Unknown Username Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 God dag diskusjonsbrukere, Først vil jeg si at jeg ikke visste hvor jeg skulle poste dette, men etter endel leting tror jeg at den er på riktig sted. (flytt tråden om den er feil, takk) I dag fikk jeg en enorm oppgave på skolen der jeg skal skrive om (innvandrer)integrering i Texas og Vermont. Presentasjonen skal være på 15 minutter og elevene har skrevet oppgaver for hverandre, så DETTE STÅR IKKE I NOEN BOK VI HAR. Presentasjonen skal være klar til i morgen, og poenget med oppgaven er at vi skal finne ut slikt stoff selv, men det er der jeg sliter. Begynner å bli smådesperat nå, så jeg lurer på om noen her vet noe om integreringen i de to byene? (Texas og Vermont) Jeg er ikke her fordi jeg vil at noen skal "gjøre oppgaven for meg" men det er fordi jeg rett og slett ikke vet noe om det, eller finner noe tross endeløs leting. (flytt tråden om den er feil) Trenger raske svar, Takk på forhånd! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 God dag diskusjonsbrukere, Først vil jeg si at jeg ikke visste hvor jeg skulle poste dette, men etter endel leting tror jeg at den er på riktig sted. (flytt tråden om den er feil, takk) I dag fikk jeg en enorm oppgave på skolen der jeg skal skrive om (innvandrer)integrering i Texas og Vermont. Presentasjonen skal være på 15 minutter og elevene har skrevet oppgaver for hverandre, så DETTE STÅR IKKE I NOEN BOK VI HAR. Presentasjonen skal være klar til i morgen, og poenget med oppgaven er at vi skal finne ut slikt stoff selv, men det er der jeg sliter. Begynner å bli smådesperat nå, så jeg lurer på om noen her vet noe om integreringen i de to byene? (Texas og Vermont) Jeg er ikke her fordi jeg vil at noen skal "gjøre oppgaven for meg" men det er fordi jeg rett og slett ikke vet noe om det, eller finner noe tross endeløs leting. (flytt tråden om den er feil) Trenger raske svar, Takk på forhånd! texas konservtavt men mange innvandrer grupper men men flere storbyer og segregering Vermont liberal med lite innvandring og ingen storbyer. Ville sette forhold til integrering i norge vs. USA> land med lite erfaring vs. stor erfaring. Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei og takk for svar! Har du mulighet til å utdype litt på begge? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå