Lynchisque Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Noen som har noen tips om noen gode lærebøker ? Når jeg skal legge til musikk fra en musikk-CD, kommer det ikke lyd der jeg kan redigere lengden på klippet... når jeg trykker play blir tallene i telleren røde ? Andre som har dette problemet ? Noen som vet hva det kan skyldes ? Er det lett å synke lyd og bilde med Pinnacle ? Akkurat skaffet meg det, serru Lenke til kommentar
tomy Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Legg inn musikken som wave eller mp3 først mvh Tomy Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Du skal kunne redigere lengden på klippene i Studio 8. Det er bare å bruke slidene for å bestemme denne. I tillegg kan du endre lengden på tidslinja ved å ta tak i endene og dra. Hvis du får røde tall når du trykker på play, kan dette skyldes at opsettet for CD-ripping er feil på maskinen din. Sjekk under Settings - CD/Voice Over og pass på at det er den riktige CD-rom'en som benyttes. Bruk også "digital rip" som overføringsalternativ. For opplæring følger det med en ganske grei tutorial på Studio - Sjekk HELP - Tutorial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå