Gå til innhold

ios Jailbreak, Og div prat om jailbreaking (Guide i første Post)

QUiPS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så meget fin ut den fonten. Men jeg ble også litt interessert i å høre om det var kommet ut en untethered jailbreak for 4.2.1... Begynner å bli mektig lei av "steve jobs"-edition, og har veldig lyst til å lage en litt mer personlig utgave (muligens med font fra 2 poster ovenfor)...

Gi meg en PM hvis noen finner ut noe interessant. Orker overhodet ingen tullejailbreak, da det hender telefonen MÅ slås av pga div. sikkerhetsting...

Lenke til kommentar

Så meget fin ut den fonten. Men jeg ble også litt interessert i å høre om det var kommet ut en untethered jailbreak for 4.2.1... Begynner å bli mektig lei av "steve jobs"-edition, og har veldig lyst til å lage en litt mer personlig utgave (muligens med font fra 2 poster ovenfor)...

Gi meg en PM hvis noen finner ut noe interessant. Orker overhodet ingen tullejailbreak, da det hender telefonen MÅ slås av pga div. sikkerhetsting...

Er også interessert i en untethered jailbreak.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hva betyr dette egentlig?:

NOTE: If your iPhone 4 rely on an unlock, do not update to iOS 4.2.1 yet as doing so will upgrade your baseband, making it impossible for now to unlock.

"Unlock", som i SIM Unlock når man restarter telefon og må taste inn simkort-kode?

Har en iPhone4 fra applestore, med Telenor-abn.

Lenke til kommentar

Endte med svart skjerm med noen linjer i topp:

Unable to fin gBdevList og noen linjer til;)

Fannt denne løsningen:

"Problem : I got stuck in "Greenpois0n initialized", retried, re updated. It remains the same.

Solution : open "terminal", type SUDO, open Greenpois0n as "Show package contents", go MacOS folder & drag greenpois0n to terminal & hit enter and check the logs in terminal. / Via iSurenix /"

Eg forstod ikkje heilt det siste "check the logs in terminal. / Via iSurenix /" Skal Via iSurnix stå i terminalvinduet eller?

EDIT: Etter å vart litt sta, prøvde eg steg for steg guiden ett par ganger til og fikk til slutt fullført prosessen. Etter en stund med en svart skjerm dekket av mye kvit skrift, booter telefonen opp. Men loaderen er ingen steder å oppdrive ? Så hva skjer :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Gutter, eg føler dette er litt bingo. Testet atter en gang, og alt gikk i sin skjønneste orden. MEN...eg er selvfølgelig oppe hos dama..der det trådløse nettverket er helt random på iPhonene våres...så får ikkje gjort noe størt med mobilen i kveld...litt småeid :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...