DanieI Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kommet noen jb til 4.2.1 enda? Tror ikke det er kommet noe utenom redsn0w Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 jaja, bare å vente da. Orsker ikke å plugge telefonen til pcen bare for en boot. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 helt klart det beste jeg har klart å fått til så langt, digger fonten jeg la inn Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Nice! Har du laget dem isåfall hvor får jeg tak idem! Nice! Har du laget dem isåfall hvor får jeg tak idem! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så meget fin ut den fonten. Men jeg ble også litt interessert i å høre om det var kommet ut en untethered jailbreak for 4.2.1... Begynner å bli mektig lei av "steve jobs"-edition, og har veldig lyst til å lage en litt mer personlig utgave (muligens med font fra 2 poster ovenfor)... Gi meg en PM hvis noen finner ut noe interessant. Orker overhodet ingen tullejailbreak, da det hender telefonen MÅ slås av pga div. sikkerhetsting... Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Så meget fin ut den fonten. Men jeg ble også litt interessert i å høre om det var kommet ut en untethered jailbreak for 4.2.1... Begynner å bli mektig lei av "steve jobs"-edition, og har veldig lyst til å lage en litt mer personlig utgave (muligens med font fra 2 poster ovenfor)... Gi meg en PM hvis noen finner ut noe interessant. Orker overhodet ingen tullejailbreak, da det hender telefonen MÅ slås av pga div. sikkerhetsting... Er også interessert i en untethered jailbreak. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Kan noen forklare helt kjapt hvordan man fjerner redsn0w? Uten å miste noe på iPhone utenom jailbreak apps. Edit:Skriveleif Endret 12. januar 2011 av turbolax Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Noen som vet om det er kommer en untethered jailbreak til 4.2.1? Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen som vet om det er kommer en untethered jailbreak til 4.2.1? http://www.redmondpie.com/jailbreak-ios-4.2.1-untethered-iphone-ipad-ipod-touch-greenpois0n-rc5-how-to-guide/ Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Kjedlig greenpoison siden er nede da Endret 4. februar 2011 av dTd Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva betyr dette egentlig?: NOTE: If your iPhone 4 rely on an unlock, do not update to iOS 4.2.1 yet as doing so will upgrade your baseband, making it impossible for now to unlock. "Unlock", som i SIM Unlock når man restarter telefon og må taste inn simkort-kode? Har en iPhone4 fra applestore, med Telenor-abn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Endte med svart skjerm med noen linjer i topp: Unable to fin gBdevList og noen linjer til;) Fannt denne løsningen: "Problem : I got stuck in "Greenpois0n initialized", retried, re updated. It remains the same. Solution : open "terminal", type SUDO, open Greenpois0n as "Show package contents", go MacOS folder & drag greenpois0n to terminal & hit enter and check the logs in terminal. / Via iSurenix /" Eg forstod ikkje heilt det siste "check the logs in terminal. / Via iSurenix /" Skal Via iSurnix stå i terminalvinduet eller? EDIT: Etter å vart litt sta, prøvde eg steg for steg guiden ett par ganger til og fikk til slutt fullført prosessen. Etter en stund med en svart skjerm dekket av mye kvit skrift, booter telefonen opp. Men loaderen er ingen steder å oppdrive ? Så hva skjer Endret 4. februar 2011 av Mala Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 hvor lastet du ned JB? greenpois0n siden er jo nede, den "CloudFlare's snapshot of the site" inneholder jo bare greenpois0n rc4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Linken til Skroll over her Skal sies at eg har Mac. Endret 4. februar 2011 av Mala Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Aha, det at du har Mac forklarer alt hehe Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) greenpois0n rc5, finnes bare til mac atm, dTd.. Mala: Er det ikke kommet noe program som lar deg laste ned cydia? EDIT: Så at du skrev at loaderen ikke var å finne.. Merkelig. Endret 4. februar 2011 av Skroll Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Aha... Forklarer en del det haha Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Gutter, eg føler dette er litt bingo. Testet atter en gang, og alt gikk i sin skjønneste orden. MEN...eg er selvfølgelig oppe hos dama..der det trådløse nettverket er helt random på iPhonene våres...så får ikkje gjort noe størt med mobilen i kveld...litt småeid Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er godt å høre. Du har iallefall mye å glede deg til når du får nettt tilgang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå