Axin04 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Takk for svaret ditt... det hjalp meg mye =) Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet om det går an og legge inn limara1n igjen etter siste oppdatering av iPhone4?? Er så rolig her om dagen! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 4.2 tenker du på? Du må vell vente til limera1n funker på 4.2. hvis det i det hele tatt kommer noen limera1n til den firmwaren, da. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 4.2 tenker du på? Du må vell vente til limera1n funker på 4.2. hvis det i det hele tatt kommer noen limera1n til den firmwaren, da. Hvorfor tror du ikke det? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Lurer litt på å jailbreake tlf. Men lurer på hvilke muligheter og funksjonalitet det er å hente utover det som er vanlig på iOS? Har man for eks muligheten til å "designe" egene home/lock screen? Og noen som har noen gode linker til forum eller sider med mere info rundt emmnet? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 4.2 tenker du på? Du må vell vente til limera1n funker på 4.2. hvis det i det hele tatt kommer noen limera1n til den firmwaren, da. Hvorfor tror du ikke det? Mulig det er andre folk som er tidligere ute med jailbreaks til 4.2 en dem, og da er det ikke sikkert de slipper sin versjon. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 har ikke hørt om noen 4.2 jailbreaker. men har hørt at Limera1n "crewet" jobber med en jailbrek til 4.2 :-D Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Er jo tetherd jailbreak allerede ute til 4.2, og har vært lenge. Så lenge du ikke restarter tlf i hytt og pine så funker jo tethered jailbreak helt fint. Ble forresten ferdig med themet i går, mangler bare å fjerne clocka i statusbar på homescreen. MiM fungerer ikke for meg. Uansett her er screenshot hvis noen vil se. Syntes det ble ganske bra, er ihvertfall sånn jeg liker det. Hater å bruke folders, så jeg bruker categoriessb Lockscreen Slanted lock, men fikset egen code for vær. Husker ikke slider themet. Homescreen Suave hd, android clock, men kodet eget vær, og fjernet "htc" vær ikonene. Homscreen 2 Dette er folders men som er skinnet med ikoner, er her alle programmene ligger. Fra venstre mot høyre 1. linje: spill, sosiale medier, foto, bøker 2. linje: entertainment, finans, jailbreak, utilites Endret 7. desember 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Me liek those themes. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nå som julen sniker seg (fort) innpå oss, er det kanskje på tide å få julen inn på iPoden/iPhonen. Så er det noen som har noen tips til hvordan iPoden/iPhonen på best mulig måte kan komme i julestemning? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nå som julen sniker seg (fort) innpå oss, er det kanskje på tide å få julen inn på iPoden/iPhonen. Så er det noen som har noen tips til hvordan iPoden/iPhonen på best mulig måte kan komme i julestemning? Tre en nisselue over den? Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nå som julen sniker seg (fort) innpå oss, er det kanskje på tide å få julen inn på iPoden/iPhonen. Så er det noen som har noen tips til hvordan iPoden/iPhonen på best mulig måte kan komme i julestemning? Tre en nisselue over den? Ikke dumt, ikke dumt Men tenkte egentlig mer på den innvendige; apps, themes, wallpapers, osv. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er jo et juleapplikasjon med kalender og forskjellige themes og div. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Fikk ordnet litt mer på mine themes, her er det jeg bruker for øyeblikket, hadde jeg bare klart å få flyttet litt på december på homescreen widget uten å lage masse styr hadde det vært fint Vurderder å skifte wallpaper på homescreen, blir liksom fort kjedelig med smart, passer bra though Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 må si jeg liker det jeg ser henrikrox, og dette får meg til å vurdere jailbreak. Får begynne å se litt på det etter siste eksamen Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Forstår jeg det rett at : har en 4.2 så må en ha tilgang til pc for å slå av og på telefonen ved jailbreak pr i dag ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som vet om noen program som gjør slik at ikke musikken blir borte i visse apps. Irriterer meg at jeg ikke får hørt på musikk, når jeg for eksempel skal spille et spill. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg jailbrakt min 4.2.1 med redsn0w, og første del fungerte fint. Fikk en hvit app som het cydia og skulle kjøre redsn0w igjen for å starte telefonen i tethered. Men det eneste som skjer er at ananasen står og laster, uten at telefonen vil starte helt opp. Forslag til hva jeg kan ha gjort galt? Jeg forsøkte å kjøre limera1n tidligere på kvelden, uten at det hadde noen merkbar effekt. Dersom jeg begynner på nytt vil jeg gjerne at telefonen skal være slik den var før jeg begynte - tok en sikkerhetskopi. Da er det å trykke "gjenopprett" i iTunes? Lenke til kommentar
mehh Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har akkuratt lastet ned winterboard og en lockscreen theme. Jeg går inn på winterboard og huker av den jeg nettop lastet ned, men det virker ikke. Er det noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
Chipsen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei, har lest gjennom tråden her, og prøvd litt på google uten å finne ut av dette... Hvis man jailbreaker, kommer telefonen opp som en ekstern harddisk når man kobler den til mac'en? Og kan man overføre sanger til/fra en annen mobil med bluetooth? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå