:utakt Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Hva skriver disse folka i søknadene, egentlig? Jeg syns det er vanskelig å søke på stillinger jeg er kvalifisert for! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar en katteskjebne fra krigssonen, som har funnet en trygg armkrok "katter har ni liv" sies det, men man ser på uttrykket dens at det har kostet. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar (endret) Hva faen er det slags kilder og nettsteder folk vanker på blant nordmenn egentlig..? Anti-woke og Trump-supportere må jo bokstavelig talt oppsøke steder hvor de får soppsporer på hjernen. Hvor? Vi må ta et oppgjør med disse kildene. Joeal88 skrev (2 timer siden): Det er åpenbart at Zelenskyj ikke ønsker fred Konkret; Hvem er det som innbiller deg at Trump er noe mer enn en avdanket reality-stjerne, som i motsetning til Zelensky ikke har talent for lederskap? Jeg er bare interessert i å vite hvem, konkret, du blir løyet til av. Endret 28. februar av Red Frostraven 4 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet lørdag kl 09:35 Del Skrevet lørdag kl 09:35 Takk, Zelenskyj. Hold ut. USA er kuppet av et historisk rasshøl. Det skal ikke vare. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/store-er-nodt-til-a-si-nei-rett-i-synet-pa-trump/o/5-95-2312845 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå