BeyondALL Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har en grå og hvit kabel i veggen, noen som vet hvilke pinner de skal kobles til i en ny kontakt [kat5e]? Bygget er fra slutten av 60-tallet og ledningene er nok like gamle. Lenke til kommentar
iJoakim Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Skaff nye ledninger. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kjøp deg en ny veggboks. De to ledningene skal i de to miderste tilkoblingene på kabelen. Dette står ofte som de to første tilkoblingene i boksen. De er merket med blått. Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Skaff nye ledninger. Kva er poenget med det? Sterkstrømsanlegg frå 60-tallet er eg enig i at bør utskiftast, men ein telefonkabel er det lite poeng i å skifte ut. Forøvrig stemmer det som la7dfa.com seier. Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Oki, jeg prøver å koble ledningene inn i de to blå som er merket med 4 & 5. Har ikke telefon og bruker kabel-tv til Internet, så jeg skal ikke bruke den. Men kan jo hende noen skal det senere. Bytter kontakt for at det skal se bedre ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå