1c3t34 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er rimelig amatør når det gjelder ebay, og jeg har da tenkt til å kjøpe meg en Nintendo NES med tilbehør. Og nå har jeg da altså gitt bud på TO forskjellige. Hva skjer om jeg vinner på begge? (unnskyld hvis det er for åpenbart) Takk! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Da får du betale begge muligens..kjøp er ofte bindende men send mail til den ene og forklar at du gjort en feil så kanskje den kan fikse det.. If you won an item and you no longer want to buy it, you need to contact the seller. A bid on eBay is considered a contract, and you're obligated to purchase the item. Read about changing your mind about buying an item. Her er info: http://pages.ebay.com/help/buy/questions/retract-bid.html Endret 10. oktober 2010 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bud er lovlig bindende så folk ikke skal sitte og tulleby på alt mulig. Så vinner du begge betaler du for begge. Med mindre auksjonæren er snill og lar deg droppe budet. Men da må han gjennom hassle å legge ut annonsen på nytt. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk, da vet jeg det og Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 det løste seg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Pleier å løse seg for snille gutter. Bare ha det i bakhodet til senere, så du ikke byr på 4 av samme tingen og IKKE får lov å trekke budene. Det er nemlig helt opp til selger. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hehe.. Det var en som bød (heter det det?) høyere enn meg, så trengte ikke gjøre noe med saken egentlig... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det du risikerer er at de som må slette auksjonen sin og poste den pånytt gir deg negativ reputation (alle kan se det som en rød eller grønn tommel med tallverdi bak). Dette brukes for å sile ut useriøse bydere, siden selgere som har dårlig erfaring med dem har gitt dem negativ tilbakemelding. Og kommer du og byr med -50% og rød nedovertommel, må du sannsynligvis snakke med selgeren personlig for at han skal stole på deg og at du betaler for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå