Gå til innhold

5970 driver problem i win7 64-bit

tharshan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boote i sikkerhetsmodus

Hvor du kjører dette programmet som du allerede har lagt inn før boot

http://downloads.gur...p%29_d1655.html

Det fjerner alle filene som driveren har lagt inn ved å hake av rett.

http://www.guru3d.com/imageview.php?image=19423

Hæ? Dette skjønte ikkje eg:P

Altså, starte i sikkerhetsmodus --> bruke driver sweeper og slette nvidia - display driver på ati kort?

Lenke til kommentar

Avinstaller skjermkortdriver igjen. Restart (på vanlig måte, ikke safe mode) . Prøv så driver sweeper. Installer ny driver.

Problemet er at med eingong eg innstalera driver til skjermkort, låser PCen ved startup logo. Etter det må eg i sikkerhetsmodus for å gjenopprette. Då blir skjermkort driveren sletta, og eg kjem meg inn i windows.

Lenke til kommentar

Hmm. Så når du avinstallerer driveren, og restarter, så har du ingen problemer? Det er bare når du forsøker å installere ny driver, er det slik å forstå?

Har du mulighet får å låne et annet ATI-kort, oppdatere driver til det (det er jo samme driver til alle nyere kort), og se om problemet er borte? I så fall er det vel et problem med selve kortet, og ikke driveren ...

Har du forsøkt å løsne litt på kortet og sette det inn igjen? (Kan sitte løst) Har du satt på evt. ekstra power-kabler? 5970 krever vel mer power enn det kan få via PCIe-koblingen.... jeg er ingen ekspert på disse greiene.

Er kortet helt nytt, eller virket det helt ok med en eldre driver før?

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Hmm. Så når du avinstallerer driveren, og restarter, så har du ingen problemer? Det er bare når du forsøker å installere ny driver, er det slik å forstå?

Har du mulighet får å låne et annet ATI-kort, oppdatere driver til det (det er jo samme driver til alle nyere kort), og se om problemet er borte? I så fall er det vel et problem med selve kortet, og ikke driveren ...

Har du forsøkt å løsne litt på kortet og sette det inn igjen? (Kan sitte løst) Har du satt på evt. ekstra power-kabler? 5970 krever vel mer power enn det kan få via PCIe-koblingen.... jeg er ingen ekspert på disse greiene.

Er kortet helt nytt, eller virket det helt ok med en eldre driver før?

Det er heilt ny os. Innstalera eg og restarta dataen, krasja den. Har nok ikkje andre ati kort tilgjengeleg. Kortet fungert tildels med frysing under 2d, men etter reinnstal krasja den ved oppstart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...