Balrog11 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 jeg har laget alternative styelsheets, og lurte på hvordan det bevares og ikke bytter tilbake til default etter jeg refresher, eller klikker på en link på siden? er vel kanskje cookies og noe, men hvordan? er ganske nybegynner. Lenke til kommentar
Lag-en-hjemmeside Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) jeg har laget alternative styelsheets, og lurte på hvordan det bevares og ikke bytter tilbake til default etter jeg refresher, eller klikker på en link på siden? er vel kanskje cookies og noe, men hvordan? er ganske nybegynner. Er ikke helt sikker på hva du mener, men hvis du lurer på hvordan du får nettleseren til å bruke det nye/oppdaterte stilarket, kan du prøve å klikke Ctrl + F5, så tvinges nettleseren til å laste alt på nytt. Ofte er det ikke nok å bare trykke F5 for at nettleseren skal oppdatere stilarket. Endret 11. oktober 2010 av Lag-en-hjemmeside Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg forklarte meg nok litt for dårlig.. det går fint å bytte stilark via menyen "vis - sidestil" (i firefox) men hvis jeg vil holde på stil nr2, og ikke den som er default også etter at jeg refresher siden, eller klikker på en link på siden min, hvordan gjør jeg det? Nå så er det slik at hvis jeg refresher eller klikker på en link på siden, så bytter det til default stil, og ikke den jeg valgte. siden er her: (fargene osv. skal ordnes på etterhvert ) http://student.iu.hio.no/~s154545/utforming/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå