Hyperio Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Han mener vel at Norge ikke er noe spesielt bedre enn andre land i Vesten. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nå var det faren for sult jeg tenkte på og ikke landets oppførsel. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Altså; det er ikke lettere å få seg mat i Norge i forhold til andre land i Vesten. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 I følge den artikkelen som Glimti postet er det jo det. Har du noen kilder som strider mot? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Obama er muslim. Jeg er overbevist etter å ha hørt på Glenn Beck. 1 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Obama er muslim. Jeg er overbevist etter å ha hørt på Glenn Beck. Haha! Dessuten er han ikke amerikaner. Og han er med i New World Order med Lizard-folket og Johan Olav Koss! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 I følge den artikkelen som Glimti postet er det jo det. Har du noen kilder som strider mot? Dette er jo bare en bagatell, men det sto Skandinavia. Siden det var minst fare for sult i Skandinavia er jo det bedre enn resten av Vesten, men Norge sto ikke nevnt spesifikt. Kaarerekanraadi: Hva skulle det ha å si? Betviler du hans evner som president hvis du får vite at han er muslim? Tviler du på lojaliteten til landet hans? Uansett, er det ikke ganske klart at han er kristen? Var ikke han aktiv i det kristne miljøet i Chicago tidligere? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Norge er jo en del av skandinavia, så med mindre man kan påvise at det er en større sjanse for hungersnød i Norge enn i Sverige og Danmark så må det jo logisk sett være lettere i Norge enn resten av Vesten. Tror Kaarerekanraadi er sarkastisk: TOM Fox News skriver at Obama er kristen, og det er ingen tenkende mennesker som tar Glenn Beck på alvor. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Kaarerekanraadi: Hva skulle det ha å si? Betviler du hans evner som president hvis du får vite at han er muslim? Tviler du på lojaliteten til landet hans? Uansett, er det ikke ganske klart at han er kristen? Var ikke han aktiv i det kristne miljøet i Chicago tidligere? Jo han var aktiv der hos Rev. Wright som beskylder oss hvite for å klappe rart. http://www.youtube.com/watch?v=NZLHvdfOa4Y He he he Endret 30. august 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Obama er ikke bekymret over muslimryktene: http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/muslimrykter-bekymrer-ikke-obama-3277121.html Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Norge er jo en del av skandinavia, så med mindre man kan påvise at det er en større sjanse for hungersnød i Norge enn i Sverige og Danmark så må det jo logisk sett være lettere i Norge enn resten av Vesten. Poenget er at det ikke er lettere i skandinavia enn resten av vesten. Av de parameterene som skiller vestlige land, så mangler Sverige og Norge data, og Danmark gjør det dårligere enn USA (ikke dårlig, men ikke bedre) Det er misvisende å si at skandinavia er best, når egentlig vesten er best. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Mener du at det er likt over hele Vesten? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Mener du at det er likt over hele Vesten? Jeg mener at i undersøkelsen så gjør ikke skandinavia noe bedre enn resten av vesten, som de insuierer i artikelen. Hva som er min personlige synsing om hvilket land det er størst sjanse for å oppleve sult, er egentlig lite relevant. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Uføretrygdet 56 åring bruker 40 000 på sms-tjeneste. Trodde han tekstet med deilig dame! For en ubrukelig tufs, jeg må le. Bondetamp! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10026793 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Trodde du skulle slutte å lese VG jeg 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Trodde du skulle slutte å lese VG jeg SLutter fra og med nå Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jonas Gahr Støre vil ha Kina med i Arktis råd: http://www.dagbladet.no/2010/08/30/nyheter/arktis/utenriks/store/kina/13186443/ Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Må bare si at Anna Lindh ble drept fordi hun støttet bombingen av Serbia i 1999. Det er min teori. Det var også dengang da Bombevik fikk sitt rettmessige navn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det er vel ingen som er overrasket over at Putin vil bli president igjen... http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3789189.ece Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Umotivert vold - Notodden Jeg kjenner blodet begynner å bruse når jeg leser slike artikler. Faen og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå