konduktans Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har noen hundre venner på facebook som jeg mest sannsynligvis aldri kommer til å chatte med, og derfor vil fjerne dem fra chatten. Hvordan får jeg til det? Vil ikke fjerne som venn, men vil fjerne fra chatten. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Nevermind Endret 10. oktober 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du kan dele folk opp i grupper, og så logge av for de gruppene som du ikke vil ha kontakt med over chat. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Når du har chatten oppe kan du trykke "Vennelister" der kan du lage en egen liste med folk du ikke vil snakke med eller vil snakke med. Det siste er oftest enklest. Med flere lister kan du logge av en av listene. Da kan du bestemme hvem du vil skal se at du er på Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvordan logger man av enkeltgrupper? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Åpne chat-vinduet --> klikk på den hvit-grønne greia til høyre for den gruppa du vil logge av fra. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Når du har chatten oppe kan du trykke "Vennelister" der kan du lage en egen liste med folk du ikke vil snakke med eller vil snakke med. Det siste er oftest enklest. Med flere lister kan du logge av en av listene. Da kan du bestemme hvem du vil skal se at du er på Thanks. Etter mye fikling klarte jeg å få det til å funke. Utrolig dårlig patent det der... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Åpne chat-vinduet --> klikk på den hvit-grønne greia til høyre for den gruppa du vil logge av fra. Awesome. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå