Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes folk her inne om at politiet i Canada får lov til å arrestere folk som kommer for nær sikkerhetssonen rundt G20-møtet? Jeg synes det høres litt i overkant ut, og at det kan sammenlignes med å arrestere folk rundt hvilken som helst annen innhegning. Så lenge de nettopp står på utsiden, hva er problemet? Skal vi begynne å arrestere folk som kommer for nær innhegningen rundt en av kronprinsparets ferieboliger også?

Raser mot ny G20-lov.

Av åpenbare grunner er det ikke "litt i overkant":

810x540.jpg

654x540.jpg

810x540.jpg

957x540.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Holdt akkurat å skrive om det samme. Forferdelig trist og unødvendig. Ser frem til vi trekker oss tilbake, men det kommer nok ikke noe bedre ut av det. Taliban kommer vel stormende ut av hulene sin når amerikanske og europeiske soldater er ute av landet.

Lenke til kommentar

2 somaliske gutter har dødd fordi de ikke kunne svømme. 9 og 11 år.

Skal norske myndigheter få skylden? Bør de få skylden?

Kjipt at de døde. Er det noe mer å si.

Dette har ihvertfall ingenting med om Norge skal ta imot masse asylsøkere eller ikke. Spørsmålet da er om det hjelper og om det bidrar til Norge økonomisk og sosialt. Den måten du holder på, får bare innvandringskritikerene til å virke rasisitiske.

For min del har jeg ingenting imot somaliere. Men jeg foretrekker at de er produktive og at de integrer seg inn i samfunnet om de skal flytte til Norge. For øyeblikket er de som gruppe, meget dårlig på begge felter.

Lenke til kommentar

To islamister færre i Norge. Ja, jeg vet det er kynisk, men den satans drittreligionen trenger all motstand den kan få.

Nå skjærer du alle over en kam. Religionen i seg selv er ikke så ille, ikke noe verre enn f.eks. kristendommen. Man kan jo si at Islam blir som Kristendommen var før i tiden.

Ja, musilimer har en forskrudd kultur, og oppdrar barna på en syk måte (i allefall de fleste), men to småbarn?

Lenke til kommentar

Så så. Vi snakker 9 og 11 år. Det er ikke så mye ekstrem islamisme å finne hos dem. La nå de to døde være to døde barn, og ikke to døde fremtidige terrorister.

Det blir litt feil ja. Hold nå disse ungene utenfor alt det.

At somalierne som gruppe har en lavere yrkesaktivitet enn andre og muligens høyere kriminalitetsrate er så, dette kan man diskutere i det lange og det brede, men å se på disse guttene som fremtidige samfunnsparasitter?

Lenke til kommentar
2 somaliske gutter har dødd fordi de ikke kunne svømme. 9 og 11 år.

Skal norske myndigheter få skylden? Bør de få skylden?

Foreldrene må nok ta skylden her, men det ser ut som vi har en ekte helt å gjøre med her. Selv om 12-åringen ikke kunne svømme, hoppet han uti og prøvde å redde broren.

12-åringen ofret altså sitt eget liv i en heltedåd. Det er det ikke ofte man ser her i landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...