Mr. A Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvis du klarer å strekke deg så lang så vil nok kortet som Camorack være best. 460 er etter ryktene det beste kortet for pengene nå. Bare merk deg at viftebladene på Gainward sine kort er kjente for å knekke, så være veldig forsiktig når du tar på kortet. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Kjøpte ett Radeon 5770 grafikkort. Avinstallerte den gamle driveren med Kontrollpanel>System og sikkerhet> enhetsbehandling. Jeg satte i kortet, og skulle kjøre CDen for å installere driveren, PCen fant CDen og innholdet, men den ville ikke starte "Autorun". Har prøvd mange ganger, men ingenting. CDen funker på andre maskiner, og andre CDer funker på min maskin, men ikke denne CDen fra XFXforce. Noen forslag som kan løse mitt problem? Endret 27. oktober 2010 av Anderspr0 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Last ned drivere fra Amd/Ati sine sider. Endret 27. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Last ned drivere fra Amd/Ati sine sider. Kan jo gi han siden i slengen da? http://support.amd.com/us/psearch/Pages/psearch.aspx?type=2.4.1&product=2.4.1.3.36.3.4&contentType=GPU+Download+Detail&ostype=&keywords=&items=20 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kan jo gi han siden i slengen da? http://support.amd.c...words=&items=20 Det er da så lett å finne at det ikke er nødvendig. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fikk du noe fart i pc'n din? Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Fikk du noe fart i pc'n din? Nei :- ( funker ikke Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Nå har jeg ny strømforsyning på 500 watt, og alikevell ikke noe. Jeg er så dum og spør; Funker ikke PCI Express x16 2.0 kort på PCI Express x16 (uten noen tall) ?? Endret 4. november 2010 av Anderspr0 Lenke til kommentar
magb Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jo det skal fungere, er nok ikke der feilen ligger. Har du fått koblet på strøm på alle komponentene? 1 ledning til skjermkort 2 ledninger til hovedkortet 1 til hver harddisk (kan koble i serie) Hva skjer når du starter maskinen? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fungerer ikke maskinene i det hele tatt eller er det bare dårlig ytelse nå? Som jeg forstår det nå så fungerer den ikke i det hele tatt siden du har byttet PSU? Ram og CPU burde være greie nok egentlig for en grei ytelse, samme med 5770 kortet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Jeg ga nettopp en pc bort gratis med de spesifikasjonene der. Jeg kjøpte vel E6600, et par gig ram og "512mb skjermkort" for 4 år siden til omtrent 6k. Idag er ikke de delene verdt noen ting. Om ikke jeg hadde kjent en som tok imot det, måtte jeg bare ha kasta skrapet. Regner med at du fikk med skjerm og tastatur med på kjøpet da? Endret 5. november 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Nop, fikk ikke med skjerm eller tastatur. En kompis (dataekspert) prøvde kortet på sin PC, han fikk til å starte den, men ikke kjøre den noe godt. Skal sende den inn til komplett og få en ny. Funker da ikke denne (noe som den burde), så kjøper jeg nytt hovedkort, prosessor og RAM for 4,5k. Da har jeg betalt ca 5000 for en data jeg bare sitter igjen med kabinett, cdrom og hardisk -.- Litt rart, siden jeg fikk til å kjøre kortet i starten med 200watts forsyning, når kortet krever minimun 400, og etter ett par restart fungerte det ikke lengre. Kanskje jeg har fucket det opp på dette viset? iallefall får jeg ett nytt snart. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Veit ikkje om dette er problemet no da men, Broren min hadde problemer før med hakking på spill. Han fant ut at CPU kjøleren var laust (intel sin default kjøler) og derfor så underklokka CPUen seg kvar gong han spilte spill, så det begynte å mega hakke. Så kanskje feilen her er at CPU kjøleren er laust? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå