iMedia_4226 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei, jeg har nettopp satt opp en Minecraft SMP Server. Jeg har port-forwardet de riktige portene, og riktig config(tror jeg). Problemet er at kompisen min kan ikke logge på serveren samtidig som meg. Den andre blir da kastet ut. Melding "You logged in with same IP from another place" kommer da opp. Det er merkelig for han er jo ikke på samme nettverk. Når sant skal sies har ingen av oss kjøpt spillet. Vi har planer om å gjøre det, men foreldrene våre er lite troverdige til PayPal, og det er kun få måneder til vi fyller atten. "server.properties"-configen ser slik ut: #Minecraft server properties #Sun Oct 10 13:09:05 CEST 2010 online-mode=false server-ip=192.168.1.3 server-port=25565 max-players=20 level-name=world verify-names=false admin-slot=true max-connections=3 max-players=6 Jeg er klar over at online-moden er av/usikret, men det må den, hvis ikke kommer meldingen "Failed to log in:no premium user". Verifynames må jo også være av for at den ikke skal sjekke om vi betalt. Max connections skal ifølge minepedia bestemme hvor mange med samme ip som kan være på samtidig, maks er tre, og det står den også på. I tillegg addet jeg admin slot, men ingenting hjelper. Noen som vet om en løsning på dette. Eller er det kun en utvei, og det er å kjøpe spillet? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Problemet ditt er at du ikke har kjøpt spillet. 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lite troverdige til paypal ja Du kan jo fortelle dem at de er verdens største "mellomledd" når man skal betale folk i utlandet. Istedet for at du skal betale et ukjent selskap, så sender du pengene til paypal, som igjen sender pengene videre dit de skal.. Er mange 100 millioner som bruker paypal. Når det kommer til problemet ditt, så vet jeg ikke hva som er galt. Har selv spillt online med en "piratversjon". Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei, jeg har nettopp satt opp en Minecraft SMP Server. Jeg har port-forwardet de riktige portene, og riktig config(tror jeg). Problemet er at kompisen min kan ikke logge på serveren samtidig som meg. Den andre blir da kastet ut. Melding "You logged in with same IP from another place" kommer da opp. Det er merkelig for han er jo ikke på samme nettverk. Når sant skal sies har ingen av oss kjøpt spillet. Vi har planer om å gjøre det, men foreldrene våre er lite troverdige til PayPal, og det er kun få måneder til vi fyller atten. "server.properties"-configen ser slik ut: #Minecraft server properties #Sun Oct 10 13:09:05 CEST 2010 online-mode=false server-ip=192.168.1.3 server-port=25565 max-players=20 level-name=world verify-names=false admin-slot=true max-connections=3 max-players=6 Jeg er klar over at online-moden er av/usikret, men det må den, hvis ikke kommer meldingen "Failed to log in:no premium user". Verifynames må jo også være av for at den ikke skal sjekke om vi betalt. Max connections skal ifølge minepedia bestemme hvor mange med samme ip som kan være på samtidig, maks er tre, og det står den også på. I tillegg addet jeg admin slot, men ingenting hjelper. Noen som vet om en løsning på dette. Eller er det kun en utvei, og det er å kjøpe spillet? problemet ditt er at du ikke skal skrive noe inn under IP. Ser det dog er et gammelt spørsmål. Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Du kan jo ikke forvente å spille et online spill uten å kjøpe det. Det er ikke meningen at det skal fungere uten å kjøpe det, sånn som alle andre online spill funker. Spill singleplayer til dere blir 18, få foreldrene deres til å stole på paypal, eller betal en kompis som er over 18 så han/hun kan kjøpe spillet for dere. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Du kan jo ikke forvente å spille et online spill uten å kjøpe det. Det er ikke meningen at det skal fungere uten å kjøpe det, sånn som alle andre online spill funker. Spill singleplayer til dere blir 18, få foreldrene deres til å stole på paypal, eller betal en kompis som er over 18 så han/hun kan kjøpe spillet for dere. Du kan være 16 noen steder å. DNBnor har noe som heter intro visa, du har alle muligheter som visa har utenom å trekke over kontoen. Ganske genialt. Eneste stedet som ikke liker det er cdon.no pga du MÅ være 18.... Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 skru av onlinemod, så funker det online for de som ikke har kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå