MrLee Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 BIBELEN! (og da mener jeg Lord of the Rings...er det noen annen bibel?) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 BIBELEN! (og da mener jeg Lord of the Rings...er det noen annen bibel?) næi det er den ene å sanne bibel Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Min beste bok jeg har lest er , som ymtet fram tidligere; LOTR! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Har nå ikke en favoritt bok, men her er nå et par av mine favoritter; The Anarchist Cookbook - Jolly Roger(?) The Dark Tower serien (4bøker til nå) - Stephen King Books of Blood (a.v.) - Clive Barker The Outsider (novelle)- H.P. Lovecraft Pet Sematary - Stephen King The Raven - Edgar Alle(/a?)n Poe og 3/5 av The Ultimate Hitchhikers Guide to the Galaxy (de 2 siste bøkene var heller labre :/ ) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Er så mange, huff, så mange, men bestemte meg for å lage en top 5 liste: 1. The Silmarillion (Vinner over LotR pga. Beren and Luthien historien, vakrere eventyr skal man lete lenge etter De 5 Great Battles of the World skader heller ikke 8) ) 2. The Lord of the Rings 3. Alle Star Wars bøkene til Kevin J. Anderson (Darksaber og Champions of the Force serien spes.) 4. I, Jedi 5. Harry Potter serien Wheel of Time serien fant jeg ugruelig dårlig. han bruker 1000 ord der 20 hold, herregud, bøker er til for å få deg sjøl til å tenke ut hvordan ting er, ikke få de servert på sølvfat som i en film... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Kapitalen av Karl Marx hehe, neida. Papillon av Henri Carrier er jo en klassiker, god bok av klasse. Beatles av Lars Saabye Christensen er ikke så dum, burde vært pensum på ungdomskolen. Loe har endel bra, vil trekke fram L og Naiv Super. Abo Rasu sine bøker (Macht und Rebel og Coca hola company) er glimrende og tar store deler av raddis kulturen på kornet. Ser det for det meste er norske forfattere på listen min, det kommer nok av at jeg leser mye norsk literatur og veldig lite utenlandsk Ser at Sofies Verden ble nevnt her en plass. Jeg leste den boken i 5. eler 6. klasse. Jeg forstod ikke bæret for å si det slik Får ta å lese den på nytt snart Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Abo Rasu sine bøker (Macht und Rebel og Coca hola company) er glimrende og tar store deler av raddis kulturen på kornet. quote] ja, cocka hola company var ganske nært min top 5 liste, hadde det ikke vært for at begynnelsen var, hmm, dårlig. tok ikke av før han derre ungen begynte å kødde ting til, hehe Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 LOTR Erlend Loe sine bøker er jo også bra Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Abo Rasu sine bøker (Macht und Rebel og Coca hola company) er glimrende og tar store deler av raddis kulturen på kornet. quote] ja' date=' cocka hola company var ganske nært min top 5 liste, hadde det ikke vært for at begynnelsen var, hmm, dårlig. tok ikke av før han derre ungen begynte å kødde ting til, hehe [/quote'] Macht und Rebel synes jeg er endel bedre enn CHC. Mye mer absurd og mye artigere enn CHC. hint: pakistanske innvandrere med rasistiske og nazistiske symboler, glorifisering av sex med mindreårige osv osv konge bok. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Mario Puzo: The Last Don. Utenom denne liker jeg også Erlend Loe bøker Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 alle dere som virkelig digger LOTR, har dere Tolkien ENCYCLOPEDIA? snakker om "boken", ikke en hjernesykdom eller lignende.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 1: LOTR! 2: Hobbiten av Tolkien 3: Vitsebibelen av Karstein Daae Stene 8) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Wheel of Time serien fant jeg ugruelig dårlig. han bruker 1000 ord der 20 hold, herregud, bøker er til for å få deg sjøl til å tenke ut hvordan ting er, ikke få de servert på sølvfat som i en film... å jeg som mente at han ikke beskrev nok...jaja /pirke forresten, å si at du "fant en bok dårlig" er så usannsynlig dårlig bastardisert engelsk at jeg blir dårlig... /pirke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå