Gjest Julie Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bestevennen min hater meg og vil ikke snakke med meg mer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg klarer ikke tenke eller spise eller sove. Jeg har ingen andre venner. Han var den eneste jeg kunne snakke med. Nå er hele livet mitt ødelagt, og det går til helvete med skolen. Hvordan kan jeg få ham til å tilgi meg? Jeg tror han er sint fordi jeg maste for mye Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Han burde ikke hate deg fordi du maser for mye. Enten er han en drittsekk eller så ligger det noe mer i saken, og om han er en drittsekk så er det fint lite du kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gaivekåt har nok dessverre rett her. Kan du si litt mer om hva som har skjedd? Lenke til kommentar
Gjest Julie Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Han er jo opptatt med livet sitt, han har andre venner, jobb/skole, andre interesser. Han har ikke tid til alt maset mitt. Jeg er ikke så flink med venner, jeg gjør alt feil, og nå har jeg mistet ham. Jeg skulle ønske jeg kunne skru tilbake tida og starte på nytt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg trenger flere harde fakta om jeg i det hele tatt skal være til hjelp! Jeg forstår du er frustrert, men jeg kan ikke dytte deg i gang på luft. Hvordan maser du? Plager du han når han er opptatt med noe? "Hater" han deg fordi du okkuperer fritiden hans? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Han hater deg nok ikke, ikke vær nervøs for det. Fortell oss litt mer, kanskje vi kan være til mer hjelp. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg tror ikke han hater deg bare for å mase. Det skal svært mye til for å hate noen som person. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er vennen din en jente eller er det en gutt? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hun har skrevet "han", så jeg regner nok med at det er en gutt. EDIT: Og jeg skriver "hun" fordi gjesten har "Julie" som navn. Endret 10. oktober 2010 av Dermuszdel 2 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hun har skrevet "han", så jeg regner nok med at det er en gutt. EDIT: Og jeg skriver "hun" fordi gjesten har "Julie" som navn. Endret 10. oktober 2010 av doffen761 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det vi må vite, trådstarter, er f.eks hvorfor du mener han hater deg (dvs. hvilke tegn som peker dithen), hva gjorde du for at det skulle skje, og kanskje litt mer. Da kan folk komme med råd. Før det så er det ingen som har den minste mulighet til å forstå situasjonen din. Før det skjer, kan vi gjøre to ting: Be deg om å utdype, eller vi kan si at vi synes synd på deg, og sistnevnte vil aldri hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
Gjest kristian Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 trur eg vet kæm du sikte t JULIE! man blir sur når du hele tia mase om pænga og sånt! i et forhold ska man like pærsonen for den han/ho e.. ikke for d du får! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 oh the drama! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=iwGFalTRHDA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå