Obi von Knobi Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 De var fine, nå fikk jeg lyst på noen selv Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Er sånn jeg har endt opp med 13ørkiser.. 'De var fine' :!: 22.august 2009 kjøpte jeg 2 ørkenrotter, og så har jeg blitt helt forelska i dem. Fantastiske dyr, selv om de kan være noen jævler som ødelegger alt de ser og holder deg våken både natt og dag. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 kvitrer dem som degusene? Hadde 5 deguser og alle kvitra som noen fugler til tider. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Nyfødte ørkiser gjør det, når det kom et uventa kull her leta jeg først etter fuglunger utforbi vinduet.. Voksne ørkiser piper av og til, men bare om de sloss eller viser at de er underdanige. Har veldig lyst på deguser eller cinchillaer men har ikke plass.. De trenger jo veldig stor plass og har planer om å skaffe en venn til kaninen min når hun er kastrert. Flere bilder! :!: Mååå bare legge med noen bilder av noen av de andre også.. Panda og Eminem, matvrakene. Eminem går på bakbeina i hjulet.. Coraline eller Lenore, de ser like ut og har lik personlighet så jeg aner ikke hvem som er hvem.. Katrine, den første ørkisen min. Hun ble funnet ute når hun var rundt 1år gammel og bodde hos noen andre i ca. 6mnd før hun ble levert i en dyrebutikk hvor jeg kjøpte henne. Hun er litt glad i å bite, men hun er kjempesøt da! Meekakitty Eva ville mye heller bade i vann enn i sand.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 degusene jeg hadde fikk unger. degus unger er ganske velutviklet når dem blir født så dem går rett på maten og ikke pupp. MEn dem spiste opp halvparten av 2 unger:S Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ørkiser ser ut som mutantreker når de blir født. Er ikk gøy når dyr blir spist, spesielt ikke om de ligger halvspist i buret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå