for han. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Iallefall bra de linker til manifestet hans. Vi vil jo ikke at all jobben hans skal være forgjeves. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er dette VG sitt nye feilmeldingsbilde? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvis det er ekte; jeg vil si at han har fått med seg at det er viktige temaer, men så rablet det fullstendig for han. Noen av punktene hans er fornuftige, men generelt er han langt ute der. Og han angriper heller ikke saken på en noe særlig fornuftig måte. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er da gammelt det bildet der, rickrollen er fin, det fryser i helvete på værmeldinga Angående Mr. Lee the enviromentalist: http://www.facebook.com/#!/pages/James-Jay-Lee/115488031838996?ref=search Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Han er skutt nå i følge Dagbladet. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Og tydeligvis overlevde ifølge samme: Miljøverndesperadoen i politiets varetekt nå. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Danmarks regjering og Dansk Folkeparti kristiserer svensk demokrati for mangelen av anonyme valg og ekskluderingen av Sverigedemokraterna. Riktig av den danske høyreside/regjering å blande seg i naboens valgkamp? Og er kritikken berettiget? Selv mener jeg et demokratisk land burde ha så anonyme valg som mulig, men kan en privat TV kanal tvinges til å sende reklamer de ikke ønsker? Synes det er flott jeg, og kritikken er betetiget. Å ikke ha anonyme valgkort er rett og slett flaut for et vestlig demokratisk land. Merkelig det ikke er endret på allerede, burde være en ganske enkel reform å gjenomføre. Dansk "NRK", DR, skal visst vise reklamen, og inviterer svenske politikere til debatt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Den knuste ruten hos VG var genial. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 USA tar i bruk droner for å sikkre grensen mot Mexico: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3792507.ece Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Gammelt nytt, men mer fornuftig enn å skyte sivile i Irak Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er de jo ferdig med nå uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå