Ehrgeiz Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Problemet er at hver gang jeg slår av maskina, f.eks om natta for så å slå den på neste dag, finner ikke IE noen server. ADSL'en kobler seg til, men får beskjed når jeg åpner IE om at den ikke finner noen server. Løsningen min har hittil vært å reinstallere ADSL'en hver gang jeg starter maskina på nytt, men dette blir litt tungvindt i lengden Kjører Win2k Pro hvis det kan være til noen hjelp. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Problemet er at hver gang jeg slår av maskina, f.eks om natta for så å slå den på neste dag, finner ikke IE noen server. ADSL'en kobler seg til, men får beskjed når jeg åpner IE om at den ikke finner noen server.Løsningen min har hittil vært å reinstallere ADSL'en hver gang jeg starter maskina på nytt, men dette blir litt tungvindt i lengden Kjører Win2k Pro hvis det kan være til noen hjelp. Bruker du TN sin egen programvare? Hvis det er tilfellet prøv med RASPPPOE som funker mye bedre. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Må bare få si meg Ehrgeiz (igjen? ). Bruker du telenor standard programvare så stikker du hit www.raspppoe.com og laster ned noe nytt! Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Må vel bare si takk for hjelpen, programmet funker perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå