Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 14 for a ta lappen i USA og pa Hawaii sagar 13 for a gifte seg , ikke alle land er som Norge. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) http://www.bt.no/nyh...590.html Tragisk sak dette med hun 15-åringen som døde av overdose i Bergen her forleden. Men jeg stiller meg sterkt kritisk til barnevernet. Når de overtar ansvaret for en 15-åring med rusproblemer så er det latterlig at hun får komme og gå som hun vil på instutisjonene. Dette dødsfallet er på Audun Lysbakken sin kappe. Endret 4. august 2010 av monzilla Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Enig Glimti, dette er helt sykt. Dette har ødelagt islam. Det er stor forskjell på militante og moderate uansett hva slags folkesag du snakker om. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jess, men inntrykket folk får av Islam. Så har det mye med denne typen innstilling hos disse ekstremistene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er jeg enig i, men det er å gå for langt å si at det har "ødelagt" islam. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hehe, beklager. Mente å si "ødelagt manges syn på islam" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Først og fremst for de kortsynte vil jeg tro. Islam er en stor religion som går over mange land og mange folk. Jeg tror ikke så mange vil forhåndsdømme hele den islamske verden pga. noen ekstreministiske idioter! Her har du litt om islam. Tror du alle de land og folk der religionen praktiseres vil være forhåndsdømt pga denne "terroristskolen"? http://no.wikipedia.org/wiki/Islam Når det gjelder kartet: Land i verden i dag med mer enn 10 % muslimer. Rød farge viser land med en overvekt av sjiamuslimer, grønn farge sunnimuslimer. Sterk farge angir høyere prosentandel av befolkningen enn svak farge. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg mener ikke at Hele Islam og alle muslimer blir forhåndsdømt på grunn av denne skolen. Men når vi stadig hører om selvmordsbombere, terrorister, Jihad, islamistiske Barnesoldater på nyhetene og opplæring i hat av vesten, hat av jøder, hat av alle som ikke er muslimer av ekstremistiske Islamistiske personer får folk INNTRYKK av at islam er en religion som handler om dette. Noe som det IKKE gjør... Derfor blir inntrykket til mange slik... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Du glemmer å trekke fram andre ting som at Saudi-Arabia fratok Osama bin Laden statsborgerskapet, at de har gitt Israel tillatelse til å bruke deres luftrom i et eventuelt angrep mot Iran, at de vil opprette abasade i Norge og at forholdet mellom Norge og Saudi-Arabia er bedret, atDen arabiske liga har tilbudt full anerkjennelse av Israel i bytte mot at Israel trekker seg tilbake til grensene fra før Seksdagerskrigen bare for å nevne noe. Bare de kortsynte og ensynte som det kalles fokuserer kun på en ting så defor tror jeg ikke at islam og de delene av verden der religionen praktiseres vil bli svartmalt fullstendig. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Men så vet ikke folk annet enn det de hører på nyhetene som mest består av at Israel skal være barnemordere og selvmordsbombere, terrorister, Jihad, islamistiske Barnesoldater på nyhetene og opplæring i hat av vesten, hat av jøder, hat av alle som ikke er muslimer av ekstremistiske Islamistiske personer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 De eksemplene jeg kom med har jeg fått fra nyhetene alle sammen. Det står vel så mye om positiv utvikling der, men det er vel ikke den slags nyheter som trekker folk. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/tyskland//artikkel.php?artid=10017579 Da er det bekreftet, fotball er viktigere enn religion Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Flott, selvom begge tingene er ubrukelig! 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Fikk høre igår av noen kompiser at en bekjent der jeg bodde før ble banket og knivstukket igår. Han fikk ikke med seg mye pga av all juling, men han husker at han som knivstakk var mørk i hudfargen. Jeg har lenge forsvart innvandring, og vet at det finnes mange som gjør gode ting i Norge, men stadig begynner hodet mitt å bevege seg til et mye mer kritisk forhold til det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det er mange hendelser der innvandrere er innkoblet ja, men man må likevel ikke generalisere. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Jeg vet, man får vel automatisk en sterkere "hat" følelse og trang til å skylde på noen når noe slikt skjer blant noen man kjenner. Endret 8. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Oslofolk skaper mest verdier - E24.no Folk som hevder at verdiene skapes i distriktene får motbevist dette gang på gang, men myten er tydeligvis såpass hardfør at fakta ikke vil ta knekken på den. Spesielt herlig er det med Klubbformannen på Aker Verdal som gjør sitt beste for å bekrefte byfolks inntrykk av innbyggerne i distriktene som ikke overdrevent oppegående. Det at man kan leve av å tilby tjenester er tydeligvis for abstrakt for noen, som må se at det skapes et fysisk produkt for å skjønne at det skjer verdiskapning. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 http://www.bt.no/nyh...590.html Tragisk sak dette med hun 15-åringen som døde av overdose i Bergen her forleden. Men jeg stiller meg sterkt kritisk til barnevernet. Når de overtar ansvaret for en 15-åring med rusproblemer så er det latterlig at hun får komme og gå som hun vil på instutisjonene. Dette dødsfallet er på Audun Lysbakken sin kappe. Var det ikke slik at hun rømte, eller? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 At barnevernet ikke greier å holde styr på en 15-åring bør diskvalifisere barnevernet når det gjelder å overta omsorg for andre mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå