Gå til innhold

Div slitasjeproblemer med MacBook (mousepad , tastatur, selve Macen)

Marcyss

Anbefalte innlegg

Hei!

Har da fått en ny MacBook og hatt denne i omtrentlig én måned. Dessverre har jeg muligens brukt den litt hardt, blant annet på fylla osv... Har fått noen problemer. Lurer på om noen av dere vet hvordan det kan fikses, evt hvor jeg burde ta den på reparasjon eller om det rett og slett ikke kan fikses. Den er fått i regi av skolen (Akademiet VGS), så har vel ingen garanti (personlig) som jeg vet. Kanskje jeg kan finne opp noen historier for å få skolen til å fikse det? Her er problemene:

- Selve Macen har nok falt i gulvet (husker ikke hvordan). Da jeg våknet var Macen vondt å åpne. Den har fått et slag slik at åpnemekanismen ikke fungerer slik den skal. Vanskelig å forklare dette, men hvis dere vet hvor luftingen er på MacBook så er det blitt mindre plass for varmen å komme ut på høyre side. Vil dette medføre at maskinen blir for varm?

- Jeg kan ikke skrive bokstaven Z. Altså liten Z. Capitalied Z går, men ikke liten... Wtf? Hvordan kan dette fikses, det må jo være software?

- Til sist er mousepaden til en viss grad ødelagt. Det er muligens sølt noe? Husker ikke dette heller. Den er vondt å klikke på, altså at det er sølt noe kliss der? Jeg kan ikke føle noe kliss og tror egentlig ikke at det er sølt noe stort der. Kan dette fikses?

MacBooken var helt ny, og det er jo trist at den skal bli "ødelagt" etter en mnd... Jeg er den første til å innrømme at jeg har vært dum og angrer selvfølgelig...

Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre? Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...