Gå til innhold

Ebay - trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig amatør når det gjelder ebay, og jeg har da tenkt til å kjøpe meg en Nintendo NES med tilbehør. :)

Og nå har jeg da altså gitt bud på TO forskjellige. Hva skjer om jeg vinner på begge? :dontgetit: (unnskyld hvis det er for åpenbart)

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da får du betale begge muligens..kjøp er ofte bindende men send mail til den ene og forklar at du gjort en feil så kanskje den kan fikse det..

If you won an item and you no longer want to buy it, you need to contact the seller.

A bid on eBay is considered a contract, and you're obligated to purchase the item. Read about changing your mind about buying an item.

Her er info:

http://pages.ebay.com/help/buy/questions/retract-bid.html

Endret av Robbansvenske
Lenke til kommentar

Det du risikerer er at de som må slette auksjonen sin og poste den pånytt gir deg negativ reputation (alle kan se det som en rød eller grønn tommel med tallverdi bak). Dette brukes for å sile ut useriøse bydere, siden selgere som har dårlig erfaring med dem har gitt dem negativ tilbakemelding.

Og kommer du og byr med -50% og rød nedovertommel, må du sannsynligvis snakke med selgeren personlig for at han skal stole på deg og at du betaler for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...