Gå til innhold

ios Jailbreak, Og div prat om jailbreaking (Guide i første Post)

QUiPS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må laste ned Winterboard og velge themet i Winterboard.

Og hvordan laster man ned det??

Nei, si det. Har du prøvd Cydia?

Er det mulig da?? Ingen som klarer og svare på spørsmålet?? Det er jo det som er problemet da Einstein, har vært på Cydia, og gått inn på Winterboard, men er jo ikke noen download mulighet der, ikke som jeg finner i hvert fall.

Lenke til kommentar

Er det mulig da?? Ingen som klarer og svare på spørsmålet?? Det er jo det som er problemet da Einstein, har vært på Cydia, og gått inn på Winterboard, men er jo ikke noen download mulighet der, ikke som jeg finner i hvert fall.

Jo. Hvis du bare leser det som står på skjermen og du faktisk er på riktig sted, så finner du knappen du skal trykke på uten store problemer.

Lenke til kommentar

Søk etter "Winterboard", velg den eneste som heter "Winterboard" og trykk på denne. Øverst i høyre hjørne skal det stå "install", trykk her.

Voila?

Der har vi en som kan svare. Takk. Men har ikke noen "install" i høyre hjørne, mulig jeg er på feil sted da, eller?

Se her.

Lenke til kommentar

Søk etter "Winterboard", velg den eneste som heter "Winterboard" og trykk på denne. Øverst i høyre hjørne skal det stå "install", trykk her.

Voila?

Der har vi en som kan svare. Takk. Men har ikke noen "install" i høyre hjørne, mulig jeg er på feil sted da, eller?

Se her.

Har du prøvd Cydia-programmet på telefonen? For du har en slik app, ikke sant?

Lenke til kommentar

Voila?

Se her.

når du installerer et theme får du cydia utomantisk. :-D

Endret av doffen761
Lenke til kommentar

Voila?

Se her.

På steg 5 skal det altså stå install hos deg, ikke modify.

post-217739-1286887670,2153_thumb.png

Endret av ;_;
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voila?

Se her.

Har du prøvd Cydia-programmet på telefonen? For du har en slik app, ikke sant?

Nei, har bare noe som heter "limera1n". Hvordan får jeg lagt inn Cydia på telefonen da?

Nei nå fikk jeg det til gitt. :) Takk til dere som faktisk har hjulpet til. :B

Endret av aanseth
Lenke til kommentar

Hallo.

Jeg har en iPod Touch 2G, versjon 4.1 som jeg har hatt i litt over ett år. Jeg har sett litt på jailbreaking i det siste, og har tenkt å gi det et forsøk. Har bare noen få spørsmål først:

• Hvilket program vil dere anbefale at jeg bruker? Er det limera1n som er det nyeste og beste nå?
  • Når jeg jailbreaker, vil jeg miste alt på iPod-en eller vil det bare bli lagt til det nye som trengs (som vel er Cydia)?
  • Kan jeg jailbreake på en hvilken som helst PC, eller må PC-en med iTunes på som jeg bruker til å synkrinisere brukes til jailbreakingen også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...