d3vil Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Til moderator : Klarte ikke helt finne frem til rett kategori når det gjelder dette, så bare sleng meg inn på en annen kategori om dette er feil plass Hei! Tingen er,at jeg nå har veldig lyst å fri til jenta mi . Å tenkte kanskje å gjør det via fly banner/reklame, kanskje litt originalt for noen,men dette er da noe jeg har lyst til . Er det noen som vet om et flyselskap som kanskje driver med slike "vil du gifte deg med meg?" banner? Eller er det ingen slike her i Norge? Bor i Stavanger området Takk så langt! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det kan misforstås blandt andre par i Norge hvis den flyr for høyt over ett lengre området. 1 Lenke til kommentar
d3vil Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 hmm ja...hvis en ikke kan få meg seg et navn på banneret eventuelt =). Selv om det vil koste en god del ekstra sikkert Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 tips: ta kontakt med en flyklubb. Kanskje du får hjelp der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå