WarpX Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Bare fordi du ikke har hørt om personen, betyr det ikke at alle andre er like ignorante. Ignorante?? Hva skal liksom det bety? De som ikke har hørt om ham bare trekker på skuldrene, akkurat som meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Ignorante?? Hva skal liksom det bety?Sorry, men. totalt kryssklippet og tatt ut av en setning. men sees veldig morsomt ut nå Endret 10. mai 2010 av Slimda Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Du kan sikkert ringe politiet og si at du ser noen som holder på med å stjele bilen din, og få til svar at de ikke har ressurser til å rykke ut. Men hvis du kaller han på telefonen for en "kuksuger", ta kan du være sikker på at de får sendt en patrulje for å bøtelegge deg. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Bare fordi du ikke har hørt om personen, betyr det ikke at alle andre er like ignorante. Ignorante?? Hva skal liksom det bety? De som ikke har hørt om ham bare trekker på skuldrene, akkurat som meg. Du sier at det ikke bryr deg, og det er greit nok, men hva er da vitsen med å lage en hel post for og poengtere det...? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Bare fordi du ikke har hørt om personen, betyr det ikke at alle andre er like ignorante. Ignorante?? Hva skal liksom det bety? De som ikke har hørt om ham bare trekker på skuldrene, akkurat som meg. Du sier at det ikke bryr deg, og det er greit nok, men hva er da vitsen med å lage en hel post for og poengtere det...? Sikkert for å poengtere at han er ignorant nok til å ikke vite hvem Bjarne Berg er. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Bare fordi du ikke har hørt om personen, betyr det ikke at alle andre er like ignorante. Ignorante?? Hva skal liksom det bety? De som ikke har hørt om ham bare trekker på skuldrene, akkurat som meg. Du sier at det ikke bryr deg, og det er greit nok, men hva er da vitsen med å lage en hel post for og poengtere det...? Det må være lov å ytre seg uten at fjompenisser som deg skal komme her og lage rabalder. Sjekk tittelen på tråden. Endret 10. mai 2010 av WarpX Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Akkurat nå har jeg lite til overs for Oslo Kommune. For å få sopet gatene satte de for ca en og en halv uke siden opp parkering forbudt-skilt i alle gatene i flere hundre meters omkrets. Alle med samme tidsperiode (tirsdag 0700 til 1900). Som om det ikke var vanskelig nok å finne parkeringsplass i gatene her... Det er irriterende nok at de setter opp de samme tolv timene over alt i stedet for å planlegge litt mer og kanskje dele det opp i to sekstimers-soner, men det som virkelig er irriterende er at de ikke rakk å bli ferdig med halvparten av gatene. Derfor har de bare latt skiltene bli stående slik at de blir gjeldene også for i morgen. En annen ting som jeg irriterer meg over, er "planleggingsdager" i barnehagen. I dag fikk jeg vite at pedagogisk leder på avdelingen til datteren min er i syden. En annen ansatt var veldig fornøyd med at de hadde så mange fridager på rad nå etter onsdagen. Vel, hva med planleggingsdagen som er på fredag!? Det er så utrolig frekt at de kaller det for en "planleggingsdag" når det i realiteten er en fridag! Senere i sommer er det satt opp to dager på rad til planlegging. Jeg lurer virkelig på hva de bruker disse to dagene til. Det tar ikke SÅ lang tid å ta kopi av planen fra i fjor. </rant> 1 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) I Sverige pleier man vel å ha systemer a là at siden av gater som har oddetallsnummer er parkering forbudt i oddetallsuker, og partallssiden er forbudt i partallsuker. Da blir det veldig forutsigbart og alle vet hvor det er forbudt når. Eneste problemet er at man kanskje må bruke litt tid på å finne ut hvilken side det er oddetall eller partall. Endret 10. mai 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Vil bare si at på årets 17. Mai ønsker jeg ikke å se solbriller kombinert med bunad. Takk. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kvifør? Hva med vanlige briller da? Eller høreapparat? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Akkurat nå har jeg lite til overs for Oslo Kommune. For å få sopet gatene satte de for ca en og en halv uke siden opp parkering forbudt-skilt i alle gatene i flere hundre meters omkrets. Alle med samme tidsperiode (tirsdag 0700 til 1900). Som om det ikke var vanskelig nok å finne parkeringsplass i gatene her... Det er irriterende nok at de setter opp de samme tolv timene over alt i stedet for å planlegge litt mer og kanskje dele det opp i to sekstimers-soner, men det som virkelig er irriterende er at de ikke rakk å bli ferdig med halvparten av gatene. Derfor har de bare latt skiltene bli stående slik at de blir gjeldene også for i morgen. En annen ting som jeg irriterer meg over, er "planleggingsdager" i barnehagen. I dag fikk jeg vite at pedagogisk leder på avdelingen til datteren min er i syden. En annen ansatt var veldig fornøyd med at de hadde så mange fridager på rad nå etter onsdagen. Vel, hva med planleggingsdagen som er på fredag!? Det er så utrolig frekt at de kaller det for en "planleggingsdag" når det i realiteten er en fridag! Senere i sommer er det satt opp to dager på rad til planlegging. Jeg lurer virkelig på hva de bruker disse to dagene til. Det tar ikke SÅ lang tid å ta kopi av planen fra i fjor. </rant> Helt enig. Gatefeingen er preget av offentlig arroganse. De pålegger folk alt mulig piss mellom kaffepausene. Jeg hadde klaget til kommunen angående de planleggingsdagene, eller gått til media, for det der virker ulovlig. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kvifør? Hva med vanlige briller da? Eller høreapparat? Hvorfor? Fordi det er smakløst og vulgært, selvsagt. Å se ut som en kombinasjon av budeie og Tom Cruise.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Eller så bruker vi solbriller med bunad slik vi kan se hva som foregår rundt oss uten å anstrenge oss til dundrende hodepine i løpet av en times tid. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Man kan også kikke på damene uten å møte stive blikk fra ektemenn og egen frue. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Vil bare si at på årets 17. Mai ønsker jeg ikke å se solbriller kombinert med bunad. Takk. Det gjør da ingenting. Så lenge det er NORSKE og ikke utenlandske flagg det veives med så skal jeg akseptere det meste. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Heller solbriller enn caps mener nå jeg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Da jeg gikk på barneskolen hang det plakater på veggen som var en del av SOS Rasismes kampanje som de kjørte på den tiden. Hvordan kan en barneskole ha plakater fra en organisasjon som er mot ytringsfrihet hengende på veggen? Jeg kom på dette når jeg leste en sak i Dagbladet om at de fleste sentrale lederne i SOS Rasisme er også sentrale medlemmer i Tjen – Folket. Tjen Folket er som kjent tilhengere av væpna revolusjon, diktatur og mot ytringsfrihet. Forferdelig at en organisasjon som dette har støtte blant store deler av befolkningen. Detter kommer i tilegg til alt det medlemsjukset de har drevet med. http://www.dagbladet.no/2010/05/11/nyheter/sos_rasisme/medlemsrot/innenriks/tjen_folket/11675184/ Endret 11. mai 2010 av Coa Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Interessant. Etter litt søking kom jeg inn på denne linken. Det ser jo ikke ut som noe annet enn pøbler. La til bilde. Endret 11. mai 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det er en grunn til at de fleste kommunister er ganske unge. Jeg synes det er litt morsomt at SOS Rasisme er for å forby nazisme, fordi det er en voldelig og kriminell idiologi som oppfordrer til massedrap, mens mange av lederne i SOS R. er for væpna revolusjon og "demokratisk" diktatur. Jeg kan tenke meg at det hadde blitt en ganske lang liste med navn på dødslista til Tjen Folket om disse en dag hadde kommet til makten. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Lurer på Norge skal gå under jeg ? Skoler faller sammen, vei nette, tog nette, helse tilbudene lkollapser og snart er fleste sykehus i gjeld igjen? Ullevål Sykehus: http://www.ukeavisenledelse.no/arbeidsliv/20100507/ulleval-skal-fjerne-opp-mot-3-000-arsverk/ Dette her er og blir bare bedre og bedre. Snart har vel alle ungdommer som har gått skole uten jobb pga at skolene og utdanningen i Norge er så dårlig? Må være mye billigere å få de til å jobbe enn å gi de penger gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå